چادر مسافرتی کیت 8 نفره ارزان

kit 88330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره کیت یکی از جدید ترین مدل چادر های مسافرتی شرکت خاوران بوده که از کیفیت و طراحی بدنه بسیار مناسبی برخوردار است. این چادر در واقع طرحی از چادر های مسافرتی حرفه ای کلمن بوده که از سه پنجره و یک درب بزرگ با پشه بند بهره مند بوده که به وسیله زیپ های سرخود قابیلیت باز و بسته شدن دارند. این چادر جنس بدنه ای از نوع پارچه شمعی پلی استر داشته که از دوخت های پرس شده برخوردار می باشد به همین دلیل از قابلیت ضد آب بهره مند می باشد. این کالا دارای فریم های متصل به بدنه بوده که به صورت چتری باز و بسته می شوند. قابلیت راه اندازی اتوماتیک که باعث شده تا این چادر را در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرده و یا جمع کنید. این چادر یک ساک حمل و میخ و طناب نصب به همراه خود داشته و از ضمانت شرکت خاوران نیز بهره مند خواهد بود.

 نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 155 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای توری در درب و پنجره ها
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی کیت 8 نفره

چادر مسافرتی کیت 8 نفره یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده ایرانی بوده که از قابلیت راه اندازی اتوماتیک برخوردار می باشد. چادر های کیت در واقع بعد از چادر های فنری و عصایی یکی از پر فروش ترین چادر های ایرانی بوده که هر ساله به دلیل رضایت مصرف کنندگان آمار فروش آن افزایش می یابد. چادر هایی که تنها در دو ظرفیت 8 و 10 نفره به صورن نشسته تولید شده و برای سفر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چادر های مسافرتی کیت دارای ویژگی های بسیار خوبی در خود بوده که موجب شده تا استفاده از این محصول را آسوده تر کند. طی چند ساله گذشته این چادر های تولید شده دارای تفاوت هایی در رنگ و همچنین ساخت بدنه بوده که با گذشت زمان کیفیت ساخت آنها همیشه رو به بهبود بوده است. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن پبردازیم...

طراحی و ساخت چادر

طراحی و ساخت بدنه چادر 8 نفره کیت به صورت مربعی شکل بوده که کمی از نظر طول و عرض با هم تفاوت هایی دارند. این چادر از فریم های سرخود برخوردار بوده که به بدنه متصل می باشند و به هیچ عنوان قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را نخواهند داشت. فریم هایی که نقطه اصلی راه اندازی اتوماتیک این چادر بوده و آسیب دیدن آنها باعث راه اندازی ناقص چادر خواهد شد. اما بدنه اصلی نیز دارای 2 پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر سه آنها علاوه بر داشتن روکش اصلی که به صورت چسبی باز و بسته می شوند از یک پشه بند توری نیز بهره مند می باشند که به وسیله زیپ قابلیت باز و بسته شدن را خواهند داشت. در قسمت سقف یک هواکش توری تعبیه شده که از درب چسبی برخوردار می باشد. این هواکش تاثیر زیادی در تهویه مطلوب فضای داخل چادر خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به قابلیت نصب یک پوشش در قسمت سقف اشاره نمود. این پوشش به صورت جداگانه عرضه شده که برای مواقعی که بارش باران و یا برف شدید باشد می تواند مقاومت بیشتری را به ارمغان آورد. علاوه بر این چند میخ و طناب مخصوص برای استحکام بخشیدن به این چادر در بسته بندی آن قرار داده شده تا امکان نصب این کالا روی زمین فراهم باشد.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه ای که در چادر مسافرتی 8 نفره کیت استفاده شده از نوع پارچه شمعی با رویه پلی استر بوده که از قابلیت ضد آب بودن تا 1000 میلی لیتر آب را خواهد داشت. بدنه ای که ضخامت قابل قبولی داشته به همین دلیل در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب نیز مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد. اما قسمت کف این چادر جنس ضخیم تری نسبت به بدنه داشته به همین دلیل کاملا ضد آب خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این چادر داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که باعث می شود تا این محصول به راحتی قابل حمل باشد. البته یک ساک حمل نیز برای این محصول در نظر گرفته شده تا امکان جا به جایی آن بیش از پیش آسوده تر شود. اما جنس فریم های این محصول از نوع آلومینیوم ضد زنگ بوده که برای داشتن وزن کم به صورت تو خالی طراحی شده اند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر اتوماتیک کیت برابر (طول: 240 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 155 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای ایجاد ظرفیت 8 نفره به صورت نشسته می باشد. این ابعاد امکان جای دادن 4 نفر را به صورت درازکش داشته تا برای استفاده یک خانواده کم جمعیت بهترین گزینه گزینه خواهد بود. ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این چادر بوده که تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته زمانی که این چادر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر خواهد شد به اندازه ای که امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم خواهد کرد. وزن بسته بندی آن نیز 6.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب و سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

یکی از مهمترین ویژگی های متفاوتی که در این چادر دیده می شود روش راه اندازی آن بوده که به صورت اتوماتیک می باشد. برای این کار کافیست ابتدا این چادر را روی سطحی صاف و مطمئن قرار داده و پایه های جمع شدن را از یکدیگر باز کرده و در انتها پایه های داخلی را مانند چتر به بیرون کشید تا باعث راه اندازی کامل بدنه اصلی چادر شود. در انتها یک قفل در میانه فریم ها قرار داده شده که در صورت باز کردن کامل میله ها به صورت ثابت خواهد ماند. این نوع روش راه اندازی زمان بسیار کمی را لازم خواهد داشت به همین دلیل راحت ترین روش راه اندازی و نصب خواهد بود. برای جمع کردن چادر نیز می بایست کلید های روی فریم ها را فشار داده تا فریم های بالایی پس از آزاد شدن به داخل فریم های اصلی بروند تا در نتیجه موجب جمع شدن چادر شود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره کیت یکی از بهترین و سبک ترین چادر های مسافرتی تولید شده ایرانی بوده که دارای ویژگی هایی همچون قابلیت راه اندازی اتوماتیک و داشتن درب و پنجره هایی با پشه بند می باشد. محصولی با بدنه و کف ضد آب برای استفاده 4 نفر به صورت دراز کش که می تواند برای سفر های مختلف گزینه بسیار مناسبی برای خانواده های کم جمعیت باشد. این چادر کیت دارای یک سال ضمانت از سوی شرکت خاوران بوده و توسط شرکت اینتکس به عنوان نمایندگی فروش قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...