چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره آکسفورد

ch 3259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره آکسفورد محصولی استثنایی با طراحی بدنه کاربردی و متفاوت و برخورداری از دوام بالا ساختار بدنه بوده برای استفاده در زمان تفریحات ساحلی ، پیاده روی ، کمپینگ ، طبیعت گردی ، کوهنوردی و... طراحی و تولید شده است. چادر مسافرتی با سایز کوچک اغلب دارای طراحی بدنه کلاسیک بوده و یک زمان نسبتا طولانی را برای راه اندازی نیاز دارند. اما این چادر مسافرتی فرآیند تولید بر اساس فناوری نوآورانه ساخته به همین سبب بوده که محصول یاد شده به راحتی و در کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما اماده خوهد بود. جنس بدنه این محصول از پارچه آکسفورد می باشد. این نوع پوشش بدنه وزش باد شدید را مسدود کرده و ساختاری باداوم و کاملا ضدآب دارد. روکش دوم این محصول نیز از پارچه مقاوم پلی استر ساخته شده تا مانع از ورود هوای سرد و یا آب باران به داخل چادر مسافرتی گردد. سازه های این محصول از جنس فاییرگلاس تولید شده که به راحتی و به توجه به به ساختار منعطف خود به راه اندازی محصول کمک کرده و از وزنی کم برخوردار هستند. لازم به ذکر بوده پوشش دوم محصول قابل استفاده به صورت مجزا و به عنوان یک آلاچیق پیش ساخته ساحلی را دارد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی 2 نفره را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی رسمی اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 220 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره آکسفورد

چادر های مسافرتی از جمله محصولات کاربردی برای اقامت مناسب در طبیعت و برای زمان های کوتاه مدت و یا طولانی مدت بوده که می تواند ایمنی و راحتی شما در تعطیلات تامین کند. این گروه از محصولات در کاهش هزینه های اقامتی شما تاثیر داشته و می توانید با استفاده از چادر مسافرتی یک سفر متفاوت در طبیعت را تجربه نمایید. چادر مسافرتی اتوماتیک 2 نفره آکسفورد یک محصول کاربردی در اقامت تک نفره و دو نفره بوده که مناسب تمام فصول سال می باشد. در ادامه این بخش می توانید نقد و بررسی و تحلیل ساختار این محصول را برای خرید چادر مسافرتی ملاحظه کرده و همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی اتوماتیک این چادر مسافرتی دارای بخش های مختلف بوده و از امکانات متنوعی برخوردار می باشد. این محصول استثنایی با ساختار مستطیل شکل و ابعاد 220 سانتی متر در 150 سانتی متر بوده که می تواند به راحتی 4 نفر نشسته و 2 نفر به صورت درازکش را در خود جای بدهد. ساختار این چادر مسافرتی نیز دو بخش اصلی را در برگرفته که شامل چادر اصلی و پوشش دوم با طراحی مشابه الاچیق می باشد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی برای تهویه مطبوع هوا ، بهره مندی از نور کافی و لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف تعداد دو عدد پنجره ، یک درب بزرگ و یک هواکش در بخش سقف تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری pvc هستند. پوشش دوم این چادر مسافرتی طراحی مشابه یک الاچیق پیش ساخته داشته به طوری که می توانید در زمان بارندگی به همراه چادر اصلی و در روز های افتابی به صورت مجزا مورد استفاده قرار بگیرد. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل برای همراه داشته اسان در زمان سفر بوده و دارای میخ و طناب نصب نیز می باشد. ظاهر این چادر مسافرتی طراحی گنبدی داشته یعنی از شیب ملایم دیواره ها برخوردار بوده و آن را مناسب استفاده در کوهستان کرده است.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی سایز کوچک در میان مرغوب ترین محصولات ضدآب بوده زیرا برای تولید روکش اصلی بدنه آن از پارچه کره ای آکسفورد استفاده شده است. الاچیق مجزا که در واقع پوشش دوم محصول نیز به شمار رفته از پارچه باکیفیت پلی استر انتخاب گردیده و تاثیر بالایی بر میزان کارایی این محصول دارد. این نوع جنس بدنه به دلیل ساختار متفاوت و دولایه ای که داشته به راحتی می تواند از تابش اشعه فرابنفش خورشید و همچنین بارش باران و خیس شدن فضای داخلی اجتناب کند. روکش بدنه اکسفورد همچنین توانایی آن را داشته که با نگه داشتن هوای گرم در بخش داخلی ایمنی شما را در مناطق سردسیر حفظ نماید. این چادر مسافرتی از سازه های هیدرولیکی با جنس فایبرگلاس و استیل تولید شده است. این نوع جنس بدنه منعطف و سبک بوده و در کنار ظول عمر بالا از استحکام فوق العاده زیادی نیز برخوردار می باشد.

استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک

در داخل بسته بندی این چادر مسافرتی یک دفترچه راهنما برای استفاده اصولی و روش های نگهداری صحیح از محصول قرار داده شده که با رعایت موارد قید شده می توانید سال های طولانی از این محصول استفاده کنید. سازه های این محصول اتوماتیک بوده به همین دلیل برای راه اندازی تنها کافی بوده این سازه ها را با یک دست به طور کامل از یکدیگر باز کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از این چادر مسافرتی نیاز به فضای مسطح و عاری از هر گونه اشیا نوک تیز وجود دارد. بعد از باز کردن سازه ها می توانید هر پایه را از شیار مورد نظر تعبیه شده بر روی روکش اصلی عبور داده تا محصول در زمانی کوتاه اماده استفاده باشید.

برای حفظ کیفیت و طول عمر چادر مسافرتی توصیه می کنیم از کشیدن ان بر روی سطح زمین در زمان استفاده خودداری کنید. از پرش بر روی سازه های آن جدا بپرهیزید. روکش بدنه محصول قابل اشتعال بوده پس این پارچه را از اتش و حرارت بالا دور نگه دارید. در نهایت از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه چادر مسافرتی اجتناب کنید.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

نمایندگی اینتکس فروشگاه مرکزی توزیع چادر مسافرتی اورجینال ایرانی و خارجی بوده که شما می توانید با مراجعه به دفتر نمایندگی تجهیزات کمپینگ مدنظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...