استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

irtex 1033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس از برترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید آن را در ابعاد مختلف و دلخواه خود سفارش دهید . فروشگاه بزرگ تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر پیش ساخته و آماده در ایران است که برای اولین بار امکان خرید سفارشی استخر پیش ساخته آب درمانی را با عنوان برند ایرتکس به بازار و مشتریان عرضه کرده است تا بتوانید با اطمینان خاطر و ضمانت استخر های پیش ساخته مد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید . خرید استخر پیش ساخته آب درمانی می تواند از نظر هزینه بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر در مقایسه با احداث استخر بتنی در ابعاد یکسان باشد .

همچنین استفاده و نگهداری از استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس بسیار ساده و بی دردسر است ، به همین منظور شما می توانید با تنها یکبار خرید ، به سرعت و پس از تحویل محصول ، آن را در مدت کمتر از 2 ساعت نصب و راه اندازی کنید . جنس ساخت بدنه و پایه های استخر پیش ساخته ایرتکس بسیار بالا بوده و به همین جهت می توانید از آن ها برای مدت طولانی استفاده کرده و اطمینان خاطر داشته باشید . همچنین استخر های پیش ساخته مناسب برای ویلا و آپارتمان می باشد که می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کنید تا نیازی به حفاری زمین نداشته باشید . همچنین شما می توانید برای آب درمانی نیز از این محصولات استفاده کنید که در صورت نیاز می توانید از هیتر ها و آب گرمکن های آب استخر استفاده کنید .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

قبل از احداث یا خرید استخر ها نیاز دارید تا برخی از موارد را برآورد کرده و سپس اقدام به خرید استخر پیش ساخته آب درمانی خود کنید . در اولین قدم نیاز است تا هزینه خود را برآورد کرده و نسبت به آن خرید یا احداث استخر را انجام دهید . در بخش بعدی به بررسی قیمت استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس خواهیم پرداخت . همچنین نیاز است تا مساحتی که در اختیار دارید را نیز بر آورد کرده و نسبت به آن استخر خود را خریداری کنید . در همین راستا توضیحات بهتر و کامل تری در بخش نقد و بررسی ارائه گردیده است که می توانید آن را مطالعه کرده و از ویژگی های بسیار عالی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس مطلع شوید .

قیمت استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

قبل از هر چیزی نیاز است تا بودجه خود را مشخص کرده و همچنین هزینه ساخت استخر را برآورد کنید . با بررسی های انجام شده شما نیز حتما در مقایسه قیمت استخر آب درمانی پیش ساخته با استخر های بتنی مشاهده خواهید کرد که انتخاب و خرید استخر پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه است ، بنابراین اگر قصد دارید تا هزینه کمتری را صرف داشتن یک استخر ایده آل و کارآمد خرج کنید ، استخر های پیش ساخته گزینه مناسبی خواهند بود . همانطور که معقول است ، هرچه ابعاد استخر انتخابی شما بزرگ تر باشد ، قیمت استخر پیش ساخته نیز بیش خواهد شد . 

نحوه نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس تنها 1 الی 2 ساعت زمانبر است که می توانید با کسب اطلاعات بیشتر و با مطالعه دفترچه راهنما و ویدیو های آموزشی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس خود را به صورت اصولی راه اندازی کنید . لازم به ذکر است که فروشگاه تهران اینتکس نصاب های حرفه ای و ماهری را برای نصب استخر های پیش ساخته شما در محل مورد نظرتان به کار گرفته است که می توانید از آن ها برخوردار شوید . شما می توانید پس از خرید روند ارسال تا نصب را به فروشگاه اینترنتی اینتکس بسپارید . در راه اندازی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس نکات مهمی مطرح است که بایستی آن را رعایت کنید .

از جمله این موارد می توان به انتخاب محلی صاف و بدون شیب می باشد . همچنین سطح زمین نباید زبر باشد و سنگ ریزه یا شاخ و برگی بر روی آن قرار گرفته باشد . داشتن شیب در زمین می تواند بخشی از بدنه و پایه استخر را بیشتر تحت فشار قرار دهد . راه اندازی این استخر بر روی زمین میسر است که در صورت دلخواه می توانید آن را با حفاری زمین ، به صورت استخر های بتنی راه اندازی کنید . بدنه این استخر کاملا عایق بوده و نیازی به عایق بندی ندارد . لوازم و تجهیزات جانبی استخر نیز شما را از داشتن و خرید لوازم دیگری همچون پمپ تصفیه آب بی نیاز خواهد کرد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس از جدید ترین و مناسب ترین استخر های پیش ساخته خانگی می باشد که می توانید از آن به عنوان استخر آب درمانی پیش ساخته نیز برای بهبود آسیب ها و تقویت قوای جسمانی به روش آب درمانی استفاده کنید . با توجه به آپارتمان نشینی و البته کمبود فضا به جهت ساخت و احداث استخر های بتنی بزرگ ، انتخاب و استفاده از استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس می تواند بهترین گزینه برای شما به منظور تفریحات آبی ، آب درمانی و ورزش روزانه شما باشد ، تا با دسترسی آسان ، بتوانید به صورت مرتب از آن بهره مند شوید . استخر های پیش ساخته ویژگی ها و مزایا بسیار زیادی دارند که همین مسائل نیز سبب پر طرفداری آن شده است . در ادامه این مطلب نیز با نقد و بررسی کامل محصول ، راهنمای خرید استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس خواهیم بود .

طراحی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

تولید و طراحی استخر پیش ساخته آب درمانی فوق توسط شرکت ایرتکس می باشد که اولین شرکت سازنده استخر پیش ساخته در زمینه تولید و فروش استخر آب درمانی پیش ساخته در ایران می باشد که محصولاتی را با کیفیت بسیار عالی و به مانند مدل های خارجی و آمریکایی مثل اینتکس و بست وی را طراحی کرده است تا اینچنین مشتریان گرامی بتوانند با هزینه بسیار کمتر و ارزان تر صاحب استخر های پیش ساخته استاندارد و با کیفیت شوند . لازم به ذکر است که استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس به صورت مربعی ساخته شده است که طول هر ضلع آن به 3 متر می رسد که عمق آن نیز 120 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل نیز استخری ایده آل با سایز متوسط برای شما خواهد بود تا بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید .

لازم به ذکر است که شما می توانید استخر خود را در ابعاد دیگر نیز سفارش دهید ، برای اینکار شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و یا خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید . لازم به ذکر است که در صورت موجود بودن محصول در دسته بندی مربوطه امکان خرید اینترنتی نیز برای شما وجود خواهد داشت . استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس در واقع از بدنه و پایه تشکیل شده است که در رابطه با جنس  و ویژگی آن ها در بخش های بعدی اشاره خواهیم کرد . بدنه بر روی پایه ها سوار شده و می تواند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کند . نوع ساختار فریمی استخر پیش ساخته آب درمانی موجب شده است تا نیازی به پایه و تکیه گاه دیگری نباشد .

توجه داشته باشید که استخر های ساخته شده به صورت فریمی از مقاوم ترین نوع استخر های پیش ساخته به شمار می آیند ، زیرا از پایه های فلزی بسیار مقاومی ساخته شده اند که به خوبی می توانند وزن های بالا را تحمل کرده و حجم زیادی آب را در داخل خود نگهداری کنند . به همین دلیل نیز در جستجوهای خود حتما خواهید دید که استخر های پیش ساخته سایز بزرگ از طراحی فریمی برخوردار هستند ، تا اینچنین بتوانند دوام بسیار خوبی را داشته باشند . البته نقش سازنده و تولید کننده استخر پیش ساخته نیز بسیار مهم است که به خوبی با طراحی استاندارد پایه ها ، دوام بسیار عالی را برای استخر ها به وجود آورده اند . 

ویژگی های استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

از ویژگی های بسیار خوب استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس می توان به امکان راه اندازی آن بر روی زمین اشاره کرد ، از این رو دیگر نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت و زمان کمتری را برای راه اندازی نیاز خواهید داشت . البته امکان راه اندازی استخر در داخل زمین نیز میسر است که برای اینکار در ابتدا نیاز است تا زمین را حفاری کنید و استخر را در داخل گودال راه اندازی کنید .

با توجه به امکان راه اندازی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس بر روی زمین  شما می توانید در طبقات نیز از استخر پیش ساخته استفاده نمایید ، بنابراین اگر در آپارتمان سکونت دارید ، با توجه به استحکام ساختمان شما می توانید استخر خود را حتی در طبقات راه اندازی و استفاده کنید . همچنین شما می توانید استخر را در بالای پشت بام و روف گاردن نیز راه اندازی و از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که هزینه خرید استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس نسبت به احداث استخر بتنی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است ، به همین منظور نیز اگر قصد دارید که بودجه کمی را برای داشتن استخر خانگی و ویلایی اختصاص دهید ، خرید استخر پیش ساخته بهترین و ایده آل ترین خواهد بود .

همچنین استخر های پیش ساخته قابلیت جابجایی داشته و در دسته استخر های پرتابل قرار دارند . زیرا نوع طراحی و ساختار آن ها به گونه ای است که شما به دفعات می توانید پایه ها را جدا کرده و مجددا آن را راه اندازی کنید ، به همین جهت شما این اجازه را خواهید داشت تا به صورت موقتی از استخر استفاده کرده و در فصول سرد سال استخر را به صورت کلی جمع آوری کنید و یا آن را در محل دیگری راه اندازی کنید ، این ویژگی بسیار خوب در استخر های بتنی وجود نداشته و می توان مهم ترین ویژگی و البته بهترین مزیت استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس نام برد .

جنس استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

همانطور که اشاره شد ، استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس از دو بخش پایه یا فریم و بدنه تشکیل شده است که شرکت ایرتکس برای ساخت بدنه محصول از لایه های پارچه ای بسیار مقاوم پی وی سی برزنتی استفاده کرده است . پارچه های برزنتی که شاید آشنایی با آن داشته باشید از مقاوم ترین پارچه ها در برابر ضربه ، فشار ، عوامل محیطی و رطوبت دارد که این ویژگی های بسیار عالی سبب شده است تا نه تنها ایرتکس بلکه شرکت های بزرگ خارجی همچون بست وی ، اینتکس و جیلانگ نیز از آن برای ساخت استخر های پیش ساخته خود استفاده کنند .

جنس پایه های و فریم استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس نیز از فلز بسیار عالی و مقاوم آلومینیوم می باشد که البته سبب کاهش وزن استخر نیز شده است چرا که آلومینیوم نسبت به بسیاری از فلزات مقاوم سبک تر بوده و می تواند این موضوع سبب جابجایی راحت تر استخر شود . آلومینیوم برخلاف فلزات دیگری همچون آهن در برابر رطوبت و اکسیژن زنگ نمیزد و دوام و همچنین ظاهر خود را به بهترین شکل حفظ خواهد کرد . بنابراین طول عمر بالاتری را می توان برای استخر های پیش ساخته آب درمانی که از آلومینیوم ساخته شده اند ، انتظار داشت . 

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس

با توجه به اینکه شاید راه اندازی استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس برای افرادی که با این نوع از استخر ها برخوردی نداشته باشند ، کمی سخت باشد که البته با یادگیری و راهنمایی های لازم می توانید به بهترین شکل محصول خود را راه اندازی کنید ، از سوی دیگر فروشگاه تهران اینتکس خدماتی را همچون نصب استخر پیش ساخته در محل مورد نظر شما را فراهم کرده است که می توانید از آن بهره مند شوید . شما می توانید استخر خود را به راحتی در محل مورد نظرتان توسط تیم راه اندازی فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید ، لذا روند ارسال تا نصب محصول پیش ساخته شما از صفر تا صد توسط نمایندگی صورت خواهد گرفت .

این راه اندازی شامل راه اندازی به صورت توکار یا روکار می باشد که شما می توانید به دلخواه خود و با در میان گذاشتن موضوع با نصاب ؛ استخر خود را در اشکال مختلف یعنی بر روی زمین یا در داخل زمین راه اندازی کنید . همچنین پمپ تصفیه آب و یا سایر تجهیزات شما نیز نصب خواهد شد . شما می توانید پس از مدتی استفاده نیز از فروشگاه به جهت جابجایی یا جمع آوری نیز استفاده کنید . خدمات دیگری همچون تعمیرات استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس نیز انجام می شود که می توانید از فروشگاه کمک بگیرید و از این خدمات عالی و کامل استفاده کنید .

  • طول : ۳ متر
  • عرض ۳ متر
  • ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر
  • استخر پیش ساخته آب درمانی ایرتکس
  • سفارش در ابعاد مختلف
  • جنس بدنه : PVC برزنتی
  • جنس پایه : فلز آلومینیوم
  • قابلیت پرتابل و حمل آسان
  • نصب سریع در کمترین زمان
  • دارای لوازم همراه
  • مناسب ویلا و منازل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...