چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR

MSR 300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR از جدید ترین چادر های مسافرتی می باشد که می توانید از آن برای سفر های پیاده و کمپ های تفریحی استفاده کنید ، این چادر مسافرتی برای استفاده 2 نفر طراحی شده است و از نظر ابعاد نیز برای استفاده دو فرد بالغ به صورت نشسته و دراز کش می باشد به طوریکه وسایل همراه خود را می توانید به داخل چادر مسافرتی ببرید . ساختار چادر مسافرتی فوق به صورت دو تکه است که با نصب و راه اندازی می توانید آن ها را سر هم کرده و از چادر مسافرتی خود استفاده کنید . رویه چادر مسافرتی فوق کاملا ضد آب است چرا که از موادی چون پلی اورتان ، نایلون و سیلیکون ساخته شده و می تواند به خوبی در برابر نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند . جنس پایه های چادر مسافرتی فوق نیز از آلومینیوم ساخته شده است به همین دلیل استحکام بسیار بالایی داشته و می تواند به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاومت کند ، همچنین این جنس در برابر رطوبت و دماهای مختلف مقاوم است و پوسیده و یا زنگ نمی زند . از ویژگی های خوب چادر مسافرتی فوق می توان به حجم بسته بندی کم و وزن بسیار سبک آن ها اشاره کرد . شما می توانید محصول فوق را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

نوع مسافرتی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی اورتان ، نایلون و سیلیکون
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  مقاومت در برابر طوفان
  دارای کیف حمل
  دارای زیرانداز و سایبان
  ابعاد بسته بندی : 18*11*46 cm
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR را می توان یکی از برترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی برای کوهنوردی و سفر های پیاده کوهستانی و جنگلی دانست چرا که ویژگی های بسیار خوب آن باعث شده است تا مسافرین بتوانند محصول خود را حمل کرده و در چنین شرایط آب و هوایی استفاده کنند . همواره بایستی در هنگام خرید چادر مسافرتی به مشخصات آن دقت کنید و به بررسی ویژگی های آن بپردازید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید ، در این قیمت نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR شما را راهنمایی کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR همانطور که از تصویر مشخص است به صورت گرد و گنبدی شکل می باشد ، استفاده از این نوع طراحی باعث می شود تا سقف چادر ارتفاع کمتری داشته باشد و همچنین شکل گنبدی آن باعث می شود تا باد های شدید منحرف شده و چادر را تحت فشار قرار ندهد ، از آنجا که این محصول یک چادر مسافرتی حرفه ای و مناسب برای کوهنوردی می باشد می تواند در باد های نسبتا شدید کوهستان به خوبی مقاومت کند ، همچنین این نوع طراحی باعث می شود تا آب بر روی سقف چادر راکد نماند . نوع طراحی و آرگونومی ساخت فریم چادر مسافرتی فوق به صورت عصایی است که شامل چند میله بوده که می توان با استفاده از یک رابط آن ها را به یکدیگر متصل کرد و تشکیل فریم بزرگ و آماده داد تا بدنه بر روی آن سوار شود . بدنه محصول نیز به صورت دو تکه می باشد و چادر تنها دارای یک درب به منظور ورود و خروج بر روی خود می باشد .

جنس

از فاکتور های بسیار مهمی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید جنس رویه و فریم چادر مسافرتی است . چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR دارای رویه ای بسیار مقاوم می باشد که از چندین جنس ساخته شده است ، مهم ترین لایه آن از پلی اورتان ساخته شده است که یک نوع پارچه شمعی می باشد و در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است ، در برخی از چادر های مسافرتی دیگر از پوشش پلی اورتان برای ضد آب شدن چادر و همچنین عایقی برای ورود باد و سرما استفاده می شود . قیمت کف چادر مسافرتی نیز از لایه های نایلون و سیلیکون ساخته شده است که چادر را در برابر خیس شدن از قسمت کف محافظت می کند . قسمت فریم محصول نیز از میله های آلومینومی تشکیل شده است که علاوه بر استحکام بالا وزن بسیار سبکی دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR دارای ابعاد ( طول : 213 سانتی متر ، عرض : 127 سانتی متر و ارتفاع : 100 سانتی متر ) ساخته شده است که ابعاد مناسبی برای استفاده دو فرد بالغ است ، این در حالی است که به صورت نشسته می توانند افراد دیگری نیز اضافه شوند اما به صورت خوابیده دو نفر می توانند از چادر استفاده کنند ، اما این در حالی است که فضای بسیار خوبی برای استفاده دو نفر وجود دارد و چه بسا آن ها می توانند وسایل خود را به داخل چادر آورده و حتی از کیسه های خواب استفاده کنند . ارتفاع یک متری چادر نیز به گونه ای است که به راحتی می توانید بنشینید . وزن کلی محصول به واسطه اجناس سبک استفاده شده در محصول تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد . ابعاد بسته بندی محصول نیز 18*11*46 سانتی متر می باشد که در کوله پشتی نیز جای میگیرد 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری راه اندازی چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR کار چندان دشواری نیست ، این محصول شامل میله ، بدنه ، رابط ( جهت وصل کردن میله ها ) ، طناب و میخ می باشد که می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما و یا مشاهده آموزش های آن در اینترنت به راحتی محصول را راه اندازی کنید ، در دفترچه راهنمای محصول نحوه قرار گیری میله ها و همچنین اتصالات بدنه به فریم آورده شده است که می توانید از آن استفاده کنید . توصیه می شود در مناطق کوهستانی و بادی پس از راه اندازی چادر را با استفاده از میخ و طناب به زمین متصل کنید . پس از هر بار استفاده وسایل را از داخل چادر خالی کرده و داخل و بیرون آن را از هر گونه سنگ ریزه ، شاخ و برگ و ... پاک کنید ، بهتر است در هنگام جمع کردن اگر چادر خیس شده است آن را خشک کنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید چادر مسافرتی 2 نفره عصایی MSR می توانید سرپناهی ایمن و مقاومی را برای خود داشته باشید ، این چادر مسافرتی در برابر باران ، طوفان و حتی اشعه های خورشیدی مقاوم است و مناسب برای تمامی فصول می باشد . شما می توانید محصول فوق را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...