یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

intex 56821EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یخچال بادی مخصوص روی آب اینتکس از سری محصولات بسیار کاربردی و شناور اینتکس بوده که قابلیت نگهداری انواع خوراکی ها سرد و همچنین وسیله های مخصوص شنا را در خود دارد. این کالا که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده از یک تفاوت در برابر مدل قبلی خود بهره برده که آن نیز رنگ و طراحی صورت گرفته در قسمت رویه محصول می باشد. همچنین این یخچال بادی شناور از دستگیره های مخصوص حمل و جای بطری بهره برده و بر روی خود یک درب بادی سرخود دارد . این تشک مناسب برای آب های نسبتا کم عمق می باشد که می توانید با خرید ان به همراه دوستان و خانواده به تفریحات آبی بپردازید . ویژگی ها و خصوصیات یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس بسیار زیاد بوده که در بخش نقد و بررسی به صورت کامل و مفید به بررسی این محصول پر فروش و محبوب خواهیم پرداخت .

 نوع مربعی
 طول 122 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح دار
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای دستگیره
 دارای درب بادی
 دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس از منحصر به فرد ترین محصولات بادی شرکت بست وی می باشد که می تواند به عنوان یخچال بادی و همچنین شناور یا همان تشک بادی روی آب ایفای نقش کند . تشک های بادی روی آب محصولاتی دوست داشتنی و کاربردی در تفریحات آبی هستند که می توانید با استفاده از آن ها لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید . این محصول نیز یکی از محبوب ترین مدل های طراحی شده است که ویژگی های زیاد آن سبب شده است تا بسیاری از افراد که بیشتر وقت خود را در حال شنا هستند ، بتوانند با استفاده از یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس ، در کنار خود نوشیدنی های خنکی داشته باشند و در صورت نیاز نیز با گرفتن از کناره های تشک نفسی تازه کنند . در ادامه این مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول بیشتر آشنا کرده و راهنمای خرید یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس شما خواهیم بود . 

طراحی و تولید یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

تصاویر موجود در بالای صفحه بیانگر نوع طراحی و ساختار یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس می باشد که شاید توضیح چندانی نیاز نباشد . این تشک بادی روی آب در بخش مرکزی آن یخچال بادی در نظر گرفته شده است که می توانید با ریختن تکه های یخ به همراه آب ، نوشیدنی های خود را داخل آن ریخته و آن را خنک نگه دارید ، تا در صورت نیاز بتوانید در همان وسط آب ، بدون رفتن به خشکی نوشیدنی خود را برداشته و بنوشید . این یخچال بادی عملکرد خوبی داشته و می تواند برای خنک نگه داشتن خوراکی ها بسیار عملکرد خوبی داشته باشد . این یخچال دارای درب است که درب آن نیز به صورت تشک طراحی شده است که می توانید حتی بر روی آن بنشینید . در بخش های کناری تشک بادی روی آب ، تعداد زیادی دستگیره قرار دارد که می توانید از داخل آب نیز با گرفتن دستگیره ها ، خستگی را از تن بدر کرده و تنفسی تازه کنید تا باز هم به شنا کردن ادامه دهید .

جنس بدنه یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

شرکت اینتکس برای تولید و ساخت بدنه یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده کرده است که این جنس یکی از بهترین و مناسب ترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد زیرا پی وی سی انعطاف پذیری عالی داشته و می تواند برای ساخت محصولات بادی مفید واقع گردد و سبب افزایش دوام آن شود . پی وی سی کاملا ضد آب است و تابش مستقیم نور خورشید به آن نیز آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد . پی وی سی حساسیتی نیز برای پوست نخواهد داشت چرا که پی وی سی پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که مواد آن غیر شیمیایی و غیر سمی است .

راه اندازی و استفاده از یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

شرکت اینتکس برای یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس پمپ باد دستی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به ساده ترین روش و در کمترین زمان تشک بادی روی آب را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . با توجه به اینکه پمپ های باد دیگر نیاز به برق دارند ، شاید استفاده از پمپ های باد دستی بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده باشد ، از سوی دیگر پمپ های باد دستی کم حجم بوده و به سهولت می توانید آن را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید .

نگهداری و استفاده از یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

تمامی محصولات بادی به دلیل نوع طراحی بادی که دارند نیازمند مراقبت و نگهداری هستند ، به همین دلیل نیز بهتر است در نگهداری و استفاده از آن ها کوشا باشید . برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه ، ساییدگی تشک ، اعمال فشار زیاد به بدنه محصول می تواند آسیب هایی را به تشک وارد کند . پس از هر بار استفاده محصول را شسته و آن را خشک کنید ، سپس محصول را داخل جعبه قرار دهید .

تعمیرات یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس

از سایر ویژگی ها و خصوصیات یخچال بادی شناور طرح دار اینتکس می توان به تعمیر شدن و پنچرگیری آن اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید بخش های آسیب دیده را تعمیر کرده و از محصول بادی خود استفاده نمایید . برای تعمیرات این محصول دو راه وجود دارد ، راه اول این است که با تهیه برچسب تعمیرات و در صورت موجود بودن آن در کنار محصول ، خودتان تعمیرات را انجام دهید ، همچنین راه بعدی این است که محصول خود را جهت تعمیر برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات را انجام دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...