چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200

Vango Mirage 200 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 دارای ساختاری زیبا و منحصربفرد می باشد که برای شرایط کوهستانی طراحی شده است . این چادر کوهنوردی دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از جمله خصوصیت های آن می توان به ضد آب بودن اشاره کرد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از این محصول در شرایط نامساعد جوی نیز استفاده نمایید . همچنین ستون های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و از همین رو در تست های انجام شده بر رویش به خوبی در برابر بادهای شدید و طوفان های کوهستانی از خود مقاومت نشان داده است . این چادر مسافرتی دارای یک عدد سایه بان و همچنین زیر اندازی در جلوی درب ورودی خود می باشد . علاوه بر آن ساک حمل نیز به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد که جا به جایی این محصول را بیش از پیش راحت تر کرده است . وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل است و در شرایط کوهنوردی که وزن محصولات همراه نباید زیاد باشد بسیار می تواند تاثیر گذار باشد . چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 223 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت در برابر طوفان
  دارای کیف حمل
  دارای زیرانداز و سایبان
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ های کوهنوردی و یا کمپینگ در شرایط ناسماعد جوی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قابلیت های منحصربفردی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که ارتفاعی چند سانتی متری کمتر از چادرهای مسافرتی معمولی برای آن در نظر گرفته شده است تا به هنگامی که در شرایط بادهای شدید و طوفان قرار می گیرد بتواند استحکام بالایی را از خود به نمایش بگذارد . همچنین رنگ بدنه این چادر مسافرتی در بخش بیرونی زیتونی می باشد و در بخش داخلی آن از رنگ نارنجی استفاده شده است . ساک حمل این چادر مسافرتی به صورت استوانه ای شکل و در اندازه های بسیار کم ساخته شده است تا به راحتی قابل حمل باشد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی کاملا مقاوم در برابر بارش برف ، باران و طوفان نیز می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت بدنه بیرونی این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که بهترین ترکیب برای استفاده در ساخت چادر های مسافرتی ضد آب است . این چادر مسافرتی نیز با توجه به ساختاری که برای آن تعبیه شده است دارای بدنه ای ضد آب می باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر کیفیت و استحکام فوق العاده ای که از خود نشان می دهند دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز هستند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 به مشخصات ( طول : 223 سانتی متر ، عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده دو نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول 3 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی دو نفره ونگو میریج 200 از سری چادر های مسافرتی برتر در سال جاری می باشد که با توجه به قابلیت هایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...