استخربادی کودک طرح میکی ماوس طرح جدید

intex 91069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخربادی کودک طرح میکی ماوس طرح جدید

استخر بادی کودک میکی ماوس محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که از بدنه ای از پی وی سی طرح چرم می باشد . این بدنه مقاوم در برابر ضربه و فشار بوده و می تواند ضربه های کودکان شما را به خوبی تحمل کند . از این استخر به دلیل ارتفاع مناسب و بلند خود می توان به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . به سبب طراحی جذاب و رنگ آمیزی شاد ، مناسب برای تمامی کودکان می باشد . قطر 122 سانتی متری این استخر بادی نیز به کودکان شما کمک می کند تا بتوانند به راحتی در آن حرکت کنند . دفترچه راهنمای همراه این محصول نیز به شما کمک می کند تا به راحتی استر را راه اندازی کرده و از آن مراقبت کنید . وزن 1.6 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید استخر را به راحتی به هر مکانی انتقال دهید و از آن استفاده کنید .

استخر بادی کودک میکی ماوس طرح جدید از سری استخر های بادی بچگانه پر طرفدار و جذاب بست وی است که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است ، این محصول از نمونه استخر های بادی می باشد که با طراحی دخترانه تولید شده و مناسب برای سلیقه آن ها می باشد ، بی شک با تهیه این استخر بادی می توانید وسیله ای ایده آل برای تفریحات آبی فرزندانتان در خانه فراهم کنید ، شما عزیزان می توانید حتی از این محصول به عنوان استخر توپ نیز بهره مند شوید ، در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا کنیم تا در صورت تمایل به خرید بتوانید با دانش بیشتری اقدام به خرید استخر بادی خود کنید . 

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که از نام محصول مشخص است بدنه استخر فوق توسط باد راه اندازی می شود و ساختار آن به گونه ای است که می تواند باد را در درون محفظه ها نگه دارد ، این محصول از ساختار سه طبقه ای یا سه لایه شکیل شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید استخر فوق از سه حلقه بادی که بر روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است ، این سه لایه بادی به بهترین شکل و با پیشرفته ترین دستگاه های پرسینگ شرکت بست وی به یکدیگر متصل شده اند به همین خاطر هیچگونه درزی بر روی آن دیده نمی شود . دریچه هوای هر یک از این حلقه ها نیز جدا از یکدیگر می باشند به همین دلیل می توانید به طور همزمان لایه ها را باد کنید . در طراحی این محصول از چند رنگ ساخته شده است ، قسمت بیرونی استخر از رنگ زمینه صورتی تشکیل شده است که بر روی آن تصویر کارتونی انیمیشن میکی ماوس طراحی شده است ، دیواره داخلی آن نیز به رنگ زرد بوده و کف محصول هم به رنگ بنفش می باشد .

جنس بدنه

استخربادی میکی ماوس طرح جدید نیز به مانند بسیاری از استخر های بادی با کیفیت بست وی از pvc ساخته شده است ، قسمت رویه و بخش کناری محصول از pvc طرح چرم و قسمت کف آن نیز از pvc دو لایه استفاده شده است . این جنس یکی از برترین اجناس است که دیگر شرکت های تولید کننده محصولات بادی نیز از آن استفاده می کنند چرا که پی وی سی از نمونه اجناس مقاوم در برابر رطوبت است که می تواند هوا را در داخل خود محفوظ بدارد و در برابر دما ، فشار و ضربه مقاوم باشد همچنین در طول زمان پوسیده نمی شود و خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری خود را از دست نمی دهد . لازم به ذکر است که این جنس هیچ ضرری برای انسان نداشته و بیماری ها و حساسیت های پوستی را ایجاد نمی کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی طرح میکی ماوس برابر با ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد به همین جهت نیز بست وی این محصول برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است ، همچنین کودکان بالای 6 سال ممکن است از نظر فضا دچار کمبود شوند . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 1.6 کیلوگرم می رسد که می توان گفت بسیار سبک است به همین سبب حمل آن نیز آسان خواهد بود . همچنین ظرفیت داخلی این استخر نیز 140 لیتر می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این محصول به سهولت قابل راه اندازی است چرا که تنها می بایست استخر بادی را از داخل جعبه خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، سپس با استفاده از یک پمپ باد از طریق دریچه هوا آن را پر کنید ، باد داخل لایه های استخر بادی نبایستی بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . پس از آن داخل استخر را با آب پر کنید تا آماده استفاده شود ، ظرفیت استاندارد استخر 140 لیتر می باشد که نباید حجم بیشتری را به استخر اضافه کنید . بهتر است این استخر بادی را بر روی آسفالت ، شن و ماسه و ... راه اندازی نکنید ، حدالامکان از یک زیر انداز استفاده کنید . در صورت آسیب دیدن این استخر بادی شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات قسمت آسیب دیده را به راحتی تعمیر کنید ، در مقالات موجود فروشگاه اینتکس در رابطه با نحوه تعمیر استخر بادی توضیحاتی ارائه شده است که می توانید از آن طریق اقدام نمایید .

سخن پایانی

فروش استخر بادی کودک با طراحی زیبا و کودکانه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تنها از طریق نمایندگی اینتکس در ایران انجام می شود ، شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی این محصول را از سراسر ایران از طریق سایت ثبت و سفارش کنید ، همچنین در صورت ساکن بودن در تهران می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید و خرید خود را به صورت حضوری انجام داده و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید .

نوعخانگي
ظرفيت 140 ليتر
قطر 122 سانتي متر
ارتفاع 25 سانتي متر
وزن 1.6 کیلوگرم
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندي: 1.6 کیلوگرم
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...