وان بادی کودک اینتکس

intex 58924

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی کودک اینتکس محصولی پر سابقه و پر طرفدار از شرکت اینتکس که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم رنگی می باشد. وانی با کاربرد استخر بادی کودک که از دیواره طبقه ای بهره برده و زیبایی آن را افزایش داده است. این وان برای استفاده سنین زیر 3 بوده و در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

وان بادی کودک اینتکس مخصوص سنین یک تا سه سال با کف باد شو جهت نرم تر بودن زیر وان بادی و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن کودک هنگام استفاده ، مدل پرچمی محصول وان بادی کودک intex با رنگ های جذاب و مناسب با ظاعقه کودکان با ابعاد قطر 86 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر مقدار حجم آب 48 لیتر ، قابل استفاده در منزل ، اتاق کودک ، و حمام .محصولات تهران اینتکس همراه با گارانتی عرضه میگردد.

این وان با بدنه رنگارنگ خود جلوه ای خاص و متفاوت از سایر وان های بادی دارد. دیواره آن به شکل حلقه هایی می باشد که بر روی هم قرار داده شده اند. فضای درون آن نیز برای کودکان بزرگ بوده تا به راحتی از بازی با آب لذت ببرند. ظرفیت آبی که این وان دارد در حد استاندارد می باشد تا از مصرف بیش از حد آب و اتلاف زمان جلوگیری شود. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

وان بادی کودک اینتکس

وان بادی کودک اینتکس از محصولات فوق العاده زیبا و شکیل می باشد که به خاطر رنگ بندی فوق العاده ای که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در روحیه کودک شما تاثیر بسیار مناسبی داشته و به گونه ای طراحی شده است که از ان می توان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را خدمت شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که این محصول فروش فوق العاده ای داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است نوع طراحی و رنگ بندی استفاده شده در این محصول است. اگر بخواهیم دقیق تر این محصول را بررسی کنیم باید گفت که این وان ساختاری سه طبقه و سه لایه دارد به گونه ای که در نگاه اول انگار سه حلقه بر روی هم قرار گرفته اند. ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد و دایره ای بوده که در بین کودکان این نوع ساخت محبوبیت بیشتری دارد. تمامی لایه های این محصول به صورت ساده و یک دست طراحی شده است و هیچ گونه ارم یا طراحی خاصی ندارد.

در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید این مسئله را خاطر نشان کرد که لایه بالایی این محصول دارای رنگ صورتی می باشد. لایه دوم و میانی این وان هم زرد رنگ است. علاوه بر این ها لایه زیرین این وان نیز دارای رنگ سبز می باشد. این سه رنگ فوق العاده شاد و جذاب تولید شده است. هم چنین داخل این محصول و کف ان نیز به صورت بادی و شیار دار تولید شده است که کودک در هنگام استفاده از ان نرمی و لطافت خاصی را احساس می کند. رنگ این قسمت نیز ابی می باشد که مکمل دیگر رنگ های شاد بدنه است. تمامی این موارد باعث شده تا یک وان فوق العاده را شاهد باشیم.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد جنس بدنه این محصول است. رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC طرح چرم می باشد که زیبا و مقاوم است. هم چنین بخش های کناری این وان نیز همگی از نوع PVC رنگی تولید شده اند. علاوه بر این ها یکی از مهم ترین قسمت های این وان کف ان است که ساخته شده از جنس PVC دو لایه بادی است که تحمل وزن و مقاومت این محصول را بالا برده است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول هم باید این مسئله را خاطر نشان کرد که این وان دارای قطر 86 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است. این محصول مناسب برای کودکان زیر 3 سال می باشد. هم چنین این وان دارای ظرفیت اب 48 لیتر می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توان ان را به راحتی پر کرده و استفاده کنید. علاوه بر این ها وزن بسته بندی این محصول تنها 800 گرم می باشد که به راحتی می توان ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید این مسئله را عنوان کرد که یکی از اسان ترین کار های ممکن نصب این محصول است. در ابتدا تنها کافی است این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول نمایید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد.

پس از باد کردن نیز هر یک از دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای مراقبت از این محصول نیز باید این نکته را یاد اور شد که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری نمایید تا کف و بدنه این وان دچار اسیب جدی نشود. هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا دچار سوراخ شدن و یا پارگی نشود. با رعایت این نکات تا سالیان سال می توانید از این محصول با کیفیت فوق العاده استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک اینتکس محصولی فوق العاده زیبا دارای رنگ بندی شاد می باشد که ارتفاع مناسبی دارد و به دلیل داشتن وزن کم جا به جایی ان بسیار ساده است. در کنار این محصول برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم قرار دارد که از ان ها نیز می توان در مواقع لزوم استفاده کرد. این محصول با کیفیت را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع خانگی
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 48 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 سنین مورد استفاده زیر 3 سال 
 پمپ
نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای ارتفاع مناسب
 ساخت شرکت اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...