مبل شنی زرد نوجوان و بزرگسال

MBl-55715

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زرد بزرگسال

مبل شنی زرد بزرگسال یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منازل به منظور استفاده شخصی می باشد که در دارای ساختار منعطف می باشد . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت مخصوص استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو به خوبی با بدن شما حالت می گیرد که این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . نشیمنگاه این مبل شنی به صورت فرو رفته می باشد و در بخش پشتی نشیمنگاه یک عدد تکیه گاه وجود دارد که کمر را در بر میگیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت دچار کمر درد نشوید .

رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن ، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را از خود به نمایش گذاشته است . شایان ذکر است که پارچه رویه و همچنین ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول ، توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن که یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید مبل های شنی می باشد برابر با 130 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . مبل شنی زرد بزرگسال اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی زرد بزرگسال

مبل شنی زرد بزرگسال یکی دیگر از سری مبل های شنی با کیفیت و پر طرفدار می باشد . این محصول در سال جاری و توسط برند محبوب و جهانی اینتکس در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین طرح زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی زرد بزرگسال همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه مبل های شنی یکی از اولین معیارها در انتخاب محصولات می باشد که در دید اول مورد توجه خریداران نیز قرار می گیرد . این مبل شنی دارای ظاهری زیبا و با آرگونومی ساخت استاندارد می باشد که به خوبی با بدن تطابق پیدا کرده و این امر باعث می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش پشتی این مبل شنی یک عدد تکیه گاه تعبیه شده است که کمر را در بر می گیرد و این امر باعث می شود دچار کمر درد در هنگام استفاده نشوید . همچنین در بخش کف این محصول یک عدد زیپ وجود دارد که با استفاده از آن می توانید در صورت لزوم اقدام به تعویض ساختار داخلی و یا رویه نمایید . لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش برای این محصول توسط نمایندگی رسمی برند اینتکس در ایران ارائه می شود که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه مبل های شنی یکی از مهمترین فاکتورها در افزایش طول عمر محصولات می باشد که توسط خریداران نیز به طور ویژه ای به آن توجه می شود . جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . شایان ذکر است که  درزهای موجود بر روی این مبل شنی به خوبی دوخت شده اند و این امر تاثیر بسزایی در جلوگیری از باز شدن درز این محصولات دارد . همچنین در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا در برابر فشار و ضربه دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید مبل های شنی می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا تاثیر بسزایی به هنگام استفاده از آن دارد . قابلیت تحمل وزن در این مبل شنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که از استانداردهای جهانی پیروی می کند . ابعاد این مبل شنی بزرگسال برابر با ( طول : 98 سانتی متر ، عرض : 98 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای استراحت فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به حجمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این محصول ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که در رنگبندی متنوعی موجود است و از این رو به خوبی توانسته است سلیقه های گسترده ای را پوشش دهد . جنس رویه این مبل شنی از نوع چرم مصنوعی با کیفیت می باشد که به صورت مستحکم دوخت شده است و در ساختار داخلی آن به منظور بالا بردن استحکام و راحتی مصرف کنندگان از فوم مخصوص استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست نمی دهد . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین به همراه این مبل شنی خدمات پس از فروش نیز به صورت کامل توسط کادری مجرب در نمایندگی تهران اینتکس انجام می شود که خیال شما را پس از فروش نیز به طور کلی راحت می کند . مبل شنی زرد بزرگسال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 98 سانتی متر
عرض 98 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در اتاق خواب
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...