چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی

Pekynew C2009 Tent Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی  از سری چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند چینی و محبوب پکینیو می باشد که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است  هواداران زیادی را به خود جذب کرده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است ، علاوه بر آن یکی دیگر از خصوصیت های مهم این چادر مسافرتی زیبا ضد آب بودن آن می باشد که یکی از نکات برترین این چادر مسافرتی به حساب می آید ، از همین رو می توان از این محصول در شرایط بارانی نیز با خیالی راحت استفاده کرد . پایه های تعبیه شده در این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که استحکام بالایی را در برابر طوفان و بادهای شدید از خود نشان داده اند . تعداد درب های ورودی این محصول دو عدد می باشد که رفت و آمد را راحت تر از سایر چادر های مسافرتی کرده است . همچنین وجود دو عدد پنجره که دارای پشه بند نیز می باشد و دو عدد هواکش که در تهویه ی  مطلوب هوا نقش مهمی را ایفا می کنند در این چادر مسافرتی بر قابلیت ها و محبوبیت هرچه بیشتر این محصول افزوده است . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر ضد آب
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی می باشد که در سال جاری و توسط برند محبوب پکینیو روانه ی بازار های جهانی شده است و پس از درخواست های گسترده حال می توانید این محصول را در رنگبندی زیبا و جذاب با برترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهیه نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تحلیل این چادر مسافرتی بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی همراهی کنیم پس در ادامه این مطلب و با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طرتاحی این چادر مسافرتی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که در چارچوب اندازه برای دو نفر عملکرد فوق  العاده ای را از خود نشان می دهد . این چادر مسافرتی دارای دو عدد هواکش می باشد که در تهویه ی هر چه بهتر هوا در داخل چادر عمل کرده و روز زیبایی را برای شما و خانواده در طبیعت می سازد . همچنین برای روشنایی داخل چادر نیز برای شما یک عدد قلاب از بالا آویزان شده است که می توانید برای نگهداری روشنایی خود از آن استفاده نمایید ، علاوه بر آن در داخل چادر جیبی نیز تعبیه شده است که برای نگهداری اشیاء خود می توانید از آن استفاده نمایید . دو عدد پنجره و یک عدد درب که دارای پشه بند نیز می باشند درون این چادر مسافرتی وجود دارد که علاوه بر تهویه ی مطلوب  تر هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر به خوبی جلوگیری می کنند .

جنس بدنه :

جنس پارچه رویه چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که از جنس های رایج و با کیفیت استفاده شده در چادر های مسافرتی است و این استفاده ی متداول به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و همچنین ضد آب بودن آن می باشد . از همین رو می توانید از این چادر  مسافرتی در شرایط مختلف بارانی و جوی استفاده نمایید و شرایط ایده آلی را در طبیعت برای خود و خانواده ی خود فراهم آورید . همچنین ساختار پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر شرایط بادی و طوفانی از خود نشان می دهد . 

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که برای استفاده دو نفر به صورت خوابیده و 3 الی 4 نفر به صورت نشسته مناسب می باشد . اندازه های چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از فضای ایده آلی برخوردار است و نیاز های کمپینگی شما عزیزان را به خوبی برطرف می کند . از دیگر ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به وزن 2.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد که نشان از سبک بودن آن دارد و  از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی :

تمامی وسایل لازم برای راه اندازی ابتدایی این محصول درون بسته بندی آن قرار داده شده و برای شما عزیزان پس از خرید ارسال می شود . راه اندازی این چادر مسافرتی در کوتاه ترین زمان ممکن و به راحتی امکان پذیر است . فقط باید توجه داشته باشید که چادر را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و اقدام به راه اندازی آن نمایید و از روز زیبای خود در یک آخر هفته ی شاد به همراه خانواده لذت ببرید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو آبی یکی از برترین و زیبا ترین چادر  های مسافرتی می باشد که مناسب برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی به شمار می آید . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می است که یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد و کیفیت و مقاومت بالایی را در شرایط مختلف آب هوایی از خود نشان داده است . همچنین پایه های آلومینیومی این محصول از استحکام بالایی برخوردار هستند و از همین رو مناسب برای استفاده در کمپینگ های شما عزیزان می باشند . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...