مبل شنی سبز اینتکس

intex 70793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سبز اینتکس

مبل شنی سبز رنگ، محصولی از شرکت آمریکایی اینتکس، با کیفیت فوق العاده بالا، ساخته شده از مواد درجه یک، با لایه بیرونی فوم ضخیم و رویه چرمی زیبا، به همراه مواد یونولیتی داخلی که افت کیفیت چندانی طی طولانی مدت ندارند. مبل شنی سبز اینتکس با لایه های داخلی مخصوصی که دارد طی گذشت زمان با بدن شما تطبیق پیدا کرده و راحتی بیشتری خواهد داشت . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می لباشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری این مبل یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی سیز رنگ از تولید مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی سبز اینتکس

مبل شنی سبز اینتکس محصولی است که سعی داریم در این مقاله به بررسی کامل و تخصصی آن بپردازیم. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که خیلی از افراد سعی دارند تا این محصول را خریداری کنند اما عموما اطلاعات خاصی در خصوص این محصول ندارند و همین امر نیز گاها باعث می شود تا بدون آگاهی خرید را انجام داده و بعضی از مواقع پشیمان شوند. در همین رابطه ما پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید تا با خصوصیات این محصول به صورت کامل آشنا شده و سپس اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنید....

شیوه طراحی و ساخت محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید به خصوصیات ظاهری این محصول اشاره کنیم. در واقع شاید این نکته یکی از موارد مهمی باشد که با آگاهی از آن بتوانید به بهترین شکل ممکن دست روی این محصول گذاشته و اقدام به خرید آن کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این مبل شنی دارای یک ظاهر ساده می باشد که شاید یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این محصول هم همین سادگی در طراحی باشد. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این کالا دارای یک ساختار گرد است که این بدنه به راحتی بر روی زمین قرار گرفته و می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین دیگر نکته ای که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد بحث بهره مندی از تکیه گاه این مبل شنی است.

شما می توانید در داخل تصاویر این محصول هم مشاهده نمایید که این مبل شنی دارای یک عدد تکیه گاه نسبتا بلند می باشد که این بخش از تکیه گاه از نظر عرض نسبت به دیگر نقاط این محصول دارای عرض کمتری می باشد. این خصوصیت سبب شده تا شما بتوانید به راحتی سر و گردن خود را هم بر روی این بخش قرار داده و از این مبل شنی برای استراحت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. هم چنین دیگر ویژگی خوب این محصول بحث دوخت آن می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول به گونه ای دوخته شده است که استاندارد های تولید و دوخت را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده است. در واقع می توانید مشاهده نمایید که این مبل شنی این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد تا از یک محصول خوش ساخت بهره مند شوید.


هم چنین نکته دیگری که می توان در خصوص مبل شنی سبز اینتکس اشاره کرد رنگ آن است که همان طور که از نامگذاری و هم چنین تصویر این محصول مشاهده می کنید ، این کالا دارای رنگ یکدست سبز می باشد. در واقع این رنگ سبز به صورت ایده آل سر تا سر این محصول را پوشش داده است و باعث شده تا شما از یک محصول یکدست برخوردار شوید که ویژگی خوب این کالا خواهد بود.

ابعاد ، اندازه ها و وزن محصول

یکی دیگر از خصوصیاتی که این محصول داراست و به صورت استاندارد و مناسب شکل گرفته است ، بحث ابعاد و اندازه های این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این مبل شنی با طول و عرض مشابه 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر تولید و عرضه شده است که این عامل سبب می شود تا یک نفر بزرگسال بتواند به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و از داشتن آن لذت ببرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه 50 سانتی متر می باشد که قطعا می توانید به راحتی بر روی این محصول بنشینید.

در کنار این نکته باید به این مورد هم اشاره کنیم که این محصول تنها 5 کیلو گرم وزن دارد و این امر در حمل و نقل و همین طور جا به جایی این محصول کمک فوق العاده ای به شما خواهد کرد. هم چنین تحمل وزن بالایی که این محصول از آن برخوردار می باشد نیز یکی دیگر از مزایای فوق العاده این مبل شنی خواهد بود که قطعا باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی از بابت وزن زیاد خود بتوانید از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

مبل شنی سبز اینتکس قطعا یکی از با دوام ترین مبل های شنی موجود در بازار است که با یک کیفیت عالی و رویه ضخیم به دست شما خواهد رسید. هم چنین بهره مندی از مقاومت بالا و عدم ساییدگی این محصول نیز از دیگر خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم این محصول را با در نظر گرفتن قیمت ارزانی که دارد از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...