مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال

mbl-56690

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال

مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال بدون شک یکی از زیبا ترین و خوشرنگ ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس و بازار است که می توانید آن را خریداری کنید . مبل های شنی مبل های نرم و راحتی هستند که به واسطه طراحی بسیار خوب خود در دسته مبل های راحتی و طبی قرار می گیرند ، از این اگر در طول روز زمان زیادی را صرف نشستن میکنید مبل های شنی گزینه خوبی برای شما خواهند بود . این مبل های شنی برای گیمر ها و کسانی که به بازی های رایانه ای و کنسول های بازی علاقه دارند بسیار مناسب خواهد بود .

جنس بسیار عالی و با کیفیت مبل شنی تضمین کننده طول عمر خوب و بالای مبل شنی خواهد بود . رویه نرم و لطیف مبل شنی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . از ویژگی های بسیار عالی این مبل می توان به فرم پذیری خوب آن اشاره کرد ، بنابراین فشار بر روی اندام ها وارد نخواهد شد . جابجایی محصول نیز به واسطه وزن سبک آن بسیار ساده و آسان بوده و می توانید از محصول در هر جای خانه استفاده کنید . قیمت مبل شنی فوق مناسب بوده و می توانید با صرف هزینه کم صاحب مبل شنی زیبا و شیک مخملی شوید . سایر مشخصات و ویژگی های مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال

مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال را قطعا می توان یک محصول خلاقانه و خاص در نظر گرفت که می تواند به تنهایی نیاز شما از بابت در اختیار داشتن یک محصول با دوام و در عین حال نرم و راحت را به بهترین شکل ممکن فراهم کند. این محصول با توجه به خصوصیات و ویژگی هایی که دارد چه از نظر کارایی و چه از نظر کیفیت و نوع ساختار بدون شک یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین مبل های شنی بازار خواهد بود که می تواند پیشنهادی مناسب برای خرید به شمار رود. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را هم تا بخش پایانی دنبال کنید تا پس از مطالعه کامل این مطلب اقدام به خرید و انتخاب این محصول نمایید....

شیوه شکل گیری و طراحی محصول

در نخستین بخش از این مطلب باید به این مورد اشاره کنیم که این محصول دارای یک ساختار گرد می باشد. در واقع این ساختار گرد باعث شده است تا شما یک کالای فوق العاده را از این نظر در اختیار داشته باشید که بتوانید از آن در هر فضا و مکانی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در واقع گرد بودن ساختار این محصول را می توانید به راحتی از داخل تصاویر و همین طور نوع این محصول مشاهده کنید. هم چنین این گرد بودن مختص به تمامی اجزای این محصول می باشد و سر تا سر این مبل شنی به صورت یکدست گرد طراحی گردیده است که نکته ای فوق العاده مهم به شمار خواهد رفت.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول همان طور که می بینید از یک پارچه با ساختاری یکدست و زیبا طراحی شده است که این امر یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید این مبل شنی به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای رویه اصلی کرم رنگ است که حالت موجود بر روی ان نیز به صورت ابر و بادی می باشد که رنگ و طیف رنگی کرم و سفید را می توانید به راحتی بر روی بدنه اصلی این محصول مشاهده نمایید.

نکته مهم دیگر در خصوص طراحی این محصول به ساختار یکدست این کالا در بخش های مختلف آن تعلق می گیرد. شما به جز بهش مرکزی این محصول که به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است ، می توانید مشاهده نمایید که دیگر نقاط این مبل شنی به صورت یکدست و با یک ارتفاع و ابعاد یکسان طراحی و تولید شده است که باعث شده تا بتوانید از هر قسمت و در واقع تمامی قسمت ها و بخش های این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در کنار این موارد در خصوص بخش مرکزی این محصول هم باید عنوان کنیم که این ناحیه دارای یک فرو رفتگی می باشد که قطعا این فضا باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید در یک نقطه نرم و راحت نشسته و از این فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

هم چنین یکی دیگر از مزایای این فرو رفتگی در بخش میانی این محصول این نکته است که شما پس از قرار گرفتن در این بخش این مزیت را هم در اختیار دارید که فضای تکیه گاه این محصول را به بهترین شکل ممکن در اختیار داشته باشید و بتوانید به راحتی تکیه داده و لذت ببرید. هم چنین انعطاف پذیر بودن این مبل شنی هم یکی دیگر از خصوصیات مهمی است که می توان در بخش طراحی و شکل گیری این محصول به ان اشاره کنیم. این عامل باعث می شود تا شما در هر زمان که نیاز داشته باشید بتوانید به سادگی هر چه تمام تر ساختار این محصول را به شکل دلخواه خود تغییر داده و مجدد از این محصول در حالت ایده آل خود استفاده کنید.

کیفیت و جنس بدنه محصول

در بخش قبلی از این نقد و بررسی سعی کردیم تا به صورت کامل شما را با ساختار و نحوه شکل گیری این محصول آشنا کنیم. در این بخش نیز باید عنوان کنیم که این مبل شنی قطعا از نظر کیفیت هم نقاط قوت فوق العاده ای دارد که این موارد را در این بخش به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد. در واقع باید به این نکته دقت کنید که در کنار مباحث زیبایی و ساختاری این محصول ، شما باید به کیفیت این مبل شنی هم دقت کنید و با آگاهی از این مسئله دست به انتخاب و خرید این محصول بزنید. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا حتما در حین خرید به موارد عنوان شده در این بخش توجه کنید.

این مبل شنی دارای رویه ای تولید شده از نوع پارچه مخملی می باشد. همان طور که عنوان کردیم این نوع پارچه یک رویه نرم و راحت می باشد که قطعا در میان تولید کننده های مبل های شنی یک جنس رایج به شمار می رود. هم چنین نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول و این رویه به آن اشاره کنیم بحث قابلیت شست و شوی این مبل شنی می باشد. شما باید به این مسئله دقت کنید که این مزیت را در اختیار دارید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید رویه اصلی این محصول را شست و شو دهید. این کار نیز هم از طریق جدا کردن رویه اصلی و قرار دادن ان در ماشین لباسشویی و این موارد امکان پذیر بوده و هم قادر خواهید بود تا از طریق موارد دیگری همچون شامپو فرش و یا دستمال نمناک به بهترین شکل ممکن بدنه و رویه اصلی این مبل شنی را تمیز و پاکیزه نمایید.

نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث محتویات داخلی این مبل شنی می باشد. شما می توانید نرمی و انعطاف پذیری را به بهترین شکل ممکن در این محصولات مشاهده نمایید که این موارد باعث می شود تا شما بتوانید به سادگی هر چه تمام تر شکل دلخواه خود را هم با هر بار نشستن بر روی این محصول به بدنه این کالا القا کنید. این مورد نیز یکی دیگر از مواردی است که شما قادر خواهید بود تا به راحتی از آن استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در صورت آسیب دیدن رویه اصلی و هم چنین محتویات داخلی این محصول امکان تعویض و یا ترمیم این موارد هم امکان پذیر می باشد که یکی دیگر از نکات مهم در خصوص این مبل شنی خواهد بود.

ابعاد ، وزن ، تحمل وزن و شیوه صحیح استفاده از محصول

نکته دیگری که می توان در خصوص مبل شنی مخمل راحتی بزرگسال به ان اشاره کرد بحث ابعاد و همین طور مواردی است که مرتبط با نحوه استفاده و همین طور شیوه استفاده از این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای ابعاد و اندازه های استانداردی می باشد که این ویژگی یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط خیلی از افراد به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که طول و عرض این محصول مشابه هم بوده و هر دو 100 سانتی متر می باشد. هم چنین این مزیت برای شما فراهم خواهد بود که ارتفاع 110 سانتی متری این محصول را هم مشاهده کنید که تقریبا مقداری از سطح اصلی بدنه این محصول بلند تر است تا بتوانید به راحتی به این بخش هم تکیه داده و از ان استفاده نمایید.

هم چنین وزن این محصول نیز همانند خیلی از مبل های شنی تنها 5 کیلو گرم می باشد که این مقدار وزن نشان از سبکی و هم چنین راحتی در حمل و نقل این محصول دارد و این مزیت را برای شما فراهم می کند تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید اقدام به جا به جایی و هم چنین تغییر فضای این محصول کنید. علاوه بر این ها همواره پیشنهاد می کنیم تا راه های استفاده صحیح از این محصول را هم دانسته و با این دید از این محصول استفاده کنید. در نخستین بخش نیز باید عنوان کنیم که بهتر است از قرار دادن هر گونه وسایل سنگین بر روی این مبل شنی خودداری کنید. هم چنین می توانید به این مسئله هم توجه کنید که از ضربه زدن و پرت کردن هر گونه شی به سمت این محصول نیز بایستی دوری کنید تا به بهترین شکل ممکن بتوانید محصولی سالم را در اختیار داشته باشید. هم چنین فروشگاه اینتکس نیز بدنه این محصول را به بهترین شکل ممکن از نظر کیفیتی تضمین می کند که در صورت رعایت این نکات به هیچ عنوان صدمه نخواهد دید.

طول 100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...