مبل شنی یک نفره راحتی

bestway 43872

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی

مبل شنی یک نفره راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی بوده که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد و با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین می توانید از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . مبل شنی یک نفره راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . در قسمت زیری مبل یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول ا جدا نموده و آن را به راحتی تمیز نمایید و همچنین می توانید از آن قسمت مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و به به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل شنی یک نفره راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره راحتی

مبل شنی یک نفره راحتی محصولی نرم و زیبا بوده است که روند طراحی و ساخت آن بر عهده کاراگاه معروف و محبوب بست وی می باشد که شما هم اکنون می توانید از این محصول سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید . هدف ما از تولید این مقاله کمک به خریداران و مشتریان همیشگی تهران اینتکس بوده است تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنند ، ارزشمند ترین محصول را خریداری کنند . پس بار دیگر با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساختار و زیبایی یکی از اصلی ترین نکات برای خرید توسط خریدار بوده است و به همین دلیل همواره کمپانی های نامدار سعی بر این دارند تا با ایده های جدید محصولات خود را پر فروش تر بکنند . طراحی این مبل شنی به صورت گرد بوده است و به رنگ قرمز می باشد که نسبت به رنگی که داراست بیشتر مناسب بانوان خواهد بود . دوخت های این محصول با دوخت های بسیار مرغوب و با کیفیتی طراحی شده می باشد که بدون شک استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود .

جنس بدنه

خریداران به طور کلی در وهله اول یک محصول را نسبت به کیفیتی که داراست مورد سنجش قرار داده و سپس اقدام به خرید آن کالا می کنند . به همین دلیل شرکت بست وی جنس بدنه این مبل شنی را از چرم مصنوعی تولید کرده است و در درون آن پر شده از یونولیت های نرمی می باشد که می توانید در صورت نیاز آن را تعویض و یا تغییر حجم دهید .

ابعاد ، تحمل وزن و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این مبل شنی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، تحمل وزن 180 کیلو گرم و در آخر وزن آن 6 کیلو گرم می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این مبل شنی به هیچ راه اندازی احتیاج نداشته و در صورت سفارش آن تنها کافیست تا محل مورد نظرتان برای استفاده از آن را مشخص کرده و این مبل را در آن قسمت گذاشته و به راحتی استفاده نمایید و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود به هیچ وجه وسایل سنگین را بر روی این مبل شنی قرار ندهید ، همچنین به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به این محصول وارد نشود . لازم به ذکر خواهد بود که این محصول دارای دو سال ضمانت پس از فروش بوده و در هنگام آسیب و یا وارد شدن صدمه به این کالا می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل شنی یک نفره راحتی یک محصول با کیفیت و جذابی بوده است که با طراحی بسیار زیبایی که داشته خریداران بسیاری را به سمت خود جذب نموده و طراحی آن به صورت گرد می باشد . همچنین رنگ این کالا قرمز بوده و جنس بدنه آن از چرم مصنوعی است که دارای کیفیت و مقاومت ساخت بالایی را خواهد داشت . این مبل شنی دارای ابعاد متوسطی بوده و تحمل وزن آن 180 کیلو گرم می باشد و  به ابعادی که داراست ، وزن آن 6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...