پمپ تصفیه فیلتری موتور دار اینتکس

intex 58801

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه فیلتری موتور دار اینتکس از سری محصولاتی است که قطعا با توجه به خصوصیات طراحی و امکاناتی که دارد یک پمپ ایده آل و بی نظیر به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که پمپ های تصفیه فیلتری معمولا به صورت ساده طراحی و تولید می شوند. این پمپ تصفیه اما این بار به صورت موتور دار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که قدرت فوق العاده این محصول یکی از مواردی است که باعث شده تا افرادی که معمولا به سمت خرید پمپ های تصفیه شنی می روند ، با توجه به بهره مندی از موتور بر روی این پمپ با خیال راحت اقدام به خرید و انتخاب این محصول کنند. از مزایای مهم این پمپ می توان به قدرت بالای تصفیه آب و هم چنین قابلیت استفاده بر روی استخر های پیش ساخته ، فریمی ، چوبی و بتنی اشاره کرد که قطعا آب داخلی تمامی این مدل از استخر ها را به بهترین شکل ممکن میتواند تصفیه نماید. هم چنین بخش اصلی این پمپ با بهره مندی از فیلتر کاغذی شکل گرفته است که به راحتی می توانید فیلتر داخلی این محصول را تعویض نمایید. علاوه بر این ها از نظر کیفیت و مقاومت نیز این محصول از نوع پلاستیک فشرده و آلومینیوم طراحی و تولید گردیده که نشان از با دوام بودن و کیفیت عالی این محصول دارد.

نوع
 فیلتری
 ظرفیت تصفیه
 3785 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی 
 220 ولت
 نوع فیلتر
 فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن
 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری
 دارد
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

نقد و بررسی پمپ تصفیه فیلتری موتور دار اینتکس

پمپ تصفیه فیلتری موتور دار اینتکس یکی از پمپ های با کیفیتی است که با ساختار عالی شکل گرفته است. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول جزو پر فروش ترین پمپ های تصفیه موجود در بازار است که هم از نظر قیمتی مناسب است و هم کارکرد فوق العاده ای دارد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول قطعا می تواند برای انواع استخر های پیش ساخته و فریمی ایده آل باشد و با ساده ترین شکل ممکن نصب و راه اندازی شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این مطلب را ایجاد کرده ایم که به صورت کامل خصوصیات این محصول را شما عنوان کنیم.

نوع پمپ و شیوه استفاده

در اولین بخش از این مطلب باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول به صورت فیلتری طراحی و تولید شده است. در واقع شما میتوانید مشاهده کنید که این پمپ با توجه به ویژگی هایی که دارد یک محصول ایده آل برای قرار گرفتن در کنار استخر شما و همین طور تصفیه کردن آب استخر شما به شمار می رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول به ساده ترین شکل ممکن قابلیت نصب و راه اندازی را دارا می باشد. شما می توانید به سادگی این پمپ را در کنار استخر خود قرار داده و با اتصال لوله و هم چنین شلنگ این محصول به سریع ترین شکل ممکن اقدام به استفاده از این کالا کنید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این پمپ تصفیه شلنگ مخصوصی هم قرار گرفته است که با استفاده از آن می توانید ارتباطات را به ساده ترین شکل ممکن ایجاد کرده و از این پمپ در جهت استفاده صحیح برخوردار شوید. در همین راستا باید عنوان کنیم که با توجه به این نکته شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این پمپ را در کنار استخر خود قرار دهید. هم چنین با توجه به فیلتری بودن این پمپ شما باید در هر چند وقت یک بار فیلتر کاغذی این محصول را تعویض کنید تا به بهترین شکل ممکن این پمپ تصفیه را برای شما انجام دهد.

استخر های قابل استفاده

شما می توانید به راحتی از این محصول در هر نوع استخری استفاده کنید. در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول این ویژگی را دارا می باشد که شما از آن بر روی استخر پیش ساخته و یا فریمی استفاده کنید. هم چنین این محصول این قابلیت را هم در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی از آن بر روی استخر های بتنی و یا چوبی هم استفاده کنید که در این موارد می بایستی از قبل یک فضا را برای قرار گیری این محصول در نظر بگیرید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

این محصول در کنار ویژگی هایی که دارد این قابلیت را هم در اختیار شما قرار می دهد که به ساده ترین شکل ممکن و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شرکت ارائه کننده این محصول اصولا این پمپ را با ضمانت و گارانتی به شما ارائه می کند. این ویژگی سبب می شود تا خیال شما در هنگام خرید این محصول راحت باشد. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم اگر شما هر گونه ایراد و یا سوالی در زمینه استفاده صحیح از این پمپ دارید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن مشاوره ای دقیق را به شما ارائه کنند.

شیوه خرید و ثبت سفارش

در کنار نکاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم و هم چنین با توجه به توضیحات اصلی این محصول و توضیحات موجود در جدول توضیحات ، شما به طور کامل با این پمپ تصفیه آب آشنا شده اید. حال باید به این نکته اشاره کنیم که اگر شما هم جزو افرادی هستید که این محصول را ایده آل دانسته اید و قصد خرید آن را دارید ، پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت عالی سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین این محصول شامل خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس نیز می باشد که از آن ها پس از خرید می توانید بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...