یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

intex 56823EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یخچال بادی روی آب گرد با طراحی دو طبقه از جدید ترین نوع یخچال های بادی شرکت اینتکس بوده که در سایز کوچکتری نسبت به سایر یخچال های بادی شناور تولید شده است. محصولی که با وجود داشتن ابعاد کمتر نسبت به سایر یخچال ها از عمق و گودی مناسبی بهره مند بوده که می توان وسیله های زیادی را در آن جای دهد. این کالا نیز از یک درب بادی ضخیم بهره برده که مانند بدنه ساخته شده از جنس PVC با روکش مات می باشد. همچنین در این کالا گیره های مخصوص حمل نیز به صورت سرخود قرار داده شده تا به راحتی توسط هر وسیله دیگری بر روی آب حمل شود. از ویژگی های خوب این محصول می توان به کم حجم بودن آن در هنگام بسته بندی اشاره کرد که به شما این اجازه را خواهد داد تا در سفر ها نیز بتوانید به سادگی آن را به همراه خود برده و در هر جایی که نیاز داشتید از محصول استفاده نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بخش نقد و بررسی را مطالعه کرده و یا با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

 نوع گرد
 قطر 57 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 جنس رویه PVC مات
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ باد 
 نوع پمپ پمپ دستی
وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای گیره های مخصوص حمل
 دارای درب بادی
 گودی مناسب
 طراحی زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس از نمونه محصولات بادی طراحی شده شرکت اینتکس می باشد که برخلاف سایر محصولات بادی تفریحی ، محلی را برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها فراهم کرده است که می توانید با راه اندازی آن ، در اطراف خود و در آب از داشتن نوشیدنی های خنک در نزدیکی خود نهایت استفاده را ببرید . این محصول می تواند بر روی آب شناور بماند ، بنابراین می توانید از آن در قایق ها و حتی در کنار تشک های بادی روی آب استفاده کنید . اگرچه قصد خرید یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس را دارید می توانید با مطالعه ادامه مطلب ، با نقد و بررسی کامل محصول ، ویژگی ها و خصوصیات یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس را بشناسید و با کسب اطلاعات کامل و جامع تر خرید خود را انجام دهید .

طراحی و ساختار یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس دارای طراحی عمیق بوده که می تواند تعداد زیادی نوشیدنی را در داخل خود جای دهد . شکل ساختاری یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس در واقع از دو حلقه بادی کوچک قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است که می توان گفت شباهت ساختاری زیادی با استخر های بادی دارد . از ویژگی های خوب یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس می توان به درب بادی آن اشاره کرد که می تواند از ورود گرما به داخل یخچال جلوگیری کرده و دمای داخل را حفظ کند تا اینچنین در صورت استفاده از آن در فضاهای باز ، مانع از برخود نور آفتاب با یخچال شوید .

جنس یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

جنس یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس از لایه های مقاوم و ضخیم پی وی سی ساخته شده است . این جنس دوام و کیفیت بسیار بالایی به طوریکه در برابر فشار و ضربه مقاوم است ، همچنین عوامل مختلف محیطی به مانند رطوبت و نور خورشید نیز آسیبی به این جنس وارد نمی کند زیرا پی وی سی در برابر شرایط مختلف محیطی کاملا مقاوم است . پی وی سی با نام های دیگری چون وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که حتی سازگاری کامل با محیط زیست و سلامت انسان به خصوص پوست دارد .

نحوه راه اندازی یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

برای راه اندازی یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید که بهتر است از پمپ های باد دستی استفاده کنید و به سادگی محصول را راه اندازی کنید ، زیرا پمپ های باد دستی نیازی به برق نداشته و با کمک دست می توانید به سرعت یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس را راه اندازی نمایید . میزان باد آن را نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد ، چرا که باد زیاد می تواند به بدنه فشار وارد کند ، کم باد بودن آن نیز شناوری خوبی را به همراه نخواهد داشت .

نگهداری و مراقبت یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس نیازمند نگهداری و مراقبت ویژه ندارد ، تنها نیاز است که از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه این نوع از محصولات بادی جلوگیری شود ، با توجه به نازک بودن لایه های یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس تنها برخورد اجسام تیز و همچنین ساییدگی بر روی سطوح زبر یا فشار دادن زیاد و ناگهانی به بدنه می تواند به آن آسیب وارد کند ، بنابراین می توان گفت که عوامل محیطی آسیبی به یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس وارد نخواهد کرد .

تعمیرات و پنچرگیری یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس

در صورتی که آسیب دیدگی یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس خیلی زیاد نبوده و تنها در حد سوراخ شدن و پارگی های جزئی باشد می توانید محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید ، بنابراین این فرصت برای شما وجود دارد که در صورت آسیب دیدن یخچال بادی دو طبقه گرد اینتکس آن را تعمیر کنید . برای تعمیرات می توانید از برچسب های تعمیرات استفاده کنید . در صورت نیاز می توانید از فروشگاه تهران اینتکس نیز برای تعمیرات کمک بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...