پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی

bestway 58497

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی از نظر قدرت مشابه پمپ تصفیه آب فیلتری 5678 لیتری می باشد که می توانید مدل فیلتری را نیز در دسته بندی مربوطه مشاهده کنید ، ولی پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی با توجه به اینکه از فیلتر های شنی برای تصفیه آب استفاده می کند ، به مراتب قدرت جذب بهتری داشته و حتی می تواند آب های رودخانه و ... را نیز تصفیه کند به طوریکه سنگ ریزه ها را نیز به خود جذب خواهد کرد . فیلتر های شنی نیز قابل تعویض و حتی قابل شستشو هستند که با توجه به ساختار پمپ تصفیه آب استخری که بست وی تولید کرده است شما می توانید به راحتی فیلتر را تعویض کنید . کارکرد این پمپ تصفیه آب استخر با اتصال به برق شهری که برق 220 ولت است ، کار خواهد کرد و می تواند با قدرت بسیار بالایی که دارد در حدود 5678 لیتر آب را در مدت زمان یک ساعت تصفیه کند ، به همین دلیل نیز پس از گذشت چند ساعت می تواند بزرگترین استخر های پیش ساخته و سایر استخر ها را نیز تصفیه کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کند . شما عزیزان می توانید برای راهنمایی های بیشتر در زمینه خرید پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی خود می توانید با تلفن های فروشگاه اینتکستماس بگیرید و با مشاوران فروش صحبت کرده و بهترین و مناسب ترین پمپ تصفیه آب را خریداری کنید .

پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی از بهترین پمپ های تصفیه آب برای استخر می باشد که می توانید با استفاده از آن آب داخل استخر را به صورت مداوم و مستمر تصفیه کنید تا اینچنین آب به مرور زمان کثیف نشود . همانطور که می دانید با راکد ماندن آب در یک محل برای مدت طولانی ممکن است پس از استفاده و با وارد شدن گرد و غبار به داخل آب ، آب موجود آلوده و کثیف شود و آن شفافیت همیشگی را نداشته باشد ، به همین علت نیاز است تا شما آب استخر را تعویض کنید . 

با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته که این نوع پمپ ها نیز برای آن ها ساخته شده اند ، بسیار بزرگ است ، تعویض کلی آب کاری نامعقول بوده و می تواند علاوه بر زمان بر بودن و همچنین هزینه بر بودن ، باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب شود ، بنابراین شما می توانید با استفاده از پمپ های تصفیه آب همچون پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی به خوبی آب استخر را تصفیه کرده و با لذت بیشتری از استخر خانگی و ویلایی خود استفاده کنید .

 

نحوه کارکرد پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی

پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی را می توان از قوی ترین پمپ های تصفیه آبی اشاره کرد که شرکت بست وی برای استخر های پیش ساخته سایز متوسط و سایر استخر ها تولید کرده است . هر پمپ تصفیه آبی می تواند با استفاده از فیلتر هایی که دارد ، آب را تصفیه کند ، برای پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی نیز از فیلتر های شنی استفاده شده است که یکی از بهترین نوع فیلتر ها می باشد . در این فیلتر مقداری شن های ریز و درشت خارجی با قدرت تصفیه بسیار خوب ریخته شده است که می تواند با قدرت جذب بسیار بالای خود ، گل و لای و حتی جلبک ها را نیز به خود جذب کند . 

کارکرد پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی بدین گونه است که پمپ آب آن می تواند با انرژی برق کار کرده و اینچنین با فشار زیاد و قدرت بالا ، آب را مکیده و به داخل مخزن پمپ تصفیه آب هدایت کند ، بدین ترتیب آب با وارد شدن به مخزن پمپ تصفیه و عبور از میان فیلتر تصفیه شده و سپس در نهایت آب تمیز و زلال دوباره از طریق دریچه خروجی پمپ تصفیه آب وارد استخر می شود . قدرت پمپ تصفیه شنی فوق همانطور که در نامش ذکر شده است ، 5678 لیتر در ساعت می باشد که به خوبی می تواند در چند ساعت ، حجم زیادی از آب استخر را تصفیه کند . 

برند تولیدی پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی

شرکت بست وی ، پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری را برای استخر های پیش ساخته خود طراحی کرده است . این شرکت یعنی شرکت بست وی یکی از با سابقه ترین کمپانی ها در تولید و ساخت استخر پیش ساخته می باشد که تولیداتی بسیار با کیفیت و درجه یک را دارد و امروزه از پر فروش ترین برند های تولید کننده استخر پیش ساخته و حتی محصولات بادی همچون استخر های بادی در دنیا شناخته می شود . بست وی با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته بزرگی را تولید می کند ، برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی استخر های پیش ساخته را تصفیه کنند ، در کنار استخر پیش ساخته ، پمپ های تصفیه آب را تولید کرده است که در بخش قبلی با پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی آشنا شدید .

بست وی یک برند آمریکایی است و تولیدات بسیار موفقی را داشته و همچنین پمپ های تصفیه آب نیز با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند ، حتی در سایر استخر ها همچون استخر های بتنی در باغ ها و حتی استخر های شخصی و ویلایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . بنابراین فروشگاه تهران اینتکس نیز خریداری از این برند را به مشتریان خود توصیه می کند .

  • پمپ تصفیه شنی 5678 لیتری بست وی
  • طول : 48 سانتی متر
  • عرض : 41 سانتی متر
  • ارتفاع : 52 سانتی متر
  • وزن : 12.2 کیلوگرم 
  • قدرت تصفیه: 5678 لیتر در ساعت
  • بهره مندی از مخزن بزرگ
  • دارای فیلتر های شنی با قدرت جذب بالا
  • شرکت سازنده: بست وی
  • کد محصول: bestway 58497

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...