مبل شنی چرمی تیره

mobl-909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
2,200,000
21%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرمی تیره

مبل شنی چرمی تیره یکی دیگر از محصولات ایده ال و جذابی است که شرکت اینتکس در سال جدید میلادی تولید و عرضه کرده است. این محصول قبلا در رنگ های گوناگون نیز به بازار عرضه شده بود اما این بار این کالا با بدنه ای چرم و رنگ بادمجانی و جذابی که دارد تولید و عرضه شده است که قطعا از سری محصولات قبلی این شرکت محبوب تر و پر فروش تر خواهد بود. علاوه بر این ها اگر شما نگاهی کلی به این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که این کالا دارای انعطاف پذیری بالایی هم می باشد که سبب شده تا بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید این کالا را در سبد خرید خود قرار داده و از نرمی و راحتی این محصول نیز استفاده نمایید. هم چنین این کالا دارای دستگیر حمل و نقل برای جا به جایی ساده تر این کالا و همین طور جیب کوچک کناری برای قرار دادن وسایل شخصی شما می باشد که هر دو عامل نیز از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون این مبل شنی جذاب قابل خرید و ثبت سفارش از نمایندگی محصولات اینتکس در ایران می باشد.

مبل شنی چرمی در کنار مبل های مخملی از پر فروش ترین مدل هایی هستند که شما می توانید انتخاب کنید . عمدتا مبل های شنی که از پارچه چرمی ساخته می شوند ، ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارند و برای همین بیشتر افراد علاقه مند به استفاده از این نوع مدل ها می شوند . البته که مبل شنی علاوه بر زیبایی ظاهری ، بسیار نرم و راحت است که پیش تر به تمامی آن ها اشاره شده است . نکته قابل توجه در رابطه با مبل شنی چرمی تیره این است که به راحتی می توانید این نوع از مبل ها را تمیز کنید بدون اینکه نیازی به شستشو باشد ، برای اینکه با استفاده از یک دستمال نمناک سریعا کثیفی ها و گرد و خاک از روی آن پاک خواهد شد . طول عمر این پارچه بسیار بالاست و شما می توانید سال های سال از آن استفاده کنید . 

در صورت فشرده شدن مبل رویه آن ترک نخورده و چروک نمی شود ، اما باید توجه داشته باشید که مواردی همچون رطوبت و شستشو ، همچنین قرار گیری برای طولانی مدت در مقابل نور آفتاب می تواند به مبل شنی چرمی آسیب برساند . ولی اگر از آن در محیط های بسته مانند خانه استفاده کنید ، مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد . مورد بعدی در رابطه با این مبل شنی این است که استفاده از آن تنها مختص خانه نبوده و شما می توانید بر اساس نیاز خود ، در محل کار نیز استفاده نمایید . زیبایی آن حتی باعث شده است تا بسیاری از افراد در مغازه ها و بوتیک ها و حتی نمایشگاه ها از آن استفاده کنند . برای مشاهده این محصولات از نزدیک می توانید به فروشگاه اینترنتی اینتکس مراجعه کنید . 

مبل شنی چرمی تیره

مبل شنی چرمی تیره هم یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که در این سال ها روانه بازار شده است و به همین دلیل هم مشتریان زیادی را در بدو ورود خود به بازار های جهانی جذب خود کرده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که ساختار استاندارد و ارگونومیک این محصول هم از دیگر ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود که سبب شده تا با خیالی اسوده این محصول را خریداری کرده و پس از دریافت ان نیز قطعا لبخند رضایت را مشاهده خواهید کرد...

طراحی و ارگونومی ساخت

این مبل شنی هم از نظر ظاهر شبیه به اکثر مبل های شنی راحتی است که در طی این سال ها تولید و عرضه شده اند. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول از دو بخش تکیه گاه و نشیمنگاه شکل گرفته است که این دو بخش سبب شده تا یک کالای کامل را شاهد باشیم. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که همین عامل سبب شده تا با هر بار استفاده شما از این محصول نرمی و راحتی بیشتری را از این کالا شاهد باشیم که باعث بالا رفتن راحتی و کیفیت این محصول شده است. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم ساختاری جذاب را در اختیار داشته و در عین حال بسیار انعطاف پذیر می باشد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این کالا را در اختیار داشته و به ان تکیه دهید. دو ویژگی خوب دیگر این محصول دارا بودن دستگیره حمل و نقل در بالای این محصول و همین طور جیب کناری این محصول است که این دو عامل سبب شده تا بتوانید به راحتی هم این محصول را حمل کرده و هم وسایل و اشیا کوچک خود را هم در داخل ان قرار دهید که از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین رنگ اصلی این محصول نیز به صورت بادمجانی تولید شده است که رنگی تیره و در عین خاص بوده و سبب شده تا این کالا بیش از پیش چشم نواز شود.

جنس بدنه

اگر تا به این جای کار از نظر ظاهری توانسته اید با این محصول ارتباط برقرار کرده و نظر شما را به خود جلب کرده است ، حال می بایست در خصوص جنس بدنه این کالا هم با شما صحبت کنیم که بیش از پیش به کیفیت بالای ساخت این محصول ایمان بیاورید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع چرم مصنوعی در اختیار دارد که هم زیبا بوده و هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین این جنس به گونه ای طراحی شده است که می توانید از ان در حیاط خانه و حتی در تابش مستقیم نور خورشید هم استفاده نموده و نگران ساییدگی و یا افت کیفیت و تغییر رنگ این محصول نیز نباشید.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید در خصوص این محصول به ان ها هم اشاره کنیم بحث ابعاد این کالاست که در طول و عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 95 سانتی متر روانه بازار شده است. البته لازم به ذکر است که این ارتفاع تا بخش نشیمنگاه این محصول 50 سانتی متر بوده است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و دارای وزن 5 کیلو گرم نیز می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این دسته از مبل های شنی که از نظر ظاهری و کیفیتی در رتبه بالایی قرار دارند معمولا به صورت اماده در اختیار مشتریان قرار می گیرند و همین عامل نیز باعث شده تا خریداران این سری از محصولات پس از تهیه این محصول نگران این نباشند که چگونه این کالا را راه اندازی کنند. شما تنها می بایست سعی کنید تا در جهت کثیف نشدن این محصول پارچه و یا ملافه ای را بر روی این کالا پهن کرده و هم چنین در جهت تضمین سلامت بخش رویه این محصول هم بهتر است این مبل شنی را از وسایل و اشیا نوک تیز و همین طور داغ و سوزان دور کنید. البته این کالادارای ضمانت دو ساله بوده و قابلیت تعویض رویه و محتویات داخلی را هم داراست که جای هیچ گونه نگرانی را برای شما باقی نخواهد گذاشت.

جمع بندی

مبل شنی چرمی تیره یک کالای بسیار با کیفیت و دیدنی است که مناسب برای یک نفر بزرگسال بوده و تحمل وزن بالا ، وزن کم محصول ، دارا بودن جیب کوچک ، دارا بودن دستگیره حمل و هم چنین ساختار زیبای این محصول در کنار قیمت کم ان از ویژگی های فوق العاده این کالا به شمار می رود که می توانید ان را از نمایندگی اینتکس هم اکنون سفارش دهید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...