چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

Aione 8869

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one یکی از چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در کمپینگ های هوای سرد است . شرکت سازنده این چادر مسافرتی این محصول را مناسب برای استفاده تا دمای 15- درجه سانتی گراد دانسته است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوای سرد و کوهنوردی نیز باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کاملا ضد آب است و در همین راستا درزهای آن توسط نوارهای مخصوص نیز دوخت شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

این چادر مسافرتی در دو رنگ آبی و نارنجی روانه بازارهای جهانی شده است که هر یک از زیبایی های منحصربفرد خود برخوردار است . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ با ضخامت 8.5 میلی متری است که استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین با توجه به استفاده از ستون های آلومینیومی در ساخت این چادر مسافرتی می توانید از آن در شرایط آب و هوای طوفانی نیز استفاده نمایید .

وزن این چادر مسافرتی 2.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . همچنین به همراه این چادر مسافرتی دو نفره یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در مسافرت های خود نمایید . چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

راه اندازی چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

سازه چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one به صورت عصایی بوده و به همین دلیل نیز بایستی آن را به صورت دستی راه اندازی کنید . این در حالی است که چادر های فنری یا اتوماتیک به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و زمان کمتری برای راه اندازی می خواهند ، اما نباید از کیفیت ساخت چادر های عصایی نیز غافل شد ، زیرا دوام سازه های عصایی بسیار زیاد بوده و همین موضوع نیز باعث شده است تا برای ساخت چادر های حرفه ای از سازه عصایی استفاده شود .

لازمه یک چادر کوهنوردی نیز طراحی کله گاوی با ارتفاع سقف پایین می باشد که سازه عصایی به خوبی این فرم را به چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one داده است . برای راه اندازی این نوع چادر های مسافرتی نیاز است تا بدنه را بر روی زمین پهن کرده و سپس پایه ها را که در واقع دو میله تا شده است را برداشته و آن را نصب کنید ، سپس دو میله وصل شده را به صورت ضربدری وارد بدنه چادر مسافرتی کرده تا چادر شکل بگیرد ، سپس می توانید از پوشش دوم نیز استفاده کرده و چادر را به خوبی بپوشانید .

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

توجه داشته باشید که در هنگام نصب به خوبی از وصل شدن پایه ها مطمعن شوید . همچنین توجه داشته باشید که پوشش ها به خوبی به پایه وصل شده باشد تا در صورت وزش باد جدا نشود . در هنگام راه اندازی شما می توانید گوشه های چادر را به زمین وصل کنید تا در صورت وزش باد شدید ، چادر مسافرتی تکان نخورده و حتی بلند نشود . برای راه اندازی بهتر است قبل از اینکار با استفاده از زیرانداز از بخش کف چادر مسافرتی به خوبی مراقبت کنید تا در اثر ساییدگی به زمین سوراخ و یا پاره نشود . 

توجه داشته باشید که برخورد هر گونه شی برنده و نوک تیز می تواند به بدنه چادر مسافرتی آسیب برساند . همچنین توجه داشته باشید که نباید در نزدیکی چادر ، آتش برپا کنید یا آتش به درون چادر بیاورید . برای گرم کردن خود سعی کنید با لباس پوشیدن و استفاده از کیسه خواب اینکار را انجام دهید و از بردن آتش به داخل چادر و یا ذغال یا بخاری نفتی و ... اجتناب کنید . چادر مسافرتی خود را در کنار پرتگاه و بلندی ، کنار سواحل و در حاشیه رودخانه استفاده نکنید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت  2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one از تولیدات بسیار موفق برند ای وان می باشد که برای استفاده در کمپ های تفریحی و همچنین موارد دیگری همچون کوهنوردی طراحی شده است که کیفیت ساخت بسیار خوب آن سبب شده است تا بتوانید از محصول در در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید ، بدین ترتیب اگر به دنبال چادر مسافرتی هستید که برای آب و هوای جنگل ، کوهستان ، کویر و ... مناسب باشد ، چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one یکی از مناسب ترین پیشنهاد ها برای شما خواهد بود . در ادامه با بررسی بیشتر چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره بیشتر با محصول آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one در دو رنگ آبی و نارنجی ساخته شده است که از نظر طراحی مشابه یکدیگر می باشند ، این چادر های مسافرتی برای استفاده دو نفره طراحی شده اند و طول و همچنین عرض آن به گونه ای است که دو فرد می توانند حتی در کنار یکدیگر به صورت دراز کش قرار بگیرند . همچنین ارتفاع سقف چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره نیز به 110 سانتی متر می رسد که در نظر گرفتن ارتفاع کم برای چادر های مسافرتی کمپینگ بدین دلیل است که چادر به خوبی بتواند در برابر طوفان مقاوم باشد ، به همین دلیل نیز می توانید از چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره ای وان در ارتفاعات نیز همچون مناطق کوهستانی و ... استفاده کنید .

توجه داشته باشید که هر چادر مسافرتی از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است که در رابطه با پایه و سازه چادر در بخش بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . چادر مسافرتی فوق دارای یک درب و دو پنجره است که می توانید از آنها بهره مند شوید ، همچنین ساختار این چادر به صورت دوپوش است ، یعنی دارای دو پوشش بوده که می توانید در مواقع مورد نیاز ، همچون زمان هایی که باران یا برف می بارد و یا هوا بسیار سرد و طوفانی است ، استفاده نمایید تا بدنه ضخیم تر شده و بتواند اینچنین گرمای داخل را نیز حفظ نماید .

سازه چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

و اما پس از طراحی بدنه می رسیم به سازه چادر مسافرتی فوق که از طراحی عصایی برخوردار می باشد . در حالت کلی چادر های مسافرتی به چند دسته ، چادر مسافرتی عصایی ، فنری و اتوماتیک چتری تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد ، چادر های عصایی دوام و کیفیت بسیار عالی دارند و به خوبی می توانند در برابر فشار و ضربه مقاومت کنند .

اما ویژگی منحصر به فردی که سازه های عصایی برای چادر ها به ارمغان می آورند ، حجم بسته بندی بسیار کوچک آن ها نسبت به سایر مدل ها می باشد ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید این چادر ها را همراه با خود به مسافرت ببرید و یا به صورت دستی و یا به کمک کوله ، چادر را تا ارتفاعات بالا حمل کرده و یا به داخل جنگل ببرید .

جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one

از مهم ترین نکاتی که باید در خرید هر نوع چادر مسافرتی توجه داشته باشید ، جنس این محصولات است ، زیرا این جنس است که می تواند بیانگر کیفیت چادر مسافرتی ، ضد آب بودن آن ، وزن محصول ، طول عمر و سایر موارد باشد ، پس می بینیم که جنس بدنه و پایه چادر مسافرتی بسیار حائز اهمیت است .

برای تولید بدنه چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره Ai one از پلی استر استفاده شده است ، پلی استر ها پارچه هایی هستند که با عنوان پارچه شمعی شناخته می شوند ، این نوع پارچه ها حتی در لایه های نازک خود نیز ضد آب بوده و می توانند عایق بسیار خوبی باشند . طول عمر پارچه پلی استر بسیار بالا بوده و سرما یا گرما ، رطوبت و نور آفتاب نیز به آن آسیبی نمی رساند .

استفاده از پلی استر در کنار پایه های آلومینیومی سبب شده است تا چادر مسافرتی کمپینگ دو نفره وزن بسیار سبکی داشته و تنها 2.3 کیلوگرم داشته باشد . پایه های آلومینیومی استحکام بالایی را به چادر مسافرتی بخشیده است ، همچنین آلومینیوم مقاوم در برابر زنگ زدگی می باشد و می تواند طول عمر بالای چادر مسافرتی را تضمین کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...