مبل شنی راحتی با بدنه مخملی

intex 30059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با بدنه مخملی

مبل شنی راحتی با بدنه مخملی یکی از ساده ترین و در عین حال زیبا ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس می باشد که به رنگ طوسی طراحی و تولید شده است ، این محصول توسط شرکت بزرگ و معتبر اینتکس تولید شده و از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد . این محصول از رویه بسیار مقاوم و با کیفیتی ساخته شده است و می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا تا 150 کیلوگرم و همچنین ساییدگی مقاومت کند . وزن کلی این محصول 4 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد ، به همین دلیل نیز می توان این محصول را نیمه پرتابل دانست چرا که می توانید از آن در هر جای خانه استفاده کنید و محصول را به این طرف و آن طرف ببرید . اما در این جابجایی ممکن است کف مبل به زمین ساییده شود ، اما نگران نباشید چرا که رویه پارچه مخملی مبل شنی بسیار مقاوم است و آسیبی نمیبیند . خاصیت مخملی این محصول باعث شده است تا سطح مبل بسیار لطیف باشد ، پس اگر به دنبال مبلی با رویه نرم و لطیف هستید مبل شنی چرمی خریداری کنید . این محصول همانطور که از نامش پیداست بسیار راحت است چرا که بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند به خوبی فرم بگیرد ، به همین علت نیز فرد از نشستن طولانی هیچگاه خسته نمی شود و فشاری را بر روی اندام های خود حس نمی کند ، همچنین تکیه گاه مبل نیز انعطاف پذیر بوده و می تواند به خوبی گودی کمر شما را بپوشاند .

نقد و بررسی مبل شنی راحتی با بدنه مخملی

مبل شنی راحتی با بدنه مخملی از نمونه مبل های شنی بسیار زیبا و دوست داشتنی موجود در فروشگاه اینتکس است که با بهترین قیمت ارائه شده است ، این مبل شنی یکی از نرم ترین و راحت ترین مبل های شنی موجود در بازار است که در سال اخیر نیز به فروش بالایی دست یافت ، اما در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با خصوصیات ، طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس ، ابعاد ، استفاده ، نگهداری ، تعمیرات و ... آشنا کنیم تا بتوانید با کسب اطلاع بیشتر اقدام به خرید مبل شنی خود کنید ، پس اگر قصد داشتن یک مبل شنی ایده آل و زیبا به مانند مبل شنی راحتی با بدنه مخملی فوق را دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این مبل شنی توسط شرکت بسیار بزرگ اینتکس تولید شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، این نمونه نیز به مانند نمونه های دیگر این کمپانی از سه بخش اصلی تشکیل شده است ، بیرونی ترین قسمت آن رویه است ، و داخلی ترین آن نیز محتوای شنی قرار دارد که در میان آن دو از آستری برای قرار گرفتن محتوای داخلی در درون آن استفاده شده است . همانطور که محصول را در تصویر فوق مشاهده می کنید ، این محصول یکی از انعطاف پذیر ترین و حالت پذیر ترین مبل های شنی است که فرد می تواند حتی با دست خود آن را فرم بدهد ، به همین دلیل نیز می توان گفت که مبل شنی راحتی را در اختیار خواهید داشت . پارچه این محصول رنگ طوسی مایل به نقره ای داشته که خاصیتی مخملی دارد .

جنس بدنه

این محصول نیز به مانند بسیاری از مبل های شنی شرکت اینتکس از جنس پارچه مخملی برای ساخت پوسته یا رویه استفاده شده است ، این نوع پارچه از ضخیم ترین و مقاوم ترین نوع پارچه است که برای ساخت مبل شنی استفاده شده است ، همچنین این پارچه دارای سطح مخملی بوده و همین ویژگی باعث شده است تا سطح مبل بسیار لطیف و خوشایند باشد ، همچنین این خاصیت موجب می شود تا بدن شما در نشستن طولانی عرق نکند . همانطور که در قسمت طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد این محصول از سه بخش تشکیل شده است که بخش های دیگر آن آستری ( که آن هم از جنس پارچه است ) و محتوای اخلی می باشد ، این محتوای داخلی که به محتوای شنی نیز معروف است همان یونولیت های خرد شده ای است که به صورت متمرکز در درون آستری محفوظ شده اند ، به همین علت نیز مبل شنی بسیار نرم و راحت شده است و می توان آن را به راحتی فرم و شکل داد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این محصول در ابعاد ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 90 سانتی متر ) تولید شده است ، این ابعاد برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و ارتفاع سطح نشیمنگاه مبل تا زمین نیز 40 سانتی متر می باشد . وزن کلی محصول تنها 5 کلوگرم است چرا که حجم بیشتر آن را یونولیت های سبک تشکیل داده است . تحمل وزنی که توسط شرکت اینتکس برای این محصول در نظر گرفته شده است به 150 کیلوگرم می رسد که می توان آن را به دلیل استفاده از پارچه ضخیم دانست .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

همواره توصیه شده است که در نگهداری محصولات خود به ویژه مبل های شنی توجه داشته باشید تا به مراتب محصولی با دوام و با طول عمر بالا داشته باشید ، این مبل شنی همانطور که گفته شد از بدنه مقاومی برخوردار است اما نباید وزن های بالا از 150 کیلوگرم را بر روی آن قرار دهید ، همچنین از پریدن بر روی مبل شنی خودداری نمایید ، در صورت کثیف شدن رویه شما می توانید به راحتی با جدا کردن آن ، رویه یا پوسته را با انواع مواد شوینده و حتی با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید . همچنین شما می توانید آن را تعویض کنید . لازم به ذکر است که محتوای داخلی این محصول را می توانید پس از مدتی شارژ مجدد کنید و یا حتی تمامی آن را تعویض کنید . در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید در صورت عدم تعویض آن قسمت به راحتی پارچه را ترمیم کنید .

سخن پایانی

بسیاری از خریداران حتی از این محصول برای زیبا تر کردن دیزاین داخلی اتاق و خانه خود استفاده می کنند ، همچنین بسیار وجود دارند کسانی که از این مبل های شنی حتی در محل کار خود نیز استفاده می کنند چرا که هم دارای ظاهری زیبا و شیک هستند و همچنین می توانند نشیمنگاه بسیار عالی و نرمی برای شما باشند . برای تهیه و خریداری این محصول می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حتی حضوری از طریق فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید .

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...