مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس

intex 30091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس

مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس از نمونه مبل های شنی زیبا و دوست داشتنی فروشگاه اینتکس است که دارای کیفیت بسیار بالا و سطحی نرم و آرگونومیک می باشد . این محصول با رنگ بدنه نارنجی طراحی و تولید شده است که استفاده از آن می تواند دکور خانه و یا فروشگاه شما را شاد تر و جذاب تر کند و تغییر بزرگی در دکوراسیون خانه شما بدهد . این مبل شنی بسیار سبک و قابل حجم است و به واسطه سطح نرمی که دارد باعث می شود تا شما در هر جای خانه خود بتوانید مبلی نرم و راحت داشته باشید .

رویه این مبل شنی از پارچه مصنوعی با کیفیت ساخته شده است و به خوبی می تواند در برابر تحمل وزن های بالا ، ضربه و ساییدگی مقاوم باشد . محتوای داخلی این مبل شنی که باعث شده است تا محصول تنها 6 کیلوگرم وزن داشته باشد و اینچنین نرم و انعطاف پذیر باشد از جنس یونولیت های خرد شده است . ابعاد بزرگ این مبل شنی باعث شده است تا تمامی افراد بتوانند از محصول فوق استفاده کنند . آستانه تحمل وزن مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس فوق 120 کیلوگرم است که می توان گفت اغلب افراد می توانند از مبل شنی استفاده کنند . این مبل شنی کاملا قابل تعمیر است و در صورت افت مبل می توانید به سهولت آن را شارژ کنید . بدنه یا همان رویه محصول فوق قابل جدا شدن از قسمت آستری و محتوای داخلی می باشد .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس

مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و دوست داشتنی فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می باشد که در بالاترین سطح کیفی ساخته شده است و همچنین طول عمر بالایی دارد ، به همین دلیل فروشگاه نیز آن را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است تا شما عزیزان با خیال راحت خرید مبل شنی خود را انجام دهید . مبل های شنی دارای ساختار بسیار عالی هستند و به واسطه اجناس استفاده شده در آن ها بسیار نرم و راحت می باشند . در ادامه به نقد و بررسی بیشتر مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس می پردازیم تا بیش از پیش با این مبل شنی زیبا و با کیفیت آشنا شوید .

طراحی و آرگونومی ساخت

مبل های شنی در طراحی های متنوع و متفاوتی ساخته شده اند اما بیشتر آن ها از یک نوع آرگونومی ساخت برخوردار هستند . این مبل شنی یعنی مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس از ساختار سه لایه تشکیل شده است که بیرونی ترین قسمت آن پوسته یا رویه و داخلی ترین قسمت آن محتوای شنی قرار گرفته است ، در میان پوسته و محتوای شنی نیز از یک آستری استفاده شده است که در داخل آستری محتوای شنی ریخته می شود تا بدین ترتیب شما بتوانید برای شستشو و ... رویه ، آن را بدون پخش شدن محتوای شنی جدا کنید . در قسمت زیرین بدنه زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید رویه را باز و جدا کنید . این مبل شنی دارای ساختار گرد می باشد و پشتی آن مرتفع و همچنین قسمت نشیمنگاه آن گود و نرم است به همین دلیل فرد در هنگام استراحت حس خوبی را خواهد داشت .

جنس محصول 

این مبل شنی همانطور که گفته شد از سه لایه تشکیل شده است که هر کدام از آن ها از اجناس متفاوتی ساخته شده اند . قسمت رویه این مبل شنی از جنس چرم ساخته شده است به همین دلیل زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . چرم مصنوعی استفاده شده در این مبل شنی بسیار کیفیت بوده و می تواند در برابر فشار های بالا ، ساییدگی و ... مقاوم باشد ، در واقع جنس بدنه این مبل شنی باعث شده است تا محصول طول عمر بالایی داشته باشد . آستری میانی این مبل شنی نیز از جنس پارچه است اما زیبایی ظاهری ندارد و چه بسا مقاومت و ضخامت آن مد نظر است . محتوای شنی این مبل نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است ، یونولیت ها به دلیل خاصیت اسفنجی و وزن بسیار سبکی که دارند باعث شده اند تا مبل های شنی انعطاف بالایی داشته باشند و همچنین وزن سبک تری را داشته باشند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی بزرگسال چرمی نارنجی اینتکس فوق برابر با ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 95 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که ابعاد مناسبی برای استفاده بزرگسالان و بالغین می باشد . وزن کلی محصول نیز تنها 6 کیلوگرم است که سبک بودن آن به دلیل محتوای یونولیتی می باشد . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای حداکثر تحمل وزن 120 کیلوگرمی می باشد که نشان از کیفیت بالا و مقاومت خوب آن در برابر وزن می باشد .

مراقبت و نگهداری

این مبل شنی همانطور که گفته شد از رویه چرمی ساخته شده است به همین دلیل مقاومت بالایی دارد اما بهتر است تا فشار های بیش از 120 کیلوگرم را به محصول وارد نکنید . از پرت کردن و پریدن بر روی مبل شنی اجتناب کنید . بهتر است تا رویه با ماشین لباسشویی نشویید و حدالامکان با استفاده از دستمال نمناک آن را تمیز کنید . در صورت افت مبل شنی خود می توانید با تهیه محتوای شنی آن را مجددا شارژ نمایید .

تعمیرات

در صورتی که رویه مبل شنی شما از دوخت پاره شد و یا آستری آن دچار مشکل شد می توانید آن را به دست خیاطان ماهر سپرده تا آن را بدوزند ، همچنین در صورت نیاز می توانید رویه یا استری را به طور کلی تعویض کنید ، شما می توانید تعمیرات مبل شنی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید .

طول 95 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها  قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
  بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...