پمپ تصفیه شنی نمکی

intex 58800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه شنی نمکی یکی از قوی ترین محصولاتی است که شرکت اینتکس آن را برای انواع استخر ها تولید و عرضه کرده است. شاید این نکته بسیار حائز اهمیت باشد که محصول انتخابی شما ایت قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که از آن بر روی هر نوع استخری استفاده کنید. در واقع بهره مندی از این پمپ تصفیه برای استخر های کمتر از 15 متر یک پیشنهاد ایده آل به شمار می رود که می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای و با خیالی آسوده اقدام به انتخاب و خرید این محصول کنید. در همین راستا نیز یک سری از ویژگی های مهم این پمپ تصفیه قطعا در خرید شما اثر گذار خواهد بود. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که در داخل مخزن آن از نمک استفاده می شود و همین امر نیز باعث می شود تا اصفیه آب استخر شما به بهترین شکل ممکن انجام گردد. هم چنین این محصول قابلیت پخش کلر با قدرت بالا و در بهترین حالت ممکن را هم داراست که باعث می شود تا از این حیث هم یک مزیت بزرگ را شما در اختیار داشته باشید. هم چنین از نظر قدرت نیز باید اشاره کنیم که این پمپ قادر است تا 670 لیتر آب در ساعت را تصفیه کند که قطعا نشان از قدرتمند بودن این محصول دارد. بهره مندی از وزن کم و همین طور جنس مقاوم هم از دیگر ویژگی های فوق العاده این پمپ تصفیه آب به شمار می رود.

 نوع
 نمکی
 قدرت تصفیه
 670 لیتر
 وزن
 17 کیلوگرم
 نوع کاربری
 استخر های زیر 15 متر
 جنس بدنه
 آهن و پلاستیک فشرده
 ولتاژ کاری
 220 ولت
 خازن نوسان برق
 
 قابلیت پخش کلر
 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت تنظیم تایمر به صورت دستی و اتوماتیک
 دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
 دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما

 

پمپ تصفیه شنی نمکی یکی از محصولاتی است که قطعا اگر شما دارای یک استخر پیش ساخته هستید بایستی این مورد را در نظر بگیرید. در همین راستا باید عنوان کنیم که ویژگی های فوق العاده این محصول نظیر کیفیت ، کارایی ، نوع طراحی و ساختار و همین طور شیوه استفاده راحت از این محصول سبب شده تا این پمپ به یک پیشنهاد عالی برای خرید تبدیل گردد که می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برطرف سازد. با در نظر گرفتن این موارد در این بخش قصد داریم تا به صورت کامل شما را با تمامی نکات عنوان شده آشنا سازیم و سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن این خصوصیات را برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید....

قدرت تصفیه ، وزن و ولتاژ کاری

در اولین بخش از این مقاله یک سری نکات مهم و اساسی را قصد داریم به شما بازگو کنیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که شاید این نکات مهم ترین مواردی باشد که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید. اولین نکته این است که این محصول تنها دارای وزن 17 کیلو گرم می باشد که این وزن نسبت به پمپ های دیگر قطعا سبک تر خواهد بود. این وزن سبب می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را حمل و نقل کنید و با خیالی راحت در فضای مورد نظر خود این محصول را قرار دهید. هم چنین با توجه به نوع ساختار این محصول قطعا این جا به جایی کاری ساده و آسان خواهد بود.

مسئله بعدی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث قدرت تصفیه این پمپ تصفیه می باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این پمپ قادر است تا 670 لیتر در ساعت آب را به بهترین شکل ممکن تصفیه کند. این مقدار قطعا یک حجم مناسب و ایده آل در میان پمپ های تصفیه آب به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این پمپ تصفیه قادر است تا با ولتاژ 220 ولت که متناسب با برق شهری ایران است به بهترین شکل ممکن کار کند و از این حیث نیز شما دیگر نیازی به تبدیل نخواهید داشت.

ویژگی های محصول

از ویژگی های فوق العاده این محصول می توان به چند مسئله بسیار مهم اشاره کرد که هر یک از این موارد باعث می شود تا شما به بهترین شکل ممکن بتوانید از این پمپ با نهایت کارایی استفاده کنید. یکی از این ویژگی ها بحث جنس و بدنه این محصول است که در این رابطه باید عنوان کنیم که این محصول از رویه ای با جنس آهن و پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است. این جنس قطعا یک کیفیت عالی در میان پمپ های تصفیه آب به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد و سعی شده تا در تولید این محصول تمامی موارد مهم چه از نظر ظاهری و چه از نظر نوع ساختار و کارایی رعایت شود.

مسئله بعدی که باید در خصوص این پمپ تصفیه آب به آن اشاره کنیم بحث قابلیت تنظیم این محصول از نظر تایمر و زمان بندی می باشد. در واقع باید عنوان کنیم که این پمپ تصفیه آب این ویژگی را دارد که شما بتوانید به صورت دستی و یا اتوماتیک به راحتی هر چه تمام تر این پمپ و تایمر آن را تنظیم نموده و در حالت مورد نیاز خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد نمایشگر نیز می باشد که شما می توانید با استفاده از این نمایشگر وضعیت را به صورت کامل مشاهده نموده و در صورت نیاز تغییرات خود را هم بر روی این محصول اعمال کنید.

خرید محصول و گارانتی

در کنار موارد عنوان شده در این مطلب باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این پمپ تصفیه دارای قیمتی عالی و ایده آل می باشد. در واقع این قیمت باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید این محصول از طریق سایت نمایندگی اینتکس کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که این کالا دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد که شما می توانید به راحتی با خرید و ثبت سفارش این محصول از تمامی این ویژگی ها برخوردار شوید.

  • پمپ تصفیه شنی نمکی
  • قدرت تصفیه: 670 لیتر در ساعت
  • وزن: 17 کیلوگرم
  • مناسب استخر های با ابعاد زیر 15 متر
  • دارای قابلیت اتوماتیک
  • دارای 1 سال گارانتی
  • کد محصول: intex 58800

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...