چادر مسافرتی دو نفره کچوا مدل SPF30

QUECHUA 2SECONDS TENT SPF

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کچوا مدل SPF30 یکی از جوان پسند ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند کچوا می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و به خوبی توانسته است در میان هواداران وسایل کمپینگ جای خود را باز کند . این چادر مسافرتی فاقد هرگونه در و پنجره می باشد و بهره برداری از آن همانطور که در تصاویر موجود از محصول مشاهده می کنید بسیار ساده می باشد . جنس رویه این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که کیفیت و مقاومت قابل قبولی را در شرایط نا مساعد جوی از خود نشان می دهد . همچنین راه اندازی این محصول به سرعت و در مدت زمان 15 سانیه با توجه به باز شدن خودکار امکان پذیر می باشد و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و جذاب موجود می باشد که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . چادر مسافرتی دو نفره کچوا مدل SPF30 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 105 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کچوا
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای کیسه حمل
 وزن : 1.1 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، ساک حمل

 

چادر مسافرتی دو نفره کچوا مدل SPF30 از سری چادر های مسافرتی پر فروش و با کیفیت می باشد که توسط شرکت کچوا ساخته و در سال اخیر روانه ی بازار شد . این محصول با توجه به آرگونومی و طراحی ساده و در عین حال زیبا و شیک توانست در همان ابتدا محبوبیت زیادی را در بین چادر های مسافرتی و تفریحی پیدا کند . این چادر ها با توجه به ویژگی هایی که دارند ، در سفر ها بسیار کاربردی می باشند و می توانند محیطی امن و راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورند . از این رو قصد داریم در این مطلب با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های بیشتر آن آشنا کنیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی دلخواه خود بکنید . 

طراحی و آرگونومی ساخت 

طراحی این چادر مسافرتی به مانند دیگر چادر های مسافرتی مشابه به صورت مستطیلی می باشد و برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است . طراحی بدنه ی آن به صورت اتوماتیک بوده و میله ها به هم متصل می باشند و با باز کردن چادر می توان آن را به صورت اتوماتیک راه اندازی کرد . این چادر مسافرتی دارای یک درب در قسمت جلویی خود می باشد که امکان ورود و خروج افراد را میسر کرده اما پنجره ای در آن تعبیه نشده است . با وجود درز های پوشیده شده و نیز نبود پنجره های اضافی باعث شده است تا این چادر بتواند  در شرایط مختلف آب و هوایی مانند باران یا برف به خوبی دوام بیاورد و اجازه ی ورود مایعات را به داخل  ندهد . شکل ظاهری آن به صورت مخروطی می باشد و دوخت لایه های آن بسیار محکم و مقاوم است .

جنس بدنه 

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی دو نفره مانند دیگر چادر های مسافرتی با کیفیت از پلی استر می باشد . پلی استر پارچه ای می باشد که به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی دوام بیاورد و با گذشت زمان به هیچ وجه پوسیده نمی شود . از دیگر مزیت آن می توان به ضد آب بودن این جنس اشاره کرد چرا که می تواند به خوبی در برابر بارش های سنگین باران مقاومت کند . در همین راستا بسیاری از تولید کنندگان چادر های مسافرتی نیز از پلی استر برای ساخت چادر مسافرتی استفاده می کنند چرا که در نهایت رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. جنس پایه های این محصول نیز از جنس فایبرگلاس می باشد. بدنه ی فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین بدنه ها در برابر ضربه و یا فشار می باشد که علاوه بر آن خاصیت ضد زنگ دارد و بسیار سبک است .

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر مسافرتی به (طول : 105 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر و ارتفاع : 145 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است . ابعاد آن به گونه ای است که در حالت دراز کش نیز دو نفر می توانند بدون کم بودن فضا در آن جای گیرند . وزن کلی این محصول به 1.1 کیلوگرم می رسد که به نسبت دیگر چادر های مسافرتی از وزن کم تری برخوردار می باشد . علت وزن کم محصول را می توان پایه های سبک و فایبرگلاسی این چادر مسافرتی دانست . بنابراین با توجه به ساک حمل کوچک و شیک ، می توانید این چادر مسافرتی را به هر جایی برد و از حضور آن بهره مند شد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل اتوماتیک بودن آن به راحتی و در کمترین زمان امکان پذیر است چرا که دیگر نیاز نیست میله ها یا پایه ها را دستی به هم متصل کنید . این محصولات به دلیل بدنه ی پلی استری که دارد به مانند پارچه می ماند و اگر جسم نوک تیز یا برنده ی به آن ضربه زده شود امکان آسیب دیدگی آن می رود ، از این رو بهتر است مراقب باشیم تا اتفاقی برای چادر نیوفتد . بهتر است قبل از راه اندازی چادر محل مناسبی را برای قرار دادن آن مشخص کنید تا حد الامکان خطر صدمه خوردن به چادر را کاهش دهید . 

جمع بندی

با توجه به مطالبی که درباره ی کاربردی بودن چادر های مسافرتی در متن بالاگفته شد ، میبینیم که وجود این چادر ها در مسافرت های تفریحی و گردشی ما بسیار کاربردی و لازم است ، از این رو انتخاب یک چادر مناسب نیز برای مشتریان هم کمی دشوار به نظر می رسد ، در همین راستا فروشگاه اینترنتی اینتکس مجموعه ای از چادر های مسافرتی دو نفره تا چند نفره چادر بادی ، مانند چادر مسافرتی دو نفره کچوا مدل SPF30 را به لیست محصولات خود اضافه نمود تا شما عزیزان این محصول با کیفیت و بی نظیر را با کیفیتی ارزان تر خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...