چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200

Vango Zephyr 200 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,660,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200 یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که توسط برند ونگو تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی در کشور انگلستان تولید شده است و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که کاملا ضد آب می باشد و در شرایط بارش برف و باران خیال شما را به طور کلی راحت می کند . همچنین در راستای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی در بخش جلوی درب ورودی پوشش برای دوپوش کردن و جلوگیری از نفوذ آب نصب شده است که نشان از طراحی مهندسی این محصول دارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی یکی از بهترین چادر های مسافرتی و از جنس فایبرگلاس می باشد که به صورت ضربدری در هم تنیده شده است و استحکام فوق العاده ای را به این محصول داده است . در صورت برداشتن رویه بیرونی این چادر در بخش زیرین توری وجود دارد و دید شما را به بیرون مهیا می کند که می تواند بسیار منظره دلپذیری باشد . وزن این چادر مسافرتی به همراه اقلامی که به همراه خود دارد 2.7 کیلو گرم می باشد که به راحتی و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 276 سانتی متر
 عرض 215 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر ، پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200

اگر به دنبال خرید یک چادر مسافرتی دو نفره با کیفیت مناسب برای کمپینگ و استفاده در کوهستان هستید پیشنهاد می کنیم چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200 را مشاهده نمایید. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که ساختاری فوق العاده با دوام و با کیفیت دارد. این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم از جنس پلی استر دارد که بسیار شکیل و زیبا نیز می باشد. هم اکنون قصد داریم این محصول را به صورت کامل بررسی کنیم پس ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان گونه که در تصاویر این چادر مسافرتی قابل رویت می باشد این محصول ظاهری تقریبا مستطیلی شکل دارد. ارگونومی ساخت این کالا به گونه ای است که سقف ان نسبت به دیگر نقاطش از برامدگی بیشتری برخوردار است. هم چنین بخش های کناری این محصول هم به صورت صاف طراحی و تولید گردیده است که بسیار با دوام است. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ بندی ان است. این کالا بدنه ای ساخته شده از رنگ یکدست نارنجی دارد. بخش هایی از سقف و همین طور لبه پایینی این کالا نیز به صورت خاکستری طراحی و تولید شده است. این دو رنگ بودن چادر مسافرتی باعث شده تا از یکنواختی خارج شده و کاملا شکیل و زیبا شود. هم چنین این محصول دارای سایه بان هم می باشد که با استفاده از ان و پس از نصب کردن این محصول می توانید از تابش مستقیم نور افتاب به داخل چادر جلوگیری کرده و با خیال راحت به استراحت بپردازید.علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد درب بزرگ در قسمت جلویی خود می باشد که تقریبا ظاهری مستطیلی شکل دارد و عبور و مرور به سادگی صورت می پذیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه هم از دیگر خصوصیات یک محصول به شمار می رود که باید توجه ویژه ای به ان گردد. در خصوص این محصول هم باید گفت که بدنه اصلی این کالا ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است. هم چنین رویه این محصول نیز از نوع پلی اورتان ساخته شده است. علاوه بر این ها این محصول دارای پایه هایی از جنس فایبرگلاس نیز می باشد. تمام این موارد به صورت دقیق و استاندارد طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این محصول نیز باید در ابتدا به وزن ان اشاره کرد که تنها 2.7 کیلو گرم وزن دارد. این عامل سبب شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کنید. هم چنین طول این چادر مسافرتی 276 سانتی متر ، عرض ان 215 سانتی متر و همین طور ارتفاع این محصول هم 110 سانتی متر می باشد. هم چنین این چادر مناسب برای استفاده دو نفر به صورت هم زمان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب و استفاده از این چادر مسافرتی کاری فوق العاده ساده و اسان بوده و در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول دارای یک سری پایه می باشد که در ابتدا باید این پایه ها را از داخل محفظه های موجود بر روی بدنه اصلی این چادر مسافرتی عبور دهید. سپس به راحتی ان ها را به زمین اتصال داده و اقدام به سرپا کردن این محصول کنید. پس از انجام این کار ها می توانید به راحتی از این چادر استفاده کرده و از ان لذت ببرید. نکته مهم در این بخش به نحوه مراقبت از این محصول تعلق می گیرد که باید از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جلوگیری کنید. هم چنین از سوراخ کردن و پریدن بر روی این چادر مسافرتی هم جدا خودداری نمایید. همین نکات ساده می تواند سلامت این محصول را تضمین کند.

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره ونگو مدل Zephyr 200 یک محصول با دوام و با کیفیت است که دارای ساک حمل بوده و به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل جا به جایی می باشد. هم چنین این محصول یک عدد دفترچه راهنما هم در کنار خود موجود دارد که می توانید در شرایط حساس از ان هم استفاده کنید. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...