چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man

track man 2 tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man از جدید ترین چادر های مسافرتی کمپانی ترک من می باشد که توانست به یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی این کمپانی تبدیل شود ، چرا که طراحی و آرگونومی ساخت آن بی نظیر بوده و یکی از برترین چادر ها برای استفاده کوهنوردان شده است . از این چادر مسافرتی می توان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد چرا که بدنه آن از پلی استر ضد آب تشکیل شده و فریم آن نیز از آلومینیوم می باشد ، به همین علت چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man دوام بسیار زیادی در برابر ضربه ، سرما و باران های شدید تا 3 هزار میلی متر را دارد . این چادر مسافرتی به صورت عصایی طراحی شده است به همین دلیل ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک است که این حجم بسیار کم باعث شده است تا حمل و جابجایی چادر فوق بسیار راحت باشد . از ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به درب بزرگ آن که قابلیت تبدیل شدن به سایه بان دارد نیز اشاره کرد . وزن کلی چادر مسافرتی 2 نفره فوق تنها 2.8 کیلوگرم است که علاوه بر حجم کمی که چادر دارد حمل آن را حتی به صورت دستی نیز آسان کرده است . پس اگر به دنبال یک چادر مسافرتی حرفه ای برای استفاده دو نفره می باشید بدون شک چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man گزینه خوبی برای شما خواهد بود . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با ضمانت اصالت و سلامت کالا با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 43 در 12 در 17 سانتی متر
 دارای هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 دارای سایبان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man از سری محصولات سفری بسیار دوست داشتنی و محبوب است که توسط شرکت بزرگ و معتبر ترک من ساخته و روانه بازار های جهانی شده است . با داشتن چادر مسافرتی مناسب می توان سفری بسیار دلچسب ، راحت و ایمنی را رقم زد ، به همین دلیل باید در خرید چادر مسافرتی خود دقت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین چادر مسافرتی را خریداری کنید . این چادر مسافرتی دارای ویژگی های بسیاریست که در ادامه به ویژگی ها و خصوصیات آن ها خواهیم پرداخت . 

طراحی و آرگونومی ساخت این چادر مسافرتی دارای ساختار بسیار عالی است که باعث شده تا افراد بتوانند از محصول در آب و هوای کوهستانی استفاده کنند . این چادر مسافرتی دارای ارتفاع کوتاه و سقف گنبدی شکل است و دیواره های آن شیبدار می باشد ، این ویژگی باعث می شود تا باران و برف بر روی چادر باقی نماند و به اطراف هدایت شود ، همچنین این نوع ساختار باعث شده است تا چادر مسافرتی در برابر باد های شدید نیز مقاوم باشد . شرکت track man برای ساخت این چادر مسافرتی از سازه عصایی استفاده کرده است ، این نوع سازه به دلیل ساختاری که دارد در ابعاد بسیار کمی بسته بندی می شود به همین دلیل جابجایی محصول نیز ساده تر می شود . اگر به دنبال چادر مسافرتی مقاوم ، کم حجم و مناسب برای تمامی شرایط جوی به خصوص کوهستانی هستید ، این چادر مسافرتی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود . دربی که در قسمت جلویی چادر مسافرتی طراحی شده است می تواند در صورت نیاز شما تبدیل به سایبان گردد .

جنس

برای ساخت چادر مسافرتی فوق از جنس پارچه شمعی پلی استر برای بدنه استفاده شده است چرا که پلی استر در برابر آب بسیار مقاوم است و می تواند سال های سال در تمامی شرایط جوی کارایی داشته باشد بدون اینکه پوسیده و یا ضعیف شود . البته این جنس عایق بسیار خوبی نیز در برابر اشعه های مضر خورشیدی است . برای ساخت پایه های این چادر مسافرتی نیز از فلز بسیار مقاوم و ضد آب و ضد زنگ آلومینیوم استفاده شده است ، آلومینیوم بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه ها ایستادگی بالایی دارد ، همچنین وزن آن بسیار کم است و همین ویژگی باعث شده است تا چادر مسافرتی وزن کمتری داشته باشد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این چادر مسافرتی برابر با ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) ساخته شده است که می توان گفت شکل مربعی دارد . ارتفاع 110 سانتی متری محصول استفاده از چادر مسافرتی به صورت نشسته را فراهم کرده است . ابعاد گفته شده برای استفاده 2 فرد بالغ به صورت همزمان مناسب است که می توانند به خوبی به صورت دراز کش نیز در داخل چادر مسافرتی قرار بگیرند . وزن کلی این چادر مسافرتی همچنین 2.8 کیلوگرم است که جابجایی این وزن ساده است . لازم به ذکر است که حجم بسته بندی این چادر مسافرتی 2 نفره برابر با 43*12*17 سانتی متر می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت محصول اشاره شد این چادر مسافرتی دارای سازه عصایی می باشد به همین دلیل شما باید میله های تا شده را از ساک حمل در آورده و آن ها را به صورت عصایی سر هم کنید تا تشکیل دو میله بلند دهد ، سپس میله ها را به صورت ضربدری وارد بدنه کنید تا چادر مسافرتی شما حالت بگیرد ، نحوه نصب چادر مسافرتی فوق در مقالات مرتبط در فروشگاه اینتکس و همچنین در دفترچه راهنمای محصول آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . برای نگهداری و مراقبت بهتر از محصول می توانید از یک زیر انداز استفاده کنید و حدالامکان چادر خود را بر روی سنگ ها ، شن و ماسه ، آسفالت ، شاخ و برگ درختان و ... راه اندازی نکنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید چادر مسافرتی 2 نفره عصایی track man می توانید لحظات شاد و دلپذیری را در کنار همسر و دوست خود در تمامی طول سفر رقم بزنید ، این چادر برای 1 الی 2 نفر می باشد و فضای زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد . شما می توانید از محصول فوق حتی در شرایط جوی بد نیز استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...