مبل شنی کودکان

intex 22451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودکان

مبل یک نفره هپی چیر محصولی ساخته شده از فیبر های خرد شده استاندارد و سبک که از روکش PVC طرح چرم با رنگ آبی برای آن استفاده است. این مبل از معدود مبل هایی بوده که نیازی به باد کردن نداشته و از ابعاد (قطر: 110 سانتی متر، ارتفاع: 105 سانتی متر) با تحمل وزن 160 کیلوگرمی بهره می برد. این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و می توان برای بهتر کردن دکوراسیون منزل و یا محل کار نیز به روی آن حساب کرد. مبل شنی ، توضيحات محصول مبل شنی ریلکس یکنفره با طراحی شیک و کم نظیر پوشش فومی در کل بدنه .در رنگ بندی های بسیار زیبا و متنوع که در داخل مبل مواد نرم فوم کاچویی به کار رفته ونرمی وراحتی مبل  را چند برابر کرده که این مبل در هنگام استفاده به هر شکل ممکن درآمده (شبیه به خمیر بازی) و فضاهای خالی بدن را پر میکند. مناسب برای درمان بیماری , طبی، این محصول از جدید ترین کالا های تولید شده تا به امروز است که با آخرین استاندارد های دنیا طراحی شده است. مبل شنی راحتی فوق العاده ای دارد که رضایت شما را نسبت به آن به همراه دارد. از نظر ظاهر نیز شاهد محصولی ساده و شیک هستیم که می توانند در اتاق خواب و یا پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این مبل شنی وزنی متعادل دارد که بتوان آن را به سادگی حمل کرد.

نقد و بررسی مبل شنی کودکان

مبل شنی کودکان از سری مبل های شنی مخصوص کودکان است که توسط شرکت بسیار بزرگ و پر آوازه اینتکس طراحی و تولید شده است ، این محصول با وجود اینکه برای کودکان طراحی شده است اما بزرگسالان و نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند چرا که ابعاد آن بزرگ بوده و می تواند به خوبی وزن آن ها را تحمل کند ، این محصول همچنین دارای سطحی بسیار نرم و طبی است که در این بخش با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید در خرید مبل شنی خود موفق باشید . در این قسمت به موضوعاتی چون طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس ، ابعاد ، وزن ، تحمل وزن ، مراقبت ، تعمیرات و ... خواهیم پرداخت .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر یک از مبل های شنی اعم از مبل شنی بزرگسال و مبل شنی کودکان دارای یک نوع طراحی و آرگونومی ساخت منحصر به فرد است که باعث شده تا این محصولات از یکدیگر متمایز باشند . همانطور که مشخص است اینتکس این محصول را برای کودکان طراحی کرده است با این تفاوت که بزرگسالان نیز می توانند از آن بهره مند شوند . این محصول به صورت دایره ای و گرد تولید شده است و ساختار مشخصی ندارد به همین دلیل فرد استفاده کننده می تواند با کمک دست و یا تنها با نشستن بر روی مبل شنی حالت ایده آل خود را به محصول بدهد . رنگ محصول نیز یکدست آبی است که می توانید حتی بعدا آن را تعویض کنید و از یک رویه دیگر استفاده کنید .

جنس بدنه

این محصول زیبا و دوست داشتنی از بدنه pvc ساخته شده است ، این جنس که یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به حساب می آید امروزه در ساخت مبل های شنی نیز از آن استفاده می شود چرا که بهره گیری از pvc می تواند باعث ضد آب شدن مبل شنی شود به همین دلیل شما عزیزان حتی می توانید از این مبل شنی بر روی آب نیز استفاده کنید ، لازم به ذکر است که استفاده از این مبل شنی تنها در مکان هایی چون استخر و تالاب ها ممکن است چرا که عمق آب کم بوده و جریان آب وجود ندارد . این محصول همچنین ضمانت 48 ساعته برای تست دارد که می توانید از آن بهره مند شده و به کیفیت بالای محصول پی ببرید . دوخت بسیار عالی بدنه محصول نیز مانع از عبور آب به داخل مبل شنی می شود . محتوای شنی داخل این مبل نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که خاصیت اسفنجی داشته و سطحی نرم را به محصول می دهد ، همچنین این جنس موجب می شود تا مبل شنی بر روی آب باقی بماند و فرو نرود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این مبل شنی کودکان برابر با ( قطر : 90 سانتی متر و ارتفاع : 105 سانتی متر ) می باشد به همین دلیل نیز بزرگسالان هم می توانند از مبل شنی فوق استفاده کنند چرا که سطحی بزرگ داشته و می تواند به خوبی آن ها را جای دهد . البته این محصول تنها از نظر ابعاد مناسب برای بزرگسالان نیست چرا که مبل شنی فوق می تواند وزن بزرگسالان را نیز به خوبی تحمل کند ، حداکثر وزنی که این مبل شنی می تواند بر روی خود تحمل کند 160 کیلوگرم است که نشان از کیفیت بالای محصول دارد . وزنی که این مبل شنی دارد نیز 8 کیلوگرم است که برخلاف حجم بزرگ آن بسیار کم است و جابجایی آن راحت می باشد .

مراقبت و تعمیرات

این محصول از آن جا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و اجناس استفاده شده در آن مرغوب می باشد طول عمر آن نیز زیاد است و به سختی آسیب می بیند ، اما هر چه از محصول بهتر مراقبت شود طول عمر آن نیز افزایش می یابد ، در صورت کثیف شدن و ایجاد لکه رویه این محصول به سرعت پاک می شود چرا که از جنس pvc طرح چرم ساخته شده است ، با این حال توصیه می شود از وارد کردن فشار های زیاد تر از 160 کیلوگرم خودداری کنید . در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه می توانید آن را تعمیر کنید ، اگر از این مبل شنی بر روی آب استفاده می کنید نیاز است که قسمت های سوراخ شده بدنه را با استفاده از برچسب های تعمیرات ترمیم کنید . فروشگاه اینتکس در کنار محصول این برچسب ها را قرار داده است تا بتوانید از آن ها استفاده کنید . شما عزیزان می توانید به محتوای شنی محصول نیز دسترسی داشته باشید و اقدام به شارژ مجدد محصول کنید .

سخن پایانی

مبل شنی کودکان که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید از نمونه مبل های زیبا و دوست داشتنی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ، همانطور که از ویژگی های محصول چون طراحی و آرگونومی ساخت بی نظیر ، اجناس استفاده شده با کیفیت مانند pvc برای رویه و یونولیت برای محتوای شنی باعث شده است که محصول هم از نظر زیبایی در سطح بالایی قرار داشته باشد و هم از نظر کیفی و ساختاری . همچنین شما می توانید از محصول بر روی آب نیز استفاده کنید و حتی بزرگسالان نیز از مبل شنی می توانند بهره مند شوند .

 نوعخانگی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 قطر 90 سانتی متر
ارتفاع 105 سانتی متر
مواد داخلی فیبر خرد شده سبک
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
ضمانت48 ساعت مهلت تست
شرکت سازندهتهران اینتکس
نوع مبلیک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد
 قابلیت استفاده بر روی آب
انعطاف پذیر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...