چراغ مسافرتی فانوسی لیتیومی مدل VG-801

Multifunctional Solar Cam

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ مسافرتی فانوسی لیتیومی مدل VG-801 یکی از لوازم ضروری برای سفرها و کمپینگ ها می باشد که به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . بدنه این چراغ مسافرتی از پلاستیک ABS می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه است که این امر نکته ای مثبت در سفر و کمپینگ می باشد . همچنین این چراغ مسافرتی در دو حالت کشویی و نوردهی از جلو قابل استفاده می باشد . در بخش بدنه این چراغ مسافرتی یک عدد دسته سیلیکونی مقاوم وجود دارد که می توانید از آن برای جا به جایی چراغ و یا آویزان کردن از جایی برای برپایی روشنایی کمپینگ استفاده نمایید . همچنین در بخش بدنه این چراغ مسافرتی یک درگاه USb و یک درگاه Dc برای شارژ چراغ مسافرتی وجود دارد . چراغ مسافرتی فانوسی لیتیومی مدل VG-801 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • چراغ مسافرتی لیتیومی
  • قطر : 8 سانتی متر
  • ارتفاع : 13 سانتی متر
  • جنس بدنه : پلاستیک ABS
  • بدنه کاملا ضد آب
  • دارای لامپ LED
  • قدر نوردهی تا 8 ساعت
  • دارای دسته سیلیکونی برای حمل
  • کد کالا : Multifunctional Solar Cam

چراغ مسافرتی فانوسی لیتیومی مدل VG-801 از سری چراغ های مسافرتی با کیفیت و مناسب برای کمپینگ و مسافرت می باشد . اگر اهل سفر باشید قطعا به اهمیت چراغ های مسافرتی واقف هستید زیرا در شرایط کمپینگ مهم ترین نکته می تواند زوشنایی جای اسکان شما باشد . این چراغ مسافرتی در سال جاری و توسط فروشگاه اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چراغ مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چراغ مسافرتی فانوسی لیتیومی مدل VG-801  همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چراغ مسافرتی به صورت کشویی می باشد که در رنگبندی متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است اما در این بخش برای شما عزیزان رنگ طلایی را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ترین رنگ ها به حساب می آید . این چراغ مسافرتی دارای یک عدد درگاه Usb  می باشد که از آن می توانید برای شارژ تلفن همراه خود استفاده نمایید ، همچنین برای شارژ خود چراغ نیز یک عدد درگاه DC بر روی بدنه تعبیه شده است که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد . نوردهی این چراغ مسافرتی در حالت فول شارژ 8 ساعت می باشد که بسیار ایده آل است و می توانید با استفاده از آن شب را تا روز سپری نمایید . در بخش بالایی این چراغ مسافرتی یک عدد دستگیره سیلیکونی وجود دارد که توسط آن می توانید اقدام به حمل و جا به جایی محصول نمایید و همچنینی برای آویزان کردن این روشنایی نیز قابل استفاده است .

جنس بدنه :

جنس پلاستیک استفاده شده در بخش بدنه این چراغ مسافرتی از پلاستیک ABS می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین بدنه این چراغ مسافرتی تا حد قابل قبولی ضد آب می باشد و قابلیت استفاده در مواقع بارش باران و برف را دارد . همچنین جنس دستگیره استفاده شده در بدنه این محصول از نوع سیلیکون است .

ابعاد و وزن چراغ مسافرتی :

این چراغ مسافرتی یکی از سبک ترین چراغ های مسافرتی می باشد و وزنی بالغ بر 0.360 گرم دارد که از همین رو به راحتی قابل جا به جایی و جمل است . این چراغ مسافرتی به صورت کشویی و دارای دو حالت باز و بسته که که از همین رو ابعادی متغیر دارد . ابعاد این چراغ مسافرتی در حالت بسته به مشخصات ( قطر : 8 سانتی متر و ارتفاع : 13 سانتی متر ) و همچنین در حات باز و نوردهی به ابعاد ( قطر : 8 سانتی متر و ارتفاع : 19 سانتی متر ) است که همین امر نشان از ابعاد کوچک آن و سهولت در جا به جایی دارد .

این محصول با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...