چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

ch 223344

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,280,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ یکی دیگر از چادر های مسافرتی عرضه شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده است و از کیفیت بالا و مطلوبی برخوردار است . این چادر از جنس صد در صد پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و خیال شما را از این بابت راحت می کند و می توانند بدون دغدغه از این محصول در  شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . این چادر مسافرتی به صورت فنری و اتوماتیک می باشد و به راحتی و در عرض کمتر از چند ثانیه راه اندازی می شود و شما را از دردسرهای راه اندازی چادر های مسافرتی راحت می کند .

پایه های این نوع از چادر های مسافرتی فنری از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی از خود عملکرد فوق العاده ای را نشان دهد . همچنین در طرفین این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که به تهویه هوای داخلی چادر  کمک شایانی می  کند .

چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ با برترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری محصول مورد نظر را تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش  را با ما تجربه کنید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

موارد مهمی در خرید چادر مسافرتی مطرح است که بایستی به آن ها توجه داشته باشید . چادر های مسافرتی ایرانی که امروزه تولید می شوند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند به همین دلیل نیز می توانید با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنید . اما نیاز است که توجه داشته باشید که محصول توسط چه برند و شرکت داخلی تولید شده است و جنسی که برای ساخت آن استفاده شده است چه چیزی می باشد . زیرا جنس بدنه می تواند بیانگر ویژگی های بسیار مهمی همچون ضد آب بودن محصول و همچنین طول عمر بالای آن باشد .

همچنین چادر های مسافرتی از نظر ابعادی نیز متفاوت هستند و به همین دلیل می توانند ظرفیت های مختلفی را در درون خود جای دهند ، نکته قابل توجه این است که شما همواره بایستی به ابعاد باز شده چادر مسافرتی توجه داشته باشید تا بتوانید تصمیم درستی را نسبت به ظرفیتی که قابل استفاده است گرفته تا پس از خرید دچار کمبود فضا نشوید . همچنین توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی برای برخی از فصول قابل استفاده هستند به مانند چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ که بیشتر برای فصول گرم و یا بهار و پاییز مورد استفاده قرار می گیرد و شاید در زمستان چندان مناسب نباشد .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

سازه هر چادر مسافرتی ممکن است متفاوت باشد ، تفاوت در سازه ها می تواند شیوه راه اندازی چادر را تغییر دهد ، به همین منظور بایستی به این نکته توجه داشته باشید . چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ یک چادر مسافرتی ساخته شده به صورت فنری می باشد که به همین دلیل راه اندازی آن به صورت اتوماتیک صورت می گیرد ، بنابراین شما می توانید به سادگی محصول خود را به صورت اتوماتیک راه اندازی کنید .

سازه فنری همانطور که از نامش مشخص است ، انعطاف پذیر بوده و خاصیت تاشو دارد ، از آنجایی که بدنه به سازه دوخته شده است ، نیازی به راه اندازی و نصب بدنه به پایه ها نخواهد بود و تنها با باز کردن محصول می توانید باز شدن محصول را به صورت فنری و با بالا مشاهده کنید . بنابراین می توان گفت که چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ از نظر راه اندازی بسیار ساده و آسان است .

مراقبت از چادر مسافرتی و توصیه های مهم

فارغ از نوع چادر مسافرتی و کیفیت آن ها نیاز است تا از محصولات مسافرتی خود مراقبت کنید ، زیرا اغلب از آن ها در سفر استفاده می شود و همین موضوع می تواند درصد مراقب بودن شما از محصولتان کاهش یابد . بنابراین توصیه می شود که چادر های مسافرتی خود را در یک محل مناسب راه اندازی کنید و حدالامکان از زیرانداز ها بهره مند شوید تا آسیبی به کف چادر وارد نشود .

 نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ از مدل های بسیار دوست داشتنی و محبوب بازار است که بدون شک مدل های مشابه یا همین مدل را در مسافرت ها نزد سایر مسافران دیده باشید که از آن ها استفاده می کنند ، زیرا این نوع از چادر ها بیشترین تنوع را در کشور داشته و به دلیل تولیدات آن در داخل کشور و همچنین قیمت ارزان و مناسبی که دارد ، بیش از پیش مردم را به سمت و سوی خود کشانده است .

چادر های مسافرتی اقلامی بسیار کاربردی و دوست داشتنی در طول سفر هستند که می توانند خانه ای قابل حمل و پرتابل برای ما باشند تا در هر نقطه ای از طبیعت که دوست داریم ، اسکان پیدا کرده و استراحت کنیم . با توجه به ویژگی ها و خصوصیات این محصول و آشنایی بیشتر شما با ویژگی های آن ، سعی داریم تا در بخش بعدی به موارد مهمی از این محصول پرداخته و نقد و بررسی بسیار خوبی را به شما مشتریان گرامی فروشگاه اینتکس ارائه دهیم .

طراحی سازه چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

سازه هایی که برای تولید چادر های مسافرتی استفاده می شود ، متفاوت بوده و هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود هستند که بایستی با در نظر داشتن این مورد و ویژگی های آن ها ، مدل مد نظر خود را خریداری کنید . چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ همانطور که از نامش مشخص است ، از سازه فنری ساخته شده است که یکی از پر طرفدار ترین نوع سازه برای ساخت چادر مسافرتی می باشد .

در چادر های مسافرتی فنری ، پایه ها و همان چارچوب و فریم چادر از خاصیت فنری و ارتجاعی برخوردار بوده که بدنه نیز به آن متصل شده و با توجه به پارچه ای بودن بدنه چادر های مسافرتی به پایه ها دوخته می شود ، از این طریق شما می توانید با تا کردن چادرمسافرتی آن را جمع آوری کرده و به صورت فنری آن را راه اندازی کنید . چادر های مسافرتی فنری به صورت اتوماتیک راه اندازی می شوند و بسیار راه اندازی ساده و سریعی نسبت به سایر مدل ها دارد .

ساختار و ویژگی های چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

عمده چادر های مسافرتی فنری به دلیل سازه ای که دارند ، به صورت مربعی ساخته می شوند و تنها ابعاد آن ها متفاوت است . ارتفاع چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ بلند بوده و 180 سانتی متر می باشد که در بخش مرکزی آن می توانید به صورت ایستاده قرار بگیرید . کناره های چادر مسافرتی به صورت شیبدار طراحی شده است که می تواند آبگریز باشد و همچنین در صورت بادی بودن هوا ، به خوبی باد را به بالا و اطراف متمایل کند تا چادر استحکام لازم را داشته باشد .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این چادر مسافرتی از بدنه سبز رنگ ساخته شده است که بخش بالایی و سقف آن به رنگ لیمویی است . همچنین این چادر مسافرتی دارای سه پنچره در طرفین بوده و دارای یک درب بزرگ در بخش جلویی خود است ، وجود درب و پنچره های متعدد می تواند سبب افزایش نورگیری چادر مسافرتی و همچنین تهویه هوای مناسب گردد .

جنس پایه و بدنه چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ

مهم ترین و اساسی ترین فاکتور که در خرید چادر مسافرتی اهمیت دارد ، جنس بدنه و پایه های چار مسافرتی می باشد که می تواند بیانگر کیفیت محصول ، ضد آب بودن و سایر ویژگی ها و خصوصیات آن باشد ، به همین منظور نیز بایستی توجه داشته باشید که در خرید های خود حتما به جنس پایه و بدنه چادر مسافرتی توجه ویژه ای را داشته باشید . برای ساخت پایه های فنری چادر مسافرتی فنری ایرانی فوق از فایبرگلاس استفاده شده است که بسیار انعطاف پذیر بوده و به خوبی می تواند انعطاف خوبی را از خود نشان دهد .

از ملزومات بسیار مهم هر چادر مسافرتی داشتن بدنه ضد آب می باشد که همواره سعی شده است تا در تولید چادر های مسافرتی از پارچه های ضد آب استفاده شود . به همین منظور نیز برای ساخت بدنه چادر مسافرتی فنری ایرانی سبز رنگ از پارچه پلی استر استفاده شده است که یک پارچه شمعی بوده و کاملا آبگریز است ، به خوبی نیز می تواند عایق رطوبتی باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...