استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵

IRTEX-502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵

استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ از سری محصولاتی است که فروشگاه تهران اینتکس سعی کرده با بهترین کیفیت و قابلیت های ممکن آن را روانه بازار نماید. طراحی و نوع ساخت این محصول به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن دست به خرید آن زده و از این محصول در موارد تفریحی ، پزشکی و ... استفاده نمایید. اگر بخواهیم به صورت کامل و  دقیق در خصوص شیوه طراحی این استخر نیز با شما صحبت کنیم باید در ابتدا عنوان کرد که طراحی و نوع ساخت این استخر به صورت مستطیلی بوده و همین ویژگی باعث شده تا ابعاد مناسب و استانداردی را در اختیار داشته باشید. در کنار این موارد شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول دارای یک عدد نردبان است که ورود و خروج افراد به داخل این محصول را بسیار ساده و آسان کرده است. هم چنین نوع راه اندازی این محصول نیز کاملا ساده و آسان می باشد به گونه ای که شما قادر خواهید بود تا به راحتی با نصب پایه های این محصول و سپس اتصال بدنه اصلی به این پایه ها در بهترین حالت ممکن از این محصول بهره مند شوید. از نظر جنس و کیفیت نیز این کالا با بهره مندی از بدنه ای از جنس پارچه برزنتی و PVC شکل گرفته که این جنس نیز در میان نمونه های استخر پیش ساخته فوق العاده محبوب بوده و کیفیتی عالی و مقاوم را هم از خود به جای گذاشته است. شما نیز با توجه به این توضیحات هم اکنون این مزیت را در اختیار دارید تا برای استفاده های تفریحی و خانوادگی و همچنین موارد پزشکی به بهترین شکل ممکن از این محصول بهره مند شده و با خیالی راحت دست به خرید این محصول از طریق فروشگاه اینتکس نمایید.

نقد و بررسی استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵

استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ از جدید ترین و یکی از با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده برای مصارف شخصی و آبدرمانی می باشد که می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان تر خریداری کرده و دیگر نیازی به صرف هزینه های زیاد برای ساخت استخر بتنی نداشته باشید . استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده که می تواند فضای ایده آل و بزرگی را برای آبدرمانی شما فراهم کند ، تا اینچنین تمامی سنین به خصوص بزرگسالان بتوانند از محصول استفاده نمایند .

راه اندازی بسیار سریع و راحت این استخر به همراه کیفیت ساخت مطلوب و طول عمر بالای این استخر ، سبب شده است تا بتوانید از آن برای مدت طولانی نیز استفاده کنید . ویژگی های دیگر این محصول سبب شده است تا استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ یکی از کامل ترین استخر های پیش ساخته شرکتی برای آبدرمانی ، ورزش و تفریحات آبی در منزل و در ویلا ها حتی در آپارتمان باشد . در ادامه مطلب نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا شما را با ویژگی ها و نوع ساختاری استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ آشنا کند .

طراحی و تولید استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵

با توجه به اینکه استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ توسط شرکت ساخته و از قبل آماده می باشد ، به آن استخر پیش ساخته یا آماده نیز می گویند ، این محصولات به واسطه ویژگی های بسیار خوبی که دارند ، توانسته اند جای استخر های توکار بتنی را گرفته و به یکی از محبوب ترین نوع استخر ها به جهت تفریحات و حتی آبدرمانی تبدیل شوند . با توجه به طراحی فریمی که استخر آبدرمانی بزرگسال دارد ، شما می توانید استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . 

نوع طراحی و ساختار استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ به صورت فریمی بوده و متشکل از پایه ها یا همان فریم و بدنه می باشد که پایه ها با متصل شدن به یکدیگر تشکیل فریم استخر را داده که بدنه بر روی آن قرار می گیرد و می تواند حجم زیادی از آب را در درون خود نگهداری کند . توجه داشته باشید که استخر های فریمی مقاوم ترین نوع استخر ها هستند که می توانند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرند ، بدون اینکه آسیبی ببینند .

استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ دارای تمامی ویژگی های یک استخر  کامل را داراست و می توانید انواع پمپ های تصفیه آب و همچنین هیتر ها و گرمکن های آب استخر را به آن متصل کنید . عمق زیاد و استاندارد استخر می تواند به شما اجازه دهد تا انواع تمرینات داخل آب و حتی پیاده روی را انجام داده و بهترین نتیجه را داشته باشید . 

جنس استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵

از مهم ترین دلایل کیفیت بالای استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ می توان به اجناسی اشاره کرد که استخر آبدرمانی بزرگسال از آن تولید شده است . همانطور که در بخش طراحی و ساختار استخر آبدرمانی بزرگسال ارائه گردید ، این استخر از دو بخش بدنه و پایه تشکیل شده است که جنس هر یک از آن ها نیز متفاوت است . جنسی که برای ساخت پایه های استخر پیش ساخته آبدرمانی استفاده شده است ، از آلومینیوم آلیاژ شده بسیار مقاوم می باشد که دوامی بهتر از آهن دارد .

از ویژگی های بسیار خوبی که استفاده از آلومینیوم برای استخر پیش ساخته آبدرمانی به دنبال داشته است ، می توان به عدم پوسیدگی و زنگ زدگی پایه های استخر اشاره کرد ، زیرا آلومینیوم در برابر اکسایش بسیار مقاوم است . از سوی دیگر استفاده از آلومینیوم به دلیل سبک بودن این فلز ، وزن کلی استخر نیز کاهش نسبی پیدا کرده است که این ویژگی بسیار عالی می تواند حمل و جابجایی استخر را بسیار ساده و آسان کند . برای تولید بدنه استخر آبدرمانی بزرگسال ۲×۵ نیز از پارچه برزنتی استافده شده است .

این پارچه از لایه های مقاوم pvc و همچنین الیاف شمعی استفاده شده است که با در کنار هم قرار گرفتن این دو جنس ضد آب ، علاوه بر ضخامت بسیار خوب بدنه و ضد آب شدن آن ، دوام بسیار خوبی نیز به استخر داده شده است تا بتواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند ، بدون اینکه آسیبی دیده و پاره شود . تمامی مواد اشاره شده در برابر شرایط مختلف محیطی نیز مقاوم هستند .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14203 لیتر
طول500 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت استفاده برای موارد پزشکی و درمانی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...