چادر مسافرتی 2 نفره سبز

93847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره سبز با طراحی زیبا و جذاب خود و کیفیت بالای آن می تواند گزینه مناسبی برای خرید در استفاده مسافرت و یا کمپینگ های شما به همراه دوستان و یا خانواده باشد . به همین دلیل طراحی این محصول از نمای کناری به صورت نیم دایره شکلی بوده که بدنه بیرونی آن به رنگ سبز ، قسمت داخلی سفید ، زیپ زرد رنگ و سطح نشیمنگاه آن خاکستری رنگ می باشد که بسیار این کالای کمپینگ را چشم نواز می کند . اما این چادر مسافرتی دارای یک پنجره و یک در بوده است که با ساختار پشه بندی که در کنار آن ها تعبیه شده استفاده از آن را لذت بخش تر خواهد کرد . جنس بدنه این چادر مسافرتی دو نفره از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس بوده است که نسبت به بدنه ضد آبی که داراست و مقاومت بالایی در برابر طوفان ها خواهد داشت ، به آسودگی می توانید از آن استفاده نمایید و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع کمپینگ
 طول 150 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

 

چادر مسافرتی 2 نفره سبز محصولی جدید و چشم نواز بوده است که با طراحی و ساختار فوق العاده ای که داراست بدون شک انتخاب ارزشمندی برای استفاده از آن در کمپینگ و مسافرت هایتان با اعضای خانواده می باشد . به طور کلی ما در این مقاله با تمامی نکات و مزایا و معایب آن اشنا می شویم تا مشتریان همیشگی و محبوب تهران اینتکس ، با اطمینان اقدام به سفارش محصول مورد نظرتان بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

به طور کلی محصولاتی که دارای زیبایی و جذابیت بالایی هستند در کوتاه ترین زمانی می توانند مشتریان را به سمت خود جذب کرده و به همین دلیل فروش بالایی را نسیب خود خواهند کرد . طراحی این چادر مسافرتی از زاویه های کناری به صورت نیم دایره شکلی بودن که به رنگ سبز می باشد و بسیار چشم نواز و زیبا می باشد .

جنس بدنه

اما همانطور که می دانید کیفیت از شاخصه های مهم و اصلی هر خرید در نزد خریدار و یا مشتری می باشد که به همین دلیل کالایی که دارای کیفیت ساخت پایینی باشد ، بدون شک خرید بسیار پایینی خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این چادر مسافرتی ساخته و تولید شده از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است . پس با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت و وزن این چادر مسافرتی به ترتیب به این صورت خواهد بود : طول : 150 سانتی متر ، عرض : 150 سانتی متر ، ارتفاع : 130 سانتی متر که نسبت به آن ، دارای ظرفیت 2 نفری خواهد داشت که وزن 5 کیلو گرم آن باعث شده تا به آسودگی این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

در خصوص راه اندازی این محصول باید ذکر کرد که در ابتدا باید پایه های آن را از محفظه های مخصوص خود رد کرده ، سپس نسبت به میخ و بند های به همراه آن ، پایه ها را به صورت کامل درون زمین متصل بکنید. اما در مورد نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتما در اولین فرصت پس از استفاده از این محصول آن را جمع آوری نموده ، همچنین دقت نموده تا در هنگام راه اندازی این محصول اشیا تیزی نظیر سنگ و یا چوب در زیر بدنه آن نبوده ، همچنین از نزدیک کردن وسایل تیز به آن خودداری نمایید تا به بدنه این محصول اسیبی وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول اسیبی و یا صدمه ای بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی 2 نفره سبز از سری محصولاتی با ساختار با کیفیت و بسیار زیبایی بوده است که نسبت به طراحی و ساختار خود توانسته تا رضایت خریداران خود را جلب نماید . طراحی این محصول از زاویه کناری به صورت گرد بوده است که بدنه ای به رنگ سبز ، زیپ زرد و قسمت کف آن خاکستری می باشد . جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس خواهد بود که به همین ترتیب از کیفیت و مقاومت ساخت بالایی برخوردار است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...