مبل شنی چرم

bestway 43876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
2,200,000
32%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم

مبل شنی چرم خالص با کیفیتی بی نظیر و ظاهری زیبا یکی از بهترین و محکم ترین و خوش نشین ترین مبل های شنی تولید شده در شرکت تهران اینتکس میباشد که بدنه آن کاملا چرم بوده و ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد از طرفی استحکام این مبل شنی به قدری بالاست که تولید کننده این مبل شنی به مدت ۵ سال آن را گارانتی کرده است این مبل شنی در رنگ قهوه ای سوخته و قهوه ای روشن ساخته شده است و از دوخت بسیار محکمی برخوردار است این مبل شنی چرم را میتوانید برای تماشای تلویزیون و همه ریلکسیشن استفاده کنید .این مبل شنی چرمی به قدری زیبا و راحت است که در هنگام استفاده از آن ، کیفیت و راحتی آنرا با هیچ نوع مبلی نمی توان مقایسه کرد 

این محصول به طور سفارشی انجام میشود و اگر قصد خرید مبل شنی چرم را دارید بایستی قبلا برای خریدآن ۷ آنرا سفارش داده و هزینه آنرا پرداخت کنید تا در اسرع وقت برای شما ساخته و تولید شود معمولا بین ۱۰ الی ۱۲ روز ممکن زمان نیاز داشته باشد.قسمت زیرین این مبل شنی ساخته شده از یک آستر پارچه ای و لایه پایین آن از زیپ آلمانی میباشد.

مبل شنی چرم

مبل شنی چرم از زیبا ترین و شیک ترین مبل های شنی است که شما می توانید آن را خریداری کرده و استفاده کنید . این مبل شنی اگر چه بسیار زیبا و دوست داشتنی است ، اما در عین حال طراحی فوق العاده خوبی را داشته تا این محصول به یکی از راحتی ترین مبل های شنی برای استفاده شما تبدیل شود . عمدتا دلیل استفاده و خرید مبل شنی ، همان نرمی و راحتی خاصی است که محصولات دارند ، به طوریکه حتی نمی توانید این نرمی و راحتی را در کاناپه های بادی و ... نیز داشته باشید . برای اینکه نوع ساخت و تولید مبل شنی تفاوت داشته و برای طراحی آن ها اصلا از پایه های سفت و محکم استفاده نمی شود . بنابراین مبل های شنی یکی از انعطاف پذیر ترین مبل هایی هستند که شما خواهید داشت . 

این مبل شنی تنها از پارچه ساخته شده است و در داخل این پارچه مواد شنی ریخته شده است که این مواد شنی یونولیت هایی هستند که به صورت خرد شده در داخل مبل ریخته شده است . دلیل نرم و بودن و حالت پذیری فوق العاده این مبل های شنی نیز همین موادی است که در داخل آن ریخته شده و به دلیل اینکه خرد شده و شن شده هستند در داخل رویه مبل شناور هستند و امکان جابجایی دارند ، برای همین شما می توانید با نشستن بر روی مبل به آن فرم بدهید و از محصول استفاده کنید . طراحی مبل شنی چرم به صورت مخروطی و گلابی شکل است و بخش زیرین پهن و قسمت بالایی آن باریک تر است . به همین دلیل شما می توانید یک مبل بزرگ با تکیه گاه را برای استفاده داشته باشید . 

از مهم ترین ویژگی هایی که این مبل شنی دارد می توان به جنس رویه آن اشاره کرد که از چرم است . معمولا برای مدل های کمی از مبل های شنی از چرم اصل استفاده می شود و مبل شنی چرم نیز یک مبل شنی سفارشی بوده که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس سفارش داده و خریداری کنید . فروش مبل شنی چرم بسیار بالا بوده و دلیل آن نیز زیبایی خاص و منحصر به فرد این محصولات است . بنابراین شما میتوانید یک مبل شنی زیبا و در عین حال یک مبل نرم و راحت را داشته باشید که در طول روز بتوانید مدت های طولانی را بر روی آن نشسته و استراحت کنید . 

زیبایی خاص و منحصر به فرد مبل شنی چرم باعث شده است تا حتی بتوانید از آن در محل کار ، ادارات ، فروشگاه ها و مغازه های خود ، در نمایشگاه ها و ... استفاده کنید . معمولا با توجه به جنسی که مبل شنی چرم دارد بهتر است که از آن در فضاهای سرپوشیده استفاده کنید و آن را اصلا در مقابل نور خورشید قرار ندهید . برای همین توصیه می شود که بیشتر از این مبل شنی در خانه استفاده کرده و در حیاط از آن استفاده نکید . برای استفاده مبل های شنی در محیط های باز ما به شما استفاده از مبل های شنی مخملی ، مبل شنی خزدار و پلی استری را پیشنهاد می کنیم . البته توجه داشته باشید که رویه مبل شنی چرم نیز قابلیت تعویض را دارد و شما می توانید آن را در صورت نیاز تعویض کنید و یا در زمان هایی که رویه مبل شنی آسیب دید می توانید رویه مبل را خارج کرده و آن را به راحتی تعمیر کنید . 

برای اینکار تنها کافیست که زیپ رویه را باز کرده و سپس آن را جدا کنید . در قسمت زیرین مبل شنی یک آستری پارچه ای وجود دارد که در داخل آن مواد شنی یا همان یونولیت و فیبر ریخته شده است که به صورت خرد شده می باشند . وزن سبک مبل شنی به شما اجازه می دهد تا از این محصولات در هر جای خانه استفاده کنید . این محصول در طول و عرض 1 متری با ارتفاع 110 سانتی متری ساخته شده است و قابل استفاده برای سنین بزرگسال بوده و تکیه گاه بلند و استانداردی دارد . فروشگاه اینتکس آن را با ضمانت 5 ساله برای فروش گذاشته است .

  • طول: ۱۰۰ سانتی متر
  • عرض: ۱۰۰ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۱۰ سانتی متر
  • ارتفاع تا نشیمنگاه: ۴۵ سانتی متر
  • جنس بدنه از مخمل (چرم خالص)
  • مواد داخلی از یونولیت
  • قابلیت تعویض مواد و پوسته رویی
  • دارای انعطاف بدنه بالا
  • دارای ضمانت ۵ ساله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...