مبل شنی جدید آبی اینتکس

intex 70412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
2,200,000
21%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جدید آبی اینتکس

مبل شنی محصولی از شرکت اینتکس می باشد که به تازگی و در سال 2015 معرفی شده است. این محصول فوق العاده با کیفیت بوده و از طراحی متفاوتی در مقایسه با سایر مبل های شنی بهره می برد. قسمت داخلی آن که دلیل اصلی راحتی این مبل می باشد از یونولیت نسل جدید فرآوری شده مه در طولانی مدت دچار افت کیفیت نمی شود، بخش بیرونی نیز از ترکیب الیاف ابریشمی و فوم ساخته شده که با رویه چرمی خاص اینتکس ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی به خود گرفته است. 

در نخستین و ابتدایی ترین بخش این مقاله سعی داریم تا ویژگی های ساختاری و طراحی این محصول را برای شما شرح دهیم. در واقع ویژگی اصلی و مهمی که این محصول دارا می باشد و با استناد به این ویژگی خیلی از افراد سعی در خرید این محصول می کنند همین بحث کیفیت و طراحی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که معمولا افرادی که دارای سلایق ساده ای هستند با خیال راحت اقدام به خرید و انتخاب این دسته از محصولات می کنند. همین امر سبب شده تا مبل شنی جدید آبی اینتکس به یک محصول محبوب بدل گردد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار این مبل شنی به صورت ساده شکل گرفته است. در واقع بدنه اصلی این محصول به صورت گرد می باشد که این عامل نیز سبب شده تا این محصول همانند اکثر مبل های شنی موجود در بازار باشد.

نقد و بررسی مبل شنی جدید آبی اینتکس

مبل شنی جدید آبی اینتکس یک کالای خاص و منحصر به فرد است که با ساختاری که دارد قطعا می تواند یک محصول فوق العاده برای تمام سنین به شمار رود. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به بررسی دقیق این محصول بپردازیم. قطعا در هنگام خرید مواردی همچون کیفیت و ساختار بدنه ، نوع طراحی ، وزن و تحمل وزن و همین طور رنگ بندی این مبل شنی می تواند از مهم ترین مواردی باشد که بایستی با آگاهی کامل از این موارد خرید خود را انجام دهید پس با ما همراه باشید...

شیوه طراحی و ساختار محصول

در واقع این ساختار گرد یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که این محصول داراست زیرا خیلی از افراد به دنبال این دسته از محصولات هستند و سعی می کنند تا خرید مد نظر خود را در این طیف از محصولات انجام دهند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بخش زیرین این محصول این ساختار گرد را دارا می باشد و دیگر نقاط این کالا دارای یک ساختار انعطاف پذیر است که این امر هم یکی دیگر از موارد مهمی است که می توان در خصوص این مبل شنی به ان اشاره کرد. در واقع این انعطاف پذیر بودن این محصول باعث شده تا شما در هر زمان که قصد استفاده از این کالا را دارید ، بتوانید به ساده ترین شکل ممکن با نشستن بر روی این محصول سعی کنید تا ساختار مد نظر خود را به این کالا القا کنید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای بخش عریضی در قسمت زیرین و نشیمنگاه خود می باشد. در واقع این بخش عریض سبب شده تا شما بتوانید با یک محصول با ارتفاع مناسب همراه باشید که یکی از مهم ترین دلایل راحتی بیش از حد این مبل شنی می باشد. هم چنین این ضخامت و عریض بودن محصول به دیگر بخش های این محصول هم سرایت کرده است و شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که بخش تکیه گاه و همین طور دیگر نقاط این محصول از همین ویژگی بهره مند هستند. در کنار این نکات اگر توجه کنید می توانید مشاهده کنید که ناحیه بالایی این محصول دارای یک سری حفره ریز می باشد که باعث شده تا هوا در داخل این محصول جمع نشود. هم چنین شما می توانید یک عدد بند و یا طناب را از این نواحی عبور داده و برای جا به جایی ساده تر این محصول اقدام به تهیه یک دستگیره کنید.

نکته دیگری هم که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث نوع دوخت این کالا می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که دوخت اصلی بدنه این محصول دارای چند قسمت می باشد. یکی از این دوخت ها در بخش مرکزی این محصول می باشد و دیگر دوخت ها هم از نواحی کناری این محصول عبور کرده است که باعث شده تا با توجه به مشکی رنگ بودن این نواحی شما یک محصول بی نظیر را در اختیار داشته باشید. هم چنین نکته مهم دیگری که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث رنگ بندی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای یک بدنه با رنگ یکدست آبی رنگ می باشد. این عامل سبب می شود تا شما یک مبل شنی زیبا را در اختیار داشته باشید که ویژگی فوق العاده این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما در هنگام خرید این دسته از محصولات قادر خواهید بود تا رنگ مورد نظر خود را هم برگزینید که این ویژگی هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود.

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن

در این بخش نیز سعی بر این داریم تا شما را با ویژگی های ابعاد این محصول آشنا کنیم. قطعا در هنگام خرید شما باید فضای مربوط برای قرار دادن این محصول را در نظر بگیرید و پس از این کار حال باید تصمیم به خرید بگیرید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این مبل شنی قطعا می تواند یک گزینه مناسب برای بزرگسالان به شمار رود. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که طول این مبل شنی 80 سانتی متر می باشد. در کنار این ابعاد عرض این محصول هم 75 سانتی متر است. قطعا با در نظر گرفتن همین دو عدد شما می توانید مشاهده کنید که این محصول قطعا می تواند گزینه ای مناسب برای بزرگسالان به شمار رود. در کنار این نکته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ارتفاع این مبل شنی 90 سانتی متر می باشد. این ارتفاع هم باعث شده تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید به این بخش تکیه داده و از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. علاوه بر این ها اگر این ابعاد برای خرید شما ایده آل می باشد ، نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید وزن این محصول است. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد. این مقدار وزن همانند خیلی از مبل های شنی طراحی و تولید شده است و شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر پس از خرید و قرار دادن در فضای مربوطه مجدد جای این محصول را عوض کنید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول قادر است تا 180 کیلو گرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند که این مسئله هم یکی دیگر از موارد مهم و در واقع مزیت های این محصول به حساب می آید. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول قابل استفاده توسط تمام افراد می باشد و به ساده ترین شکل ممکن می توانید از این محصول در هر فضایی و بدون نگرانی از بابت تحمل وزن و تحمل این محصول از آن استفاده کنید.

کیفیت و کارایی محصول

بحث مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث کیفیت و کارایی این مبل شنی می باشد. شما باید به این مسئله دقت کنید که در کنار تمام مواردی که عنوان کردیم این محصول کیفیت بالایی را هم از خود به نمایش گذاشته است و باعث شده تا بدون هیچ گونه نگرانی از این حیث بتوانید از این محصول استفاده نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از ترکیب الیاف ابریشمی و فوم ساخته شده است که در کنار این دو مورد می تواند به چرمی بودن رویه اصلی این محصول هم اشاره کرد که باعث شده تا یک محصول زیبا و در عین حال با دوام و با کیفیت را شاهد باشید. هم چنین این رویه به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید با رعایت اصول صحیح استفاده از این محصول سالیان سال بدون نگرانی از این مبل شنی استفاده نمایید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این مبل شنی دارای خدمات پس از فروش فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد که در صورت آسیب دیدن این محصول شما می توانید با خیال راحت آن را ترمیم کرده و رویه نو و حتی محتویات داخلی آن را مجدد تهیه کرده و از این محصول با کیفیت عالی و صحیح و سالم استفاده نمایید. این نکات باعث می شود تا خیال شما از بابت کیفیت و کارایی این محصول راحت باشد.

طول 80 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...