چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند

Ferrino Snowbound 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند از سری چادر های مسافرتی کوهنوردی برند فرینو می باشد که به تازگی عرضه شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که بر روی آن از روکش پلی اورتان استفاده شده است و مقاومت این چادر مسافرتی را تا 4000 میلی متر آب افزایش داده است که از همین رو این چادر مسافرتی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد بارانی و برفی باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از 4 تیرک آلومینیومی و 1 تیرک بالکونی به همراه میخ های آلومینیومی تشکیل شده است و استحکامی فوق العاده را به این چادر مسافرتی داده است . وزن این چادر مسافرتی 4.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد و حجم بسته ساک حمل این چادر مسافرتی به اندازه ای می باشد که به راحتی در صندق عقب ماشین جای می گیرد . لازم به ذکر است که این چادر ضد حریق بوده و با خیالی راحت می توانید درون این چادر مسافرتی از وسایل گرمایشی استفاده نمایید . چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 آفتاب گیردارد
 ضد آب بله
 پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده در کمپینگ های کوهنوردی و کمپینگ در شرایط نامساعد جوی باشد . این چادر مسافرتی به رنگ نارنجی می باشد که از نوارهای طوسی در بدنه این محصول استفاده شده است و با توجه به ظاهر زیبایی که دارد توانسته است جای خود را در میان هوادارن سفر باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی با برترین قیمت چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند همراه ما باشید .

چادر مسافرتی دو نفره

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این چادر مسافرتی دو نفره به صورتی می باشد که ارتفاع کمی برای آن در نظر گرفته شده است تا در برابر بادهای شدید و طوفانی بتواند عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش بگذارد . یک عدد روکش به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد که در شرایط بارش برف و یا باران این روکش را در سر تا سر چادر مسافرتی قرار داده تا از نفوذ آب به داخل چادر مسفرتی به خوبی جلوگیری به عمل آورد . یک عدد درب برای ورود و خروج و دو عدد پنجره کوچک ک مجهز به توری می باشد نیز در بدنه این محصول تعبیه شده است که می تواند به تهویه وا نیز کمک شایانی کند . سایان ذکر است که یک عدد ساک حمل نیز در ابعاد کوچک برای این چادر مسافرتی ساخته شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید محصول را جا به جا کنید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که یکی از خصوصیت های کاربردی آن ضد آب بودن می باشد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد . در ستون بندی این محصول از 4 عدد ستون آلومینیومی و یک عدد تیرک بالکونی به همراه میخ های آلومینیومی استفاده شده است که نشان از استحکام بالای این محصول دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) می باشد . ظرفیت این چادر مسافرتی 2 نفر می باشد که برای چادرهای مسافرتی کمپینگ و کوهنوردی ظرفیتی قابل قبول است . وزن این چادر مسافرتی 4.8 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . 

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادرهای با کیفیت و مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد که از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار است . چادر مسافرتی دو نفره فرینو مدل اسنو باند در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به خرید آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...