پمپ تصفیه شنی دیجیتال اینتکس

intex 58804

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه شنی دیجیتال اینتکس

پمپ تصفیه شنی دیجیتال اینتکس نیز از دیگر تولیدات و پمپ های تصفیه آب می باشد که کمپانی بزرگ اینتکس آن را به صورت جداگانه نیز طراحی و به فروش می رساند. قطعا در همین راستا باید به چند نکته مهم در خصوص این پمپ تصفیه آب اشاره کنیم که این موارد باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید و نصب و استفاده از این محصول نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این پمپ تصفیه شنی از یک مخزن بزرگ برای قرار گیری شن بهره می برد که باعث شده تا شما بتوانید با پر کردن آن به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید. هم چنین این محصول دارای وزن کمی هم می باشد که در مقایسه با سایز پمپ های تصفیه این یک مزیت بزرگ به شمار خواهد رفت. هم چنین این پمپ دارای دو دریچه ورودی و خروجی آب است که به بهترین شکل ممکن آب را تصفیه کرده و مجدد وارد استخر شما خواهد کرد. هم چنین قدرت بالای این محصول نیز باعث شده تا شما بتوانید از ان بر روی انواع استخر های پیش ساخته ، خانگی ، بتنی و پرتابل استفاده نموده و لذت داشتن یک استخر با آب تصفیه و تمیز را تجربه کنید. این محصول هم چنین از نظر شیوه نصب و راه اندازی هم به سرعت انجام شده و دارای دفترچه راهنما نیز می باشد که می توانید از این دفترچه هم کمک گرفته و به صورت صحیح اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

 نوع
 شنی
 ظرفیت تصفیه
 70000 لیتر 
 قدرت تصفیه
 4000 لیتر در ساعت 
 نوع کاربری
 استخر های پیش ساخته و بتنی 
 وزن
 12 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 ولتاژ مصرفی
 220 ولت
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
  بدون نیاز به فیلتر
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه آب شنی دیجیتال اینتکس از سری محصولاتی است که با در نظر گرفتن تمامی نیاز های کاربران و با بهترین کیفیت و قدرت طراحی و تولید شده است. این محصول تمام نیاز شما از بابت تصفیه کردن آب با بالاترین بازدهی را دارا می باشد. هم چنین شما می توانید مشاهده نمایید که ساختار اصلی و نوع طراحی این محصول هم به شکل زیبا و در عین حال استاندارد شکل گرفته است که با خیالی راحت می توانید برای استخر خود آن را خریداری نمایید. با دنبال کردن این مطلب به صورت کامل شما با جزئیات این محصول آشنا شده و می توانید با در نظر گرفتن ابعاد استخر و هم چنین شرایطی که برای تصفیه آب استخر خود نیاز دارید به راحتی این محصول را خریداری نمایید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

این محصول از نظر نوع ساختار یک کالای با دوام و زیباست که قطعا از نظر نوع طراحی هم سعی شده تا به بهترین شکل ممکن و به صورت زیبا شکل گیرد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این پمپ از چند بخش مختلف شکل گرفته است که هر یک از این موارد کاربرد های مختلفی را دارد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول از دو بخش مختلف طراحی شده است که این دو بخش به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن این محصول را استفاده کنید.

یک بخش از این محصول محفظه اصلی قرار گیری شن می باشد که این پمپ از طریق این ناحیه به صورت کامل کار می کند. بخش دیگری از این محصول هم موجود است که شما می توانید تمامی ویژگی ها و کارکرد های این محصول را به صورت دیجیتالی تعیین نمایید. این نکته باعث می شود تا شما بتوانید یک پمپ تصفیه کامل با ویژگی های عالی را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست سفید رنگ است و بخش های زیرین این محصول نیز از رنگ مشکی شکل گرفته است که این نکته نیز در طراحی و زیبایی هر چه بیشتر این پمپ نقش بسزایی دارد.

نوع کارکرد محصول

این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در کنار استخر خود قرار داده و از آن استفاده کنید. در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که کارکرد این محصول فوق العاده به گونه ای است که شما می توانید به راحتی در ابتدا این محصول را در کنار استخر خود قرار دهید. پس از آن شما این قابلیت را در اختیار خواهید داشت که به وسیله لوله متصل به این پمپ آن را به بدنه اصلی استخر متصل کنید. در گام بعد نیز شما باید به ساده ترین شکل ممکن و از طریق نمایشگر دیجیتال این محصول اقدام به انجام تنظیمات مربوط به این محصول کرده و سپس این پمپ را راه اندازی کنید. پس از آن با توجه به ظرفیتی که این پمپ دارد شما می توانید از آن در جهت تصفیه آب داخل استخر به طور کامل و ایده آل استفاده نمایید.

وزن ، ظرفیت و ولتاژ محصول

در رابطه با وزن این پمپ تصفیه باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول تنها 12 کیلو گرم وزن دارد. این مقدار وزن در قیاس با اکثر پمپ های مشابه مقدار کمتری می باشد که همین امر باعث شده تا شما بتوانید در هنگام حمل و نقل این محصول نیز کار سختی را در پیش نداشته باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که از نظر ظرفیت این محصول دارای ظرفیت تخلیه 3785 لیتر در ساعت می باشد. این ظرفیت باعث شده است تا شما بتوانید از این محصول برای استخر های بزرگ هم استفاده کنید. در کنار این نکته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ولتاژ مصرفی این محصول هم 220 ولت می باشد که می توانید از برق شهری در ایران به راحتی استفاده کرده و نیاز به هیچ گونه تبدیلی ندارید.

اقلام همراه

باید به این نکته اشاره کنیم که در کنار این پمپ تصفیه آب یک عدد دفترچه راهنما و همین طور یک عدد شلنگ مخصوص وجود دارد که از هر یک از این موارد می توانید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

  • پمپ تصفیه شنی دیجیتال اینتکس
  • قابلیت تصفیه 55000 لیتر آب
  • قدرت تصفیه: 4000 لیتر در ساعت
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال
  • بهره مندی از مخزن بزرگ
  • شرکت سازنده: اینتکس
  • کد محصول: intex 58804

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...