موضوع مقاله : وان بادی زیپ دار

وان بادی از بهترین وان هایی است که شما می توانید از آن در خانه و در حمام برای استحمام استفاده کنید . ویژگی های خاص و منحصر به فرد وان بادی باعث شده است تا بتوانید از آن برای استحمام خود به صورت مکرر استفاده کنید تا دیگر نیازی به استفاده از وان های جاگیر سرامیکی نداشته باشید . وان بادی می تواند بسیار کاربردی باشد و حتی به شما اجازه بدهد تا از آن در داخل حمام و یا در بیرون از حمام مانند حیاط و ... استفاده کنید ، برای اینکه وزنی نداشته و شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرده و کامل راضی باشید . وان های بادی از نظر تنوع و ظاهر مدل های بسیار زیادی را دارد و ما قصد داریم تا در این مقاله پر فروش ترین وان بادی یعنی وان بادی زیپ دار را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید وان بادی را دارید ، نیم نگاهی به وان بادی زیپ دار داشته باشید تا در صورت پسندیدن این وان بادی جدید و بسیار پر طرفدار از آن استفاده کنید . 

انتخاب و خرید وان بادی کاملا سلیقه ای است و شما می توانید با مقایسه بین وان های بادی و با توجه به قیمت محصولات و ویژگی های آن ها ، مدل مد نظر خود را انتخاب کنید . ولی وان بادی زیپ دار ویژگی هایی دارد که شاید سایر وان های بادی دارای آن نباشند . همانطور که می دانید و کاملا مشخص است ، بدنه این وان ها به صورت بادی است و اصلا از چیز دیگری جز پی وی سی ساخته نشده است . این محصولات نه پایه ای دارند و نه از اجسام سفت و سخت برای آن ها استفاده شده است ، برای همین بسیار نرم بوده و بدنه بادی دارند ، برای همین است که وزن آن ها نیز بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کرده و در هر جایی استفاده کنید . بدنه وان بادی زیپ دار اینتایم با سایر وان های بادی از این نظر تفاوتی ندارد ، بلکه تنها تفاوت این وان ها وجود روکش و درپوشی است که برای وان در نظر گرفته شده است و اغلب به صورت زیپ دار هستند . 

با وجود چنین درپوش و یا روکش در قسمت بالایی وان بادی شما می توانید برای موارد و هدف های بسیاری از آن استفاده کنید . شاید یکی از مهم ترین ویژگی که این درپوش ها و روکش های وان بادی ایفا می کند ، جلوگیری از سرد شدن زود هنگام آب داخل وان باشد . همانطور که می دانید وان های بادی و حتی سایر وان ها مانند وان سرامیکی دارای سیستم گرمایشی نیستند ، بلکه شما تنها داخل آن ها را با آب گرم پر خواهید کرد ، برای همین تنها مدتی آب گرم خواهد ماند و بعد از آن ولرم خواهد شد ، بنابراین اگر شما دوست دارید که آب داخل وان مدت بیشتری گرم بماند و بخار داخل وان نیز حفظ شود ، به راحتی می توانید روکش و درپوش وان بادی که به صورت زیپی طراحی شده است را کشیده و مانع این کار شوید . حفظ شدن بخار آب در داخل وان حتی می تواند برای پوست شما مفید باشد و باعث آب رسانی بیشتر شود . این ویژگی بسیار عالی حتی در وان سرامیکی و سایر مدل های بادی نیز وجود نداشته و تنها می توانید آن را در وان بادی زیپ دار داشته باشید . 

از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که وان بادی زیپ دار می تواند برای شما به همراه داشته باشد این است که شما می توانید روکش زیپی وان را به صورت نصفه بکشید ، تا در این حالت یک محلی برای قرار دادن وسیله های خود داشته باشید . شما حتی می توانید بر روی درپوش نیمه بسته شده وان بادی زیپ دار خود ، لپتاپ و یا گوشی خود را قرار دهید و فیلمی را تماشا کرده و از نشستن و دراز کشیدن در داخل وان بادی آب گرم نهایت لذت را ببرید و یا با خود خوراکی برده و در این زمان به راحتی آن را مصرف کنید . بنابراین این ویژگی دوم وان بادی زیپ دار است که می توانید از آن بهره مند شده و استفاده ببرید . و اما شاید یکی دیگر از ویژگی هایی که وان بادی زیپ دار دارد ، جلوگیری از عدم ورود گرد و خاک به داخل وان بادی اشاره کرد ، گاهی ممکن است که شما دوست نداشته باشید که آب وان را تخلیه کنید و از سوی دیگر نمی خواهید که وان کثیف شود ، برای همین می توانید بدون جمع کردن وان بادی ، درپوش را ببندید و از اینکار جلوگیری کنید . 


وان های بادی زیپ دار کیفیت ساخت بسیار عالی دارند و برای ساخت آن ها به دلیل استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی ، کیفیت بالایی را می توان برای محصولات متصور بود . دلیل اینکه وان بادی زیپ دار به خوبی می تواند دمای آب را تحمل کند استفاده از همین جنس می باشد . پی وی سی باعث شده است تا وان بادی کاملا ضد آب باشد و در طول زمان آسیب ندیده و یا پوسیده نشود . همچنین شما می توانید از این وان در فضاهای روباز نیز استفاده کنید . به عنوان مثال شما می توانید از آن در حیاط خانه نیز استفاده کنید و حتی آن را در معرض نور مستقیم خورشید راه اندازی نمایید . در این حالت حتی درپوش زیپی وان بادی می تواند به عنوان یک سایه بان ایفای نقش کند . بنابراین می بینید که چه ویژگی های بسیار خوبی در وان بادی زیپ دار وجود دارد . برای اینکه شما بتوانید پس از هر بار استفاده از وان بادی به سادگی آب داخل وان را خالی کنید ، یک دریچه خروجی آب در بدنه وان بادی قرار داده شده است که می توانید به راحتی از آن طریق آب وان را تخلیه کنید . 

بیشتر وان های بادی زیپ دار به صورت یک نفره ساخته شده اند و شما می توانید برای مشاهده تصاویر این محصولات به فروشگاه وان بادی اینتکس رفته و وارد دسته بندی وان بادی بشوید ، در این دسته بندی می توانید گالری محصولات را مشاهده کنید و با وارد شدن به صفحه هر محصول ، تصاویر بیشتر آن ها را مشاهده کرده و از ابعاد و ویژگی های محصول و همچنین قیمت وان بادی زیپ دار مطلع شوید . شما می توانید خرید های خود را به صورت حضوری یا اینترنتی و تلفنی از سراسر ایران انجام دهید . فروشگاه اینتکس به دلیل اینکه نمایندگی فروش این محصولات بادی را دارد ، می توانید وان بادی زیپ دار خود را با قیمت های بسیار پایین تر و همچنین با ضمانت و گارانتی تعمیر آن را خریداری کنید . تمامی وان های بادی فروشگاه اینتکس از برند های معروف بازار ایران و خارج از ایران بوده و می توانید با اطمینان خاطر آن ها را خریداری کنید . برند اینتکس ، بست وی و اینتایم از معروف ترین برند های تولید کننده وان بادی می باشند که در این میان برند اینتایم بهترین و متنوع ترین وان بادی زیپ دار را تولید کرده است که ما به شما توصیه می کنیم که حتما از محصولات این برند ها استفاده کنید .