چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی

Pekynew C2009 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی یکی از برترین چادر های مسافرتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر باد و طوفان های شدید با توجه با ضخامت لایه های تشکیل دهنده خود برخوردار است . این چادر مسافرتی دو نفره در سال جاری و توسط برند چینی پکینیو تولید و روانه بازار های جهانی شده است و با توجه به استحکام بالایی که دارد به خوبی جای خود را در میان هواداران کمپینگ باز کرده است . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از جنس های رایج و محبوب در تولید چادر مسافرتی توسط برند های مختلف به حساب می آید و دلیل این محبوبیت بالا کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری و لطافت خاص می باشد . همچنین پایه های آلومینیومی این محصول به گونه ای در هم تنیده شده اند که استحکام آن را در برابر طوفان و شرایط نا مساعد جوی دو چندان کرده اند . دو درب برای ورود و خروج ، دو پنجره که دارای پشه بند می باشند تا از ورود حیوانات موذی به درون چادر جلوگیری کنند و دو  هواکش که در تهویه ی هوای داخلی این چادر مسافرتی دخیل هستند از جمله نکات مثبت این چادر مسافرتی به حساب می آید . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفر
 جنس بدنه پلی استر ضد آب
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   -
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
مقاوم در برابر باران
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی از سری چادر های مسافرتی محبوب برند پکینیو می باشد که روانه ی بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که یکی از ویژگی های مفید و کاربردی آن ضد آب بودن می باشد که از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی به حساب بیاید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی بپردازیم و در خرید چادر مسافرتی شما را همراهی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی این چادر مسافرتی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای ایده آل برای استفاده ی 2 الی سه نفر را فراهم می آورد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در یک آخر هفته ی شاد به همراه خانواده باشد . دو عدد پنجره و یک عدد درب که دارای پشه بند نیز  می باشند و از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری می  کنند می تواند نکته ی مثبتی به شمار بیاید . از دیگر ویژگی های این محصول وجود دو عدد هواکش می باشد که در تهویه ی هرچه بهتر  هوای داخلی چادر به شما کمک می کند و محیط مفرح را برای شما فراهم می آورد . همچنین وجود جیب در داخل این چادر  مسافرتی می  تواند نقش بسزایی در نگهداری وسایل شما داشته باشد و شما را از شر نگهداری اجسام در هنگام مسافرت راحت کند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی دو نفره از پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از بابت نفوذ آب به داخل این چادر مسافرتی راحت می کند . پلی استر از جنس های رایج استفاده شده در چادر های مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری قابل قبول می باشد . پایه های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در شرایط باد و طوفان به شمار بیاید . به صورت کلی چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی دارای بدنه ای ضد آب می باشد که درزهای آن به خوبی آب بندی ودر برابر نفوذ آب به داخل چادر به خوبی از خود مقاومت نشان داده اند و پایه های آن نیز در برابر شرایط نامساعد جوی استحکام بالایی دارندو می تواند از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

ابعاد و وزن :

اندازه های چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 135 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که نشان از کیفیت بالا در طراحی مهندسی شده ی آن دارد و در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی کمپینگ از فضای ایده آلی برخوردار می باشد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد برابر با 2.5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی می باشد . به همراه این محصول برای شما عزیزان همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که جا به جایی محصول را بی از پیش راحت می کند و می توانید به راحتی از این چادر مسافرتی در کمپینگ های خود استفاده نمایید .

راه اندازی :

راه اندازی این چادر مسافرتی به راحتی هر چه تمام تر و با توجه به ساختار طراحی شده برای آن امکان پذیر می باشد . این کافیست چادر مسافرتی را بر روی سطحی صاف و به دور از اجسام تیز قرار داده و اقدام به راه اندازی آن نمایید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که از برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول خودداری کرده تا در طول عمر هر چه بیشتر این محصول سهیم باشید .

جمع بندی :

همان طور که در بالا به طور کامل شرح دادیم این چادر مسافرتی از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید و بدنه ای از جنس پلی استر و ضد آب و همچنین پایه های فایبرگلاس این محصول که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است گواه این قضیه می باشد . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره پکینیو نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...