چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2

Easy Camp Tent Funster2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2 از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقاوم می باشد که در سال جاری توسط برند ایزی کمپ روانه بازارهای جهانی شده است و در دو رنگ مشکی نارنجی و آبی نارنجی موجود می باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . لازم به ذکر است که پلی استر استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی به صورت کامل ضد آب می باشد و مناسب برای استفاده در شرایط بارانی است . همچنین ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی در برابر بادهای نه چندان شدید مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد اما در شرایط کوهستانی و در برابر طوفان های شدید عملکرد مناسبی ندارد . وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی هر چه تمام تر قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش چادر مسافرتی موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده  و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 95 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ظرفیت 1 الی 2 نفر
مقاومت بالا در برابر نفوذ آب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که در بخش های قبلی با مدل های دیگر آن آشنا شدیم اما حال در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ساختار این چادر مسافرتی بپردازیم . در بخش بدنه این چادر مسافرتی بنا بر قابلیت استفاده ای که در شرایط نامساعد جوی و یا بادهای شدید دارد از پنجره استفاده نشده است . این چادر مسافرتی دارای یک عدد درب برای ورود و خروج می باشد که پارچه موجود بر روی درب به صورت کرکره ای در قسمت کناری ستون درب جمع می شود تا در مواقع نیاز نور به داخل چادر مسافرتی بیاید . همچنین در سقف این چادر مسافرتی یک عدد آویز وجود دارد که می توانید از آن برای نگهداری روشنایی درون چادر استفاده نمایید . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی مشکی را فراهم آورده ایم . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به ج به جایی چادر مسافرتی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در ساخت چادر های مسافرتی است و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه به همراه ضد آب بودن این پارچه است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس است که استحکام بالایی را در مواقع وقوع بادهای شدید و طوفان از خود نشان می دهد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی برابر با ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده برای دو نفر به صورت خوابیده دارد . همچنین از موارد مهم در چادرهای مسافرتی کمپینگ و کوهنوردی ، وزن محصول می باشد زیرا در مواردی نیاز است که چادر مسافرتی را در مسافت های طولانی حمل نمایید . این چادر مسافرتی دارای وزنی بالغ بر 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها باشد که بدنه ضد آب و مقاومت در برابر فشار و ضربه و همچنین ستون های فایبرگلاس مستحکم حاکی از این امر می باشد .  مسافرتی دو نفره ایزی کمپ مدل Funster2 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منز و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...