مبل شنی ساده اینتکس

mbl-1011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ساده اینتکس

مبل شنی ساده اینتکس محصولی است که از نظر طراحی جزو ساده ترین و در عین حال شکیل ترین کالا های موجود در بازار قرار گرفته است. این کالا به گونه ای طراحی شده که می توانید به راحتی بر روی ان نشسته و از داشتن نرمی و لطافت فوق العاده این محصول لذت ببرید. هم چنین ساختار این کالا به گونه ای است که بخش نشیمنگاه و زیرین این مبل شنی نسبت به دیگر نقاط این کالا ضخیم تر و تو پر تر بوده و باعث شده تا افراد سنگین وزن هم که بر روی ان می نشینند به راحتی فرو رفته و بیش از پیش نرم شود. هم چنین این کالا در رنگ بندی های مختلف به بازار عرضه شده است که دست شما را برای انتخاب رنگ مورد نظر باز گذاشته است. هم چنین رویه اصلی این محصول هم از مرغوب ترین پارچه های موجود ساخته شده است که کیفیت فوق العاده ای داشته و بدون نگرانی از بابت افت کیفیت و ساختار می توانید این محصول را خریداری کنید. این محصول هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما عزیزان می باشد.

نقد و بررسی مبل شنی ساده اینتکس

مبل شنی ساده اینتکس

مبل شنی ساده اینتکس محصولی است که شما را در جهت داشتن یک کالای با کیفیت و در عین حال نرم و راحت یاری می کند. این محصول ساختاری بسیار زیبا دارد و در رنگ های مختلف طراحی و تولید گردیده است که بنا به سلیقه شخصی خودتان می توانید زیباترین محصول و رنگ را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب سعی بر این داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص نحوه طراحی این محصول باید عنوان نمود که این کالا در واقع دو بخش مهم دارد که می توان راجب ان ها صحبت کرد. بخش نشیمنگاه و تکیه گاه این دو بخش می باشد که قصد داریم در ادامه به ان ها بپردازیم. در همین خصوص باید عنوان نمود که نشیمنگاه این محصول به صورت تو پر و ضخیم طراحی گردیده است که در نگاه اول بخش عظیمی از این محصول را در بر گرفته است. شما با نشستن بر روی این محصول می توانید مشاهده کنید که این مبل شنی انعطاف پذیری خود را نشان شما داده و به سمت پایین سوق پیدا می کندکه بسیار راحت و نرم شده و از این حالت برامده نیز خارج می شود. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت ساده و ایستاده طراحی و تولید شده است که این بخش هم دقیقا نرمی و لطافت بخش های دیگر را دارا بوده و به راحتی می توانید با تکیه دادن به ان لحظات شادی را برای خود خلق کنید. هم چنین این محصول در رنگ بندی های مختلف نیز طراحی گردیده است که قدرت انتخاب شما را بالا برده است.

جنس بدنه

این محصول بدنه ای ساخته شده از نوع پارچه مخملی دارد. این پارچه یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین پارچه هایی است که مناسب برای انواع مبل شنی می باشد و به راحتی هم دچار افت کیفیت نخواهد شد. هم چنین داخل این مبل شنی هم از یونولیت پر شده است که باعث به وجود امدن این نرمی و لطافت شده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این مبل شنی هم باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده در طول 90 سانتی متر ، عرض 80 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تا 130 کیلو گرم وزن را هم به راحتی می تواند تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول اماده استفاده می باشد و نیاز به راه اندازی نخواهد داشت. تنها کاری که شما می بایست انجام دهید این است که این محصول را در جای مناسب قرار دهید و سعی کنید تا با نشستن های مکرر بر روی ان باعث شوید که محتویات داخلی این محصول نرم تر و راحت تر شود و شکل کامل را به خود بگیرد. هم چنین باید به این نکته هم توجه کنید که ان را از خطرات احتمالی دور نگه دارید تا دچار اسیب نشود. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما باید در گام اول اشیا نوک تیز را از کنار این کالا دور کرده و سپس سعی کنید تا از وارد کردن وسایل تیز به بدنه این محصول هم خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا از پریدن های بی جا بر روی این مبل هم بپرهیزید تا این کالا دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

مبل شنی ساده اینتکس محصولی با کیفیت و با دوام است که ساختاری فوق العاده داشته و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول هم چنین در صورت اسیب دیدن رویه و محتویات داخلی به سادگی قابل ترمیم و جا به جایی بوده و می توانید ان را با رویه نو تعویض کنید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این کالا دارد که می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...