میز روی آب بادی اینتکس

intex 99911

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میز روی آب بادی اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که از طرحی بسیار زیبا و جذاب برخوردار است . جنس یدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر دمای مختلف آب و فشار می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف از این کلمن استفاده نمایید . این محصول دارای یک مخزن بسیار بزرگ می باشد که این شرایط را برای شما فراهم می کد که یخ و مایعات خود را داخل آن بگذارید و از خنک ماندن وسیله های خود اطمینان حاصل فرمایید . در قسمت های کناری این محصول چند جای بطری وجود دارد که برای نگهداری اشیا کوچک و قیمتی شما طراحی شده است . این محصول به راحتی در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی می باشد و همچنین بدنه این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که برای شما این شرایط را فراهم می کند که محصول خود را تا کرده و به کوچک ترین سایز تبدیل کرده و آن را به راحتی حمل نمایید . این محصول دارای یک درپوش می باشد که وظیفه آن ثابت نگهداشتن دمای داخل یخچال می باشد . برای خرید میز روی آب بادی اینتکس از فروشگاه تهران اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع مستطیل
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 فضای داخلی 32 لیتر کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 طرح رویه دو رنگ
 نوع بدنه دو لایه عایق دما
 ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 نوع پمپ -
وزن 3 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای دستگیره
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
دارای طناب نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

یخچال روی آب بادی اینتکس یا میز روی آب بادی اینتکس را می توان از کاربردی ترین محصولات بادی دانست که شرکت اینتکس آن را برای طرفداران تفریحات آبی ساخته است که می توانید این لوازم شنا تفریحات آبی بسیار کاربردی را به صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و از آن در استخر ها استفاده کنید . همانطور که از نام محصول مشخص است ، می توان از آن به عنوان یک یخچال بسیار عالی شناور بر روی آب استفاده کنید تا اینچنین نوشیدنی های خود را به سادگی در کنارتان داشته باشید . 

تولید و طراحی یخچال روی آب بادی اینتکس

تولید و طراحی یخچال روی آب بادی اینتکس بسیار عالی بوده و به شما اجازه خواهد داد تا بسیاری از نوشیدنی های همراه خود را در داخل آن قرار دهید . توجه داشته باشید که تعدادی حفره در کناره های یخچال روی آب بادی اینتکس قرار دارد که دقیقا محلی برای قرار گیری لیوان و یا بطری های نوشیدنی می باشد . تعداد این حفره ها زیاد بوده و می توانید نوشیدنی های زیادی را همراه خود به داخل آب ببرید . توجه داشته باشید که طراحی پهن  بزرگ این محصول باعث شده است تا شناوری آن و تعادل بسیار خوبی داشته باشد .

طول این یخچال روی آب به 122 سانتی متر و عرض آن نیز به 97 سانتی متر می رسد ، از این رو به راحتی می تواند تا 32 لیتر نوشیدنی را بر روی خود نگهداری کند و همچنین شناوری خود را بر روی آب حفظ کند . در بخش مرکزی این یخچال روی آب بادی اینتکس در واقع یک یخدان نیز در نظر گرفته شده است که درب هم دارد ، شما می توانید در آن بخش کلمن قرار دهید و یا یخ های خود را در داخل آن ریخته و نوشیدنی ها را در میان یخ ها قرار دهید تا همراه خنک بماند و حتی در روز های گرم تابستان و در استخر های روباز نیز نوشیدنی های خنکی را در استخر داشته باشید . 

خصوصیات و ویژگی های یخچال روی آب بادی اینتکس

از ویژگی ها و خصوصیات این محصول می توان به بزرگ بودنش اشاره کنیم که میتواند مقدار زیادی نوشیدنی را بر روی خود نگهداری کند و از این نظر بسیار بیشتر از سایر یخچال روی آب بادی ظرفیت دارد . از سوی دیگر این محصولات ساختار بادی دارند و به همین دلیل حمل و جابجایی آن ها بسیار ساده است ، به طوریکه شما می توانید به سادگی آن ها را در سفر ها نیز به همراه خود ببرید و در هر جایی استفاده کنید . به همین دلیل می توان گفت که یخچال روی آب بادی اینتکس کاملا پرتابل بوده و جابجایی و حمل آسانی نیز دارد . 

جنس بدنه یخچال روی آب بادی اینتکس

برای تولید و ساخت لایه های بدنه یخچال روی آب بادی اینتکس نیز به مانند هر لوازم شنا تفریحات آبی که شرکت اینتکس تولید کرده است ، از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است تا اینچنین کیفیت بالایی را از سوی یخچال روی آب بادی اینتکس داشته باشیم . یکی از ویژگی های بسیار خوب این جنس ضد آب بودن و مقاومت در برابر نور خورشید است که به شما اجازه خواهد داد تا بدون نگرانی از آن در روز های آفتابی و در فضای باز در داخل استخر استفاده کنید . بدین ترتیب رطوبت نیز به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد . همچنین ساختار بادی می تواند باعث شناوری بسیار خوب این محصولات شود . 

راه اندازی و استفاده از یخچال روی آب بادی اینتکس

راه اندازی و استفاده از یخچال روی آب بادی اینتکس کاری بسیار ساده و آسان است و برای استفاده از آن به مانند سایر محصولات بادی بایستی اقدام کرد . برای استفاده شما تنها نیاز است تا بدنه محصول بادی را باد کنید و سپس نوشیدنی های خود را بر روی شناور قرار داده و آن را به داخل آب بیاندازید . توجه داشته باشید که شما می توانید به دلخواه خود برای راه اندازی حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید . برای کسب اطلاعات کامل تر نسبت به  یخچال روی آب بادی اینتکس می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...