چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001

Pekynew C2001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که در بخش های قبلی با ظرفیت سه نفره آن آشنا شدیم . این چادر مسافرتی با توجه به استحکام بالایی که در برابر وفان های شدید از خود نشان داده است به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و با کیفیت می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در راستای ضد آب کردن این محصول درزهای آن نیز با استفاده از نوارهای مخصوص دوخت شده است تا از ورود آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد .

ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی دو نفره از جنس آلومینیوم با ضخامت 7 میلی متری است که استحکام فوق العاده ای را در برابر بادهای شدید از خود به نمایش می گذارد . همچنین وزن این چادر مسافرتی برابر با 2 کلو گرم است که از سبک ترین چادرهای مسافرتی به حساب می آید و از همین رو به راحتی و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حوری تحویل بگیرید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 210 سانتی متر
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  آلومینیوم
 اتوماتیکخیر
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای دو عدد هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001 از سریچادرهای کمپینگ مجهز و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازار شده اس ت . این چادر مسافرتی دارای رویه ای ضد آب و با کیفیت از جنس پلی استر است که مقاومت ایده آلی را در برابر فشار و ضربه نیز از خود به نمایش می گذارد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که در ساخت آن به گونه ای عمل شده است که فضای ایده آلی را برای دو نفر در حالت خوابیده فراهم بیاورد . این چادر مسافرتی در طرفین خود دارای پنجره می باشد که مجهز به پشه بند بوده و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین رنگ بدنه این چادر مسافرتی آبی فیروه زه ای است که از زیبایی خاص خود برخوردار می باشد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به جا به جایی محصول حتی در مسافت های طولانی نمایید . همچنین چهار عدد طناب به همراه هشت عدد میخ برای اتصال چادر مسافرتی به زمین برای شما ارسال می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه  این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از برترین ترکیب ها برای ساخت بدنه چادرهای مسافرتی به شمار می آید . همچنین این پارچه دارای خصوصیت ضد آب می باشد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از آن در شرایط بارش برف و باران استفاده نمایید . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و از همین رو این چادرمسافرتی را به معدود چادرهای مسافرتی مقاوم در برابر طوفان تبدیل کرده است . لازم به ذکر است که پوشش دومی برای این چادر مسافرتی تعبیه شده است که در مواقع بارش برف و باران می توانید از آن استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای اسکان 2 نفر به صورت خوابیده و همچنین 3 نفر به صورت نشسته فراهم می آورد . وزن این چادر مسافرتی 2.1 کیلو گرم می باشد که از همین رو جزو یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی محسوب می شود و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفر ها است . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی شامل یک عدد اک حمل می باشد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در مسافت های طولانی نمایید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوع و همچنین ظرفیت های استاندارد در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب است که در راستای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی ، درزهای این محصول به خوبی آب بندی شده است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با ضخامت 7 میلی متری است که نشان از استحکام بالای آن دارد . چادر مسافرتی دو نفره پکینیو مدل C2001 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...