چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika

Hilleberg Staika 100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika را می توان یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین چادر های کمپینگ و سفری کمپانی Hilleberg دانست چرا که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است و مناسب برای استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشد . این چادر مسافرتی با در نظر گرفتن ابعاد و فضایی که دارد برای استفاده دو فرد بالغ در نظر گرفته شده است که حتی می توان وسایل همراه را به داخل چادر مسافرتی برد . این چادر مسافرتی به صورت بیضی با سقف گنبدی شکل طراحی گردیده است به همین دلیل نیز به آن چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika گفته می شود . اما ساختار گنبدی شکل این چادر مسافرتی باعث می شود تا چادر مسافرتی در هنگام طوفان و وزش باد های شدید مقاوم و ثابت باشد چرا که اینگونه از ساختار ها باعث می شود تا هوا به نرمی عبور کند . چادر مسافرتی 2 نفره فوق دارای سازه عصایی بوده و از این رو استحکام بالایی داشته و همچنین حجم کمی را در هنگام بسته بندی اشغال می کند . شما می توانید چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و آن را در کمتر از 3 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول جدول مشخصات و همچنین قسمت نقد و بررسی محصول را مطالعه نمایید .

نوع مسافرتی ، عصایی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پارچه شمعی کرلون
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 دارای جیب داخلی
 ضد آب
 ضد اشعه
 مقاوم در برابر برف و باران
 اقلام همراه ساک حمل، دفترچه راهنما 

 

چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika از جدید ترین محصولات و چادر های مسافرتی کمپانی Hilleberg است که با نام Staika به فروش می رسد . این چادر مسافرتی دارای ویژگی های بسیار عالی است که موجب شده تا فروش چادر مسافرتی فوق بسیار بالا برود . از این چادر به دلیل ساختار و جنسی که دارد می توان در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد و سرپناه خوبی برای خود ایجاد کرد . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

هر چند چادر های مسافرتی اغلب دارای یک کارایی هستند اما ممکن است شیوه ساخت و آگونومی های استفاده شده در ساخت آن بسیار متفاوت باشد که توصیه می شود در هنگام خرید چادر مسافرتی خود به این ویژگی ها توجه داشته باشید . از آن جا که چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika برای استفاده در تمامی مناطق جوی به خصوص کوهستانی طراحی شده است ، شرکت hilleberg سقف این چادر مسافرتی را کوتاه و صورت گرد یا همان گنبدی شکل طراحی کرده است ، علت این نوع طراحی نیز ایستادگی چادر مسافرتی در مناطق بادخیز و طوفانی که اغلب در کوهستان و فضاهای باز می توان نظیر آن را مشاهده کرد می باشد . نوع سازه این چادر مسافرتی نیز به صورت عصایی بوده و به همین دلیل ابعاد بسته بندی و جمع شده چادر به حداقل رسیده تا مسافرین بتوانند به سهولت چادر مسافرتی خود را جابجا کنند . چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika فوق فاقد پنجره می باشد و تنها دارای یک درب کاملا ضد آب برای رفت و آمد می باشد .

جنس

جنسی که شرکت سازنده این چادر مسافرتی برای ساخت آن در نظر گرفته است پارچه شمعی کرلون می باشد که بسیار شبیه به پلی استر و پلی اورتان می باشد ، این جنس نیز کاملا ضد اب بوده و استفاده از آن در ساخت این چادر مسافرتی باعث شده است تا محصول کاملا ضد آب باشد . ضخامت بسیار خوب و بالای بدنه چادر مسافرتی 2 نفره فوق باعث شده است تا محصول در برابر سرمای زیاد و حتی نشست برف بر روی آن ایستادگی و مقاومت کند . لازم به ذکر است که بدنه این چادر در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز به صورت عایق عمل می کند . جنس پایه یا همان فریم چادر مسافرتی فوق نیز از فلز بسیار مقاوم آلومینیوم می باشد . استفاده از آلومینیوم همچنین باعث کاهش بسیار چشمگیر وزن چادر شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika برابر با ( طول : 300 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر و ارتفاع : 105 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی برای استفاده دو نفر است . البته تعداد 2 نفر می توانند به صورت دراز کش و خوابیده از چادر استفاده کنند که مسلما به صورت نشسته تعداد بیشتری می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند . این در حالی است که دو فرد بالغ می توانند به راحتی به همراه وسایل همراه خود به خوبی از چادر مسافرتی استفاده کنند . وزن بسته بندی این چادر مسافرتی در هنگام ارسال در حدود 4 کیلوگرم می باشد که در صورت استفاده نکردن از وسایل همراه چادر مسافرتی به مانند میخ ، طناب و ... وزن آن به 3.7 کیلوگرم کاهش می یابد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی چادر مسافرتی فوق نسبتا ساده است ، همانطور که گفته شد چادر مسافرتی فوق دارای فریم عصایی می باشد به همین دلیل نیاز است تا در ابتدا دو میله عصایی را از بسته خارج کرده و آن را سرهم کنید تا تشکیل یک میله بلند تر دهد ، پس از آن بدنه را بر روی زمین پهن کرده و میله ها را به صورت ضربدری از دو گوشه چادر وارد بدنه کنید تا چادر راه اندازی شود . برای راهنمایی های بیشتر می توانید از مطالب مرتبط با راه اندازی چادر مسافرتی عصایی در وبسایت فروشگاه اینتکس استفاده کنید ، همچنین می توانید از دفترچه راهنمای محصول استفاده کنید . سعی کنید از یک زیر انداز برای راه اندازی چادر بر روی آن استفاده کنید . همچنین توصیه می شود تا چادر مسافرتی خود را بر سطوحی که دارای سنگ ، شاخ و برگ درختان و ... می باشد راه اندازی نکنید . 

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با چادر مسافرتی 2 نفره گنبدی Staika گفته شد شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط جوی استفاده کنید ، اگر ابعاد آن مطابق با نیاز شما باشد بی شک این چادر مسافرتی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود . شما می توانید محصول را به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...