استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ

IRTEX-504

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
76,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ یکی دیگر از کاربردی ترین انواع محصولات تولید شده توسط نمایندگی اینتکس تهران بوده که با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما معرفی می شود. این استخر پیش ساخته بدنه ای پرتابل داشته به این صورت که شما می توانید در زمانی کوتاه آن را راه اندازی کرده و یا مجدد جمع اوری و به یک محل جدید منتقل سازید. در نظر داشته باشید که برای برخی بیماری ها از جمله مواردی که وابسته به درد مفاصل و استخوان های بدن بوده انجام امور آب درمانی و قدم زدن در داخل آب توسط پزشکان متخصص توصیه شده که این محصول می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد. البته ساختار بدنه این استخر پیش ساخته گسترده بوده و در موارد تفریحی ، صنعتی ، کشاورزی و... قابل استفاده است. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته از دو قسمت اصلی به نام بدنه و فریم های نگهدارنده تشکیل شده که در زمانی کوتاه می توانید این ساختار را به فرم استاندارد خود در آورده و از این محصول استفاده کنید. با در نظر گرفتن تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ را دارید تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ را می توان یکی از بهترین استخر های طراحی شده برای آبدرمانی با ابعاد بسیار بزرگ است که می توانید به راحتی آن را در خانه ، ویلا یا آپارتمان خود راه اندازی کرده و از آن برای تفریحات آبی ، ورزش و آب درمانی استفاده کنید . استخر های پیش ساخته به واسطه ویژگی های بسیار عالی خود به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین استخر های طراحی شده در بازار است که توانسته است ، جای استخر های سیمانی و بتنی را بگیرد .

از ویژگی های بسیار خوبی که این استخر دارد می توان به راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد که شما را از حفاری زمین بی نیاز کرده و می توانید اینچنین با سرعت بیشتری استخر را بر روی زمین راه اندازی کنید . استخر های پیش ساخته همانطور که از نامشان پیداست ، استخر هایی از قبل طراحی شده هستند که تنها نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . در بخش های بعدی به صورت کامل و مفید تر به بررسی بیشتر استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ خواهیم پرداخت و راهنمای خرید استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ شما خواهیم بود .

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ

استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ به صورت مستطیلی ساخته شده است که طول آن به 7 متر و عرض آن نیز به 4 متر می رسد ، به همین دلیل است که آن را در دسته استخر های پیش ساخته سایز بزرگ قرار داده اند . این ابعاد ، ابعادی کاملا مناسب برای مصارف شخصی می باشد که به سادگی می توانید در خانه و ویلا و حتی در آپارتمان آن را راه اندازی و استفاده کنید . تنوع ابعادی در این استخر ها بسیار زیاد بوده که می توانید در دسته بندی مربوطه استخر های دیگر را در ابعاد متنوع مشاهده کرده و آن ها را نیز خریداری کنید .

این استخر به عنوان استخر آب درمانی طراحی شده و به همین جهت در بدنه آن دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب و همچنین گرمکن آب استخر قرار گرفته است که شما حتی می توانید با استفاده از هیتر ها و گرمکن های آب استخر ، شرایط مناسب تری را به جهت آب درمانی ایجاد نمایید . عمق 130 سانتی متری این استخر نیز سبب شده است تا به خوبی بتوانید در داخل استخر پیاده روی کرده و قدم بزنید تا اینچنین اندام های خود را تقویت کرده و درد های کمر ، رماتیسم ، زانو درد و ... را تسکین دهید .

نوع ساختاری و طراحی استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ به صورت فریمی است که این نوع طراحی را می توان برترین نوع طراحی استخر های پیش ساخته به شمار آورد . در میان استخر های پیش ساخته شرکتی ، مدل های فریمی مقاوم ترین نوع استخر ها هستند که به واسطه داشتن پایه های فلزی به خوبی می توانند حجم بالای آب را تحمل کرده تا اینچنین بتوانید برای طولانی مدت نیز از استخر استفاده کنید . از ویژگی های خوب این استخر می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آن اشاره کرد که به دفعات می توانید اینکار را راه انجام دهید.

جنس استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ

جنس استخر پیش ساخته آب درمانی بسیار مهم است ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که در خرید استخر های پیش ساخته آب درمانی خود به این نکته توجه داشته باشید . برای تولید استخر پیش ساخته آب درمانی بزرگ از دو بخش پایه و بدنه استفاده شده است که هر یک از آن ها از جنس متفاوتی ساخته شده است . جنس بدنه این استخر بزرگ از برزنت ساخته شده است که می توان آن را از ضخیم ترین پارچه های موجود در بازار دانست که از ویژگی های بسیار خوبی همچون ضد آب بودن برخوردار است .

البته برزنت استفاده شده در این استخر از لایه های پی وی سی نیز تشکیل شده است که استخر را کاملا عایق کرده و ضخامت بسیار خوبی را نیز ایجاد کرده است تا اینچنین این استخر سایز بزرگ بتواند وزن حجم بالای استخر را به خوبی تحمل کند . برزنت در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و حتی گرما یا سرما نیز تاثیری بر روی آن ندارد . این بدنه در کنار پایه های فلزی آلومینیومی استخر سبب شده است تا استخر پیش ساخته آب درمانی به یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین استخر های ساخته شده شرکت ایرتکس باشد .

آلومینیوم با توجه به اینکه ضد زنگ بوده و در مجاورت با رطوبت و هوا ، اکسایش و پوسیده نمیشود بهترین گزینه برای ساخت استخر ها می باشد . آلومینیوم همچنین از وزن سبکی برخوردار است که این موضوع نیز باعث شده است تا بتوانید به راحتی استخر های پیش ساخته بزرگ را نیز جابجا کنید . لازم به ذکر است که تمامی فریم استخر در کنار نردبان قرار گرفته در کنار محصول نیز از آلومینیوم ساخته شده است.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14203 لیتر
طول۷ متر
عرض۴ متر
ارتفاع۱۳۰ سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت استفاده برای موارد پزشکی و درمانی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...