وان بادی حمام زیپدار اینتایم

yt038b

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی با روکش زیپدار اینتایم در ابعاد و رنگ دیگر که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که از ارتفاع بسیار مناسبی برای حفاظ و همچنین پر کردن آب بهره برده و قابل استفاده در حمام خواهد بود. این وان علاوه بر داشتن ظرفیت مناسب از وزن پایینی نیز بهره برده که حمل آن را ساده می کند.

وان حمام بادی زیپدار ، طول: 160سانتيمتر ، عرض: 84 سانتيمتر عمق: 64 سانتيمتر ، ظرفیت آب 304 لیتر ، دارای جای لیوان روی کوسن بالایی وان حمام ، این وان حمام بادی محصول شرکت اینتایم میباشد قابل استفاده برای همه سنين دارای روكش زيپی برای حفظ دمای آب و جلوگيری از بيرون ريزی آب پشتی و زير سری باد شونده دارای كف ساده و نشيمن راحت دريچه مخصوص تخليه ، قابل استفاده در حمام يا داخل منزل برچسب تعميرات ، بهترين گزينه براي استراحت و ريلكسيشن در حمام منزل ، نوع جنس پی وی سی ، میباشد. این وان بادی به دلیل طول زیاد می تواند بهترین گزینه در حالت دراز کش و یا نیمه دراز کش باشد.

همواره فروش و انتخاب بین وان های بادی یکی از مواردی بوده است که با دلایل گوناگون و هم چنین ساختار های متفاوتی که این محصول دارند انجام می شود. در همین راستا نیز شاید خیلی از افرادی که قصد خرید یک وان بادی را دارند سعی کنند تا با آنالیز کامل محصولات و همین طور ویژگی های این محصول انتخاب خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که وان بادی حمام زیپدار یکی از همین محصولاتی است که سعی کرده تا با بهره گیری از کیفیت عالی ، ساختار مناسب و قیمت ارزان یک محصول عالی را در اختیار شما قرار دهد و در همین راستا نیز با توجه به ویژگی های این محصول سعی داریم تا در این بخش به صورت کامل خصوصیات این محصول را برای شما بازگو نماییم تا بتوانید با آگاهی کامل و علم به ویژگی های این وان بادی اقدام به خرید این محصول کنید. با توجه به همین موارد در ابتدا به بررسی ساختار و شیوه طراحی و پس از آن نیز به بررسی دیگر ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت پس تا انتها با ما همراه باشید...

ویژگی های طراحی و نوع ساختار محصول

در اولین بخش از این مقاله باید عنوان کنیم که یکی از مزیت هایی که این وان بادی در مقایسه با سایر وان های بادی خصوصا وان های بادی بزرگسال ، بحث ویژگی های طراحی این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که یکی از دلایلی که هر فرد می تواند یک محصول را انتخاب کند ، بحث زیبایی های آن وان بادی می باشد. در واقع این نکته بسیار حائز اهمیت است که طراحی صورت گرفته در یک محصول باید به گونه ای باشد که افراد مختلف با دیدن آن محصول بتوانند نهایت لذت را از محصول مورد نظر خود ببرند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان بادی هم یکی از همین محصولاتی است که سعی شده تا با طراحی فوق العاده ای که دارد به یک محصول بی نظیر بدل گردد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش های مختلفی از این محصول وجود دارد که می توان به ان اشاره کرد.

اولین بخش از این وان بادی که در خصوص طراحی آن باید صحبت کنیم بحث ساختار اصلی تشکیل دهنده بدنه این محصول می باشد. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده نمایید که این وان بادی از سه لایه روی هم قرار گرفته شده طراحی و تولید شده است که این سه لایه باعث شده است تا با خیالی راحت بتوانید محصول را استفاده نمایید. در واقع ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که این سه لایه با ابعاد یکسان و هم چنین با ساختار های مشابه نیز روی هم قرار گرفته اند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر نیز این موارد را بررسی کنیم باید مشاهده نمایید که این سه لایه به صورت پیوسته به هم متصل شده اند و در واقع با یک لایه جدا کننده سبب شده تا این ساختار به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شود.

بحث بعدی در خصوص این محصول لبه های کناری این وان بادی می باشد که اگر بخواهیم به صورت تخصصی تر این نواحی را بررسی کنیم ، باید عنوان کنیم که این لبه ها همگی به صورت گرد و با یک ساختار خاص شکل گرفته اند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این لبه ها بر خلاف خیلی از محصولات که به صورت نوک تیز و یا مربعی شکل ساخته شده اند ، با یک ساختار گرد و منحنی شکل بر روی این وان بادی قرار گرفته اند. این عامل نیز باعث شده تا محصول شما به بهترین شکل ممکن از نظر ساختار به دست شما برسد. هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث رنگ بندی این وان بادی می باشد.

شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول با رنگ یکدست آبی رنگ طراحی و تولید شده است که این رنگ آبی شکل دهنده ساختار اصلی این محصول بوده و همین طور نواحی دیگر این محصول هم که از مزایای این محصول به شمار می روند ، از همین رنگ الگو برداری کرده اند. هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث روکشی است که به صورت زیپدار طراحی و تولید شده است. این روکش دقیقا سطح روی این محصول را در بر می گیرد و به صورت کامل می توانید فضای موجود بر روی این محصول را پوشش دهید. در واقع مزیت مهمی که این بخش داراست این است که به سادگی می توانید با استفاده از زیپ های موجود در بخش های کناری این محصول درب این کالا را به صورت کامل بسته و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن از فضای داخلی این محصول استفاده کنید.

هم چنین دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث بهره مندی از تکیه گاه بادی با ساختاری خاص و طرح دار است. در واقع این محصول دارای یک عدد تکیه گاه بادی می باشد که بر روی این بخش نیز شما قادر خواهید بود تا یک عدد بالش برای قرار گیری در زیر سر خود را هم مشاهده کنید که قطعا این عامل باعث می شود تا پس از تکیه دادن به تکیه گاه این محصول به راحتی سر و گردن خود را هم بر روی این ناحیه قرار داده و بتوانید استفاده ای درست و در عین حال راحت از این محصول را تجربه کنید. هم چنین رنگ این ناحیه نیز دقیقا با رنگ بدنه اصلی و ساختار سه لایه این محصول یکسان می باشد.

نکته دیگری که قطعا در مورد این محصول باعث شده تا شما یک وان بادی خاص و بی نظیر را در اختیار داشته باشید ، بحث بهره مندی از جا لیوانی بر روی این وان بادی می باشد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که یک عدد فضای شیار دار بر روی قسمت جلویی این محصول قرار دارد که این بخش دارای یک عدد جا لیوانی بوده و همین عامل باعث شده تا بتوانید در حین استفاده از این وان بادی ، به بهترین کل ممکن لیوان آب و یا حتی بطری خود را هم در درون این ناحیه قرار دهید و دسترسی آسان و سریعی را به این بخش داشته باشید. هم چنین بر روی بخش روکش اصلی این محصول نیز شما می توانید برند و نام تجاری شرکت اینتایم را هم به راحتی مشاهده نمایید که باعث شده تا شما از بابت خرید خود مطمئن شده و از محصول اصل خود کمال رضایت را داشته باشید.

قابلیت های استفاده

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که این وان بادی داراست ، بحث قابلیت های استفاده از این محصول است. در واقع شما باید به این مسئله دقت کنید که این وان بادی دارای چه ویژگی هایی است و چه افرادی در چه شرایطی می توانند از این وان بادی استفاده کنند. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول برای تمام سنین یک وان بادی عالی به شمار می رود و با هر سن و سالی می توانید به سادگی از این محصول در جهت ها و کاربرد های مختلف استفاده کرده و لذت ببرید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که استفاده از این محصول حتی برای کودکان بالای 3 سال هم امکان پذیر می باشد زیرا این سنین می توانند به راحتی در داخل این وان قرار گرفته و از آن استفاده کنند.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که استفاده بزرگسالان از این محصول تنها به مصرف به عنوان یک وان بادی ختم نخواهد شد. شما قادر خواهید بود تا به سادگی با پر کردن آب در داخل این محصول از این وان برای استفاده های دیگری همچون استخر نیز استفاده کنید. البته این محصول قطعا با توجه به ابعادی که دارد برای سنین بزرگسالان به عنوان یک استخر مناسب نخواهد بود اما می توانید از این محصول برای کودک خود استفاده نمایید. مسئله بعدی در خصوص این وان بادی استفاده از این محصول به عنوان یک استخر توپ برای فرزندان خود می باشد. شما می توانید فضای داخلی این وان بادی را به جای آب از توپ های بادی پر کنید که این مسئله باعث می شود تا شما از یک کالای چند منظوره بهره مند شوید که قطعا یکی دیگر از مزایای خوب این محصول خواهد بود.

جنس و کیفیت وان بادی

مسئله مهم دیگری که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد ، بحث کیفیت و جنس بدنه این محصول می باشد. در واقع شما باید به این مسئله توجه کنید که این وان بادی دارای چه کیفیتی است و این عامل آیا باعث می شود تا شما خریدی خوب و مطمئن را انجام دهید؟ در همین راستا نیز قطعا با دنبال کردن این بخش از مقاله پاسخ سوالات خود را به صورت کامل در خصوص جنس و کیفیت این محصول به دست خواهید آورد.

در ابتدا باید عنوان کنیم که رویه اصلی این وان بادی از نوع PVC طرح چرم شکل گرفته است. این جنس دو مزیت مهم دارد که باید به آن اشاره کنیم. مزیت اول این محصول بحث جنس با دوام این وان است که باعث شده تا شما با اطمینان خاطر نسبت به کارایی و کیفیت این محصول بتوانید این وان بادی را در اختیار بگیرید. نکته بعدی در خصوص این وان بادی نیز طرح چرم بودن این محصول است که دو ویژگی مهم دارد. یک این مسئله است که به هیچ عنوان این جنس در شرایط آب و هوایی گوناگون دچار افت کیفیت و یا تغییر ساختار نمی شود و مسئله دوم این است که شما یک محصول زیبا را از نظر ظاهری در اختیار خواهید داشت که در عین حال کیفیت فوق العاده ای را هم داراست.

علاوه بر این ها بخش های کناری این محصول نیز به صورت PVC و این بار به شکل مات طراحی شده اند که این عامل هم باعث شده تا یک ساختار دو وجهی و جذاب را ببینید که باعث می شود شما بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید. هم چنین باید به این مسئله اشاره کنیم که بخش کف این وان بادی از نوع دو لایه ساده شکل گرفته است که بر خلاف یک سری از وان های بادی این محصول بادشو نیست و بخش کف آن کاملا ساده و بدون نیاز به باد کردن شکل گرفته است. تمامی این موارد در کنار ضخیم بودن این لایه ها باعث می شود تا شما بتوانید از نظر کیفیت و جنس این محصول هم با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

اقلام همراه وان بادی

دیگر مسئله ای که خیلی از افراد در مورد آن سوال می کنند ، بحث اقلام همراه و یا دیگر وسایلی است که در کنار این وان بادی در هنگام خرید قرار گرفته است. این موارد نیز قطعا مهم بوده و می تواند در خرید شما اثر گذار باشد. در واقع هر چه یک محصول با تجهیزات کامل تری ارائه شود این مسئله باعث می شود تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی محصول را خریداری کرده و نیازی هم به تهیه مجدد این اقلام نداشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که اولین موردی که در کنار این وان بادی به وضوح قابل مشاهده است بحث دفترچه راهنمای این محصول می باشد. شما پس از جعبه گشایی این محصول می توانید با این دفترچه رو به رو شوید که در داخل آن نیز تمامی نکات در خصوص شیوه راه اندازی این وان بادی ، آموزش های مربوطه ، نحوه صحیح ترمیم این محصول و همین طور دیگر موارد مورد نیاز را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید.

هم چنین شما می توانید یک عدد برچسب تعمیرات را هم در کنار این محصول مشاهده کنید که این عامل برای مواقعی است که شما قصد ترمیم آسیب دیدگی های این وان را دارید. با استفاده از این برچسب به سادگی و در مدت زمان کوتاهی محصول خود را ترمیم نموده و مجدد از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این وان بادی عدم دارا بودن پمپ باد در کنار این محصول است که باعث شده تا شما نیاز به تهیه و خرید جداگانه این پمپ برای راه اندازی و باد کردن این محصول داشته باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول ساک حمل ندارد و حمل و نقل آن نیز می بایست از طریق جعبه اصلی محصول و یا موارد دیگر انجام شود.

نوعخانگی
 طول 160 کیلو گرم
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 ظرفیت 304 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه ساده غیر بادشو
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
 ساک حملندارد
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای دو جا لیوانی
 دارای روکش زیپدار
 دارای تکیه گاه بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

اینتایم یکی از برند های تولید کننده ی محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت خوب تولید می کند . محصولات این شرکت در کشور چین تولید می شوند و از اجناس درجه یک این کشور می باشند . البته کیفیت محصولات شرکت اینتکس و بست وی از این محصول بالاتر می باشند اما وان های شرکت اینتکس از بهترین وان ها موجود در بازار هستند و می توان با خیال راحت آن ها را خریداری کرد و از آن ها استفاده نمود . وان بادی زیپدار اینتایم نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم کرد . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این وان بادی یکی از بهترین طراحی های وان های بادی در همه ی شرکت ها می باشد و تجربه ی یک استراحت لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد . از ویژگی های این محصول می توان به ارتفاع بلند و مناسب آن اشاره نمود که در بخش ابعاد و اندازه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . قسمت تکیه گاه این محصول دارای یک محفظه ی بادشو می باشد که تکیه گاه شما را بسیار نرم می کند . همچنین یک بالش نیز به آن متصل است که می توان برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید . ترکیب رنگ آبی آسمانی و آبی نیز زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . بدنه ی این محصول نیز به صورت سه تکه و سه لایه مشاهده می شود که مقاومت وان را در برابر فشار و ضربه بالاتر برده است . همچنین قسمت رویه ی این وان دارای یک زیپ مخصوص می باشد که می توانید با بستن آن ، دمای آب را متعادل نگه دارید و از آن استفاده کنید . همچنین بر روی این محصول دو عدد محصل مخصوص برای قرار دادن لیوان وجود دارد که می توانید از آن برای قرار دادن لیوان و یا بطری آب استفاده کنید . 

جنس بدنه

بخش رویه ی این وان بادی اینتایم از پی وی سی طرح چرم می باشد که ضدحساسیت بوده و مشکلی برای بدن شما ایجاد نخواهد کرد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی مات و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی پی وی سی دولایه می باشد تا بتواند وزن زیاد و فشار را تحمل کند و مشکلی برای آن پیش نیاید . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی ، انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مقاومت بالا در برابر آب و ضربه می باشد .  

ابعاد و ظرفیت

وان بادی اینتایم دارای 160 سانتی متر طول ، 84 سانتی متر عرض و 64 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یمک وان بادی می باشد . یکی از ویژگی های این محصول که در قسمت های بالا نیز اشاره کردیم ارتفاع زیاد این محصول می باشد که در محصولات برند های دیگر مشاهده نمی کنید و این یکی از برتری های این محصول اینتایم می باشد . استفاده از تمامی فضای وان نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود و قسمت اضافی بر روی وان مشاهده نمی کنید . به سبب همین مدیریت فضا می توانید از آن در هر مکانی ، حتی حمام و یا بالکن های کوچک استفاده کنید . ظرفیت این وان بادی نیز 304 لیتر می باشد که ظرفیت بسیار مناسبی برای این وان می باشد . پر کردن آن نیز زمان زیادی نیاز ندارد و می توانید در کمتر از نیم ساعت آن را پر کنید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود و قرار دادن بر روی سطحی صاف و اتصال پمپ باد به آن ، نسبت به باد کردن آن اقدام کنید . البته باید توجه داشت که در هنگام قرار دادن آن بر روی زمین ، اشیاء تیزی وجود نداشته باشد زیرا در این صورت ممکن است برای وان شما مشکل ایجاد شود و یا سوراخ شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

وان بادی زیپدار اینتایم محصولی با کیفیت و استحکام و مقاومت بالا می باشد که علاوه بر ارتفاع زیاد و کف دولایه ، دارای بالش مخصوص و پشتی مناسب برای تکیه دادن می باشد . استفاده از این وان بادی بسیار لذت بخش خواهد بود و می توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...