مبل شنی زرشکی

mbl-9101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زرشکی

مبل شنی زرشکی محصولی ساده ، با کیفیت و با طراحی نوین و زیباست که سبب شده تا افرادی که قصد دارند تا یک مبل شنی راحت و دارای تکیه گاه را در اختیار داشته باشند با خیال راحت به سمت خرید این محصول روی اورند. این کالا همان طور که از اسمش پیداست دارای رنگ یکدست زرشکی می باشد که همین عامل هم سبب شده تا افرادی که به دنبال خرید رنگ های شاد و چشم نواز هستند به سمت خرید این مبل شنی روی اورند. در همین خصوص نیز باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دارای تکیه گاه بلندی هم می باشد که همین عامل نیز باعث شده تا راحت تر به ان تکیه داده و بدن شما خسته نشود. هم چنین بخش نشیمنگاه این مبل شنی هم با هر بار نشستن بر روی ان بیشتر از قبل فرو رفته و راحت تر می شود که خب این عامل هم قطعا نکته مهمی بوده و نشان از انعطاف پذیری بالای این محصول دارد. شما هم می توانید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی زرشکی

مبل شنی زرشکی محصولی جدید و زیبا از کمپانی بزرگ اینتکس بوده ه به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول زیبا با دارا بودن وزن بدنه کم خود توانایی تحمل بالایی داشته و به سادگی حمل و نقل ان صورت می پذیرد. این محصول مقاوم با یک ضمانت نامه دو ساله در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت تا اسودگی خاطر ان ها مهیا سازد. توجه داشته باشید این کالا برای استفاده در منزل و یا محل کار توصیه می شود. در این مطلب قصد داریم تا به تحلیل کامل این مبل شنی در تمامی زوایا بپردازیم. برای اشنایی بیشتر پیشنهاد می کنم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

توجه به ارگونومی ساخت هر محصولی از اهمیت خاصی برخوردار است. زیرا در برخورد اول ابتدا ظاهر هر محصول توجه مشتریان را به خود جلب می کند. مبل های شنی در زمان کوتاهی توانستند بخش بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. زیرا این محصولات با توجه به بدنه نرم و راحت خود و سهولت حمل و نقل یک جایگزین مناسب برای سایر مبل های راحتی بوده اند. البته به دلیل سادگی این محصولات می توان گفت تنوع نسبتا کمی دارند. که این تشابه ها در مقابل ویژگی های اید ال ان ها قابل چشم پوشی می باشد. این محصولی نیز مشابه سایر مبل های شنی می باشد. ساختار گرد این محصول با نزدیک شدن به بخش های بالایی شعاع ان کم می شود. بدنه اسن محصول کاملا ساده و زرشکی رنگ است. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود انتخاب و سفارش دهید.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصولی موجب مقاوم بودن ان کالا می شود. مرغوبیت هر کلایی موجب طول عمر بالای ان شده و اسودگی خاطر مصرف کنندگان را ایجاد می کند. البته توجه داشته باشید حق طبیعی تمامی افراد بوده که در قبال هزینه پرداختی انتظار دریافت یک کالای با کیفیت را داشته باشند. شرکت بزرگ اینتکس نیز جهت احترام به حقوق مصرف کنندگان ه این اصل پایبند می باشد. به همین دلیل این مبل شنی را با پارچه ای از جنس چرم مصنوعی ساخته اند. این جنس در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم بوده و قابلیت شست و شو دارد. یعنی در صورت الودگی می توانید به راحتی ان را تمیز کنید. زیرا بافت این پارچه در تماس با اب و مواد شوینده دچار خرابی نخواهند شد.

ابعاد و وزن

ابعاد ایده ال ان محصول جهت استراحت یک نفره کاملا استاندارد می باشد. ساختار گرد این مبل شنی با طول و عرضی یکسان بوده که معادل 80 سانتی متر است. این ابعاد علاوه بر راحتی نشیمنگاه در بخش های کناری فضای بازی برای افراد ایجاد می کند. ارتفاع استاندارد این کالا معادل 95 سانتی متر است. ارتفاع نشیمنگاه کالا 50 سانتی متر و ارتفاع بخش تکیه گاه ان معادل 45 سانتی متر می باشد. از جمله نکات مثبت این محصول قابلیت حمل و نقل اسان ان است. زیرا بدنه این محصول بسیار سبک و فقط 5 کیلوگرم می باشد. این وزن کم توان تحمل وزنی در حدود 130 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

پس از دریافت این مبل شنی ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مدنظر قرار دهید. این محصول املا اماده بوده و نیاز به مراحل خاصی جهت راه اندازی ندارد. بدنه محصول در اثر نشستن فرم ایده ال خود را به دست اورده و به یک نرمی استاندارد می رسد. برای مراقبت از این کالا از وارد کردن وزنی سنگین تر از توان تحملی ان به بدنه خودداری نمایید. البته مواد یونولیتی داخلی محصول در صورت اسیب قابل تعویض می باشد.

جمع بندی

مبل شنی زرشکی محصولی زیبا و با کیفیت بوده که به همراه یک ضمانت نامه معتبر دو ساله به دست مشتریان می رسد. شما نیز اگر قصد خرید این کالا را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین داشته باشید.

طول 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...