استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

irtex 1034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس از کوچک ترین استخر های آب درمانی طراحی شده شرکت ایرتکس می باشد که به دلیل محبوبیت بالای استخر های پرتابل ، در ابعاد کوچکی ساخته شده است تا مشتریان گرامی بتوانند در جهت خرید استخر آب درمانی ، مدل های کوچک تری را نیز انتخاب نمایند و از آن ها در منازل ، ویلا و حتی آپارتمان نیز استفاده کنند . استخر های پیش ساخته ایرتکس ، استخر های آماده و از قبل طراحی شده هستند که می توانید به دلخواه از آن ها برای بازی و تفریحات شاد و مفرح آبی استفاده کرده و حتی در صورت نیاز از آن ها نیز به عنوان استخر آب درمانی استفاده نمایید .

بدین منظور شما حتی می توانید از هیتر ها و گرمکن های اب استخر استفاده کنید تا به صورت دائمی آب استخر گرم و مناسب برای درمان ها باشد . البته شما می توانید به دلخواه دمای آب استخر را تغییر دهید . برای تهیه و خرید هیتر های استخر پیش ساخته برای این مدل یا مدل های دیگر می توانید از فروشگاه تهران اینتکس اقدام نمایید . استخر آب درمانی ایرتکس فوق به دلیل نوع طراحی و ساختار ویژه و متفاوتی که دارد ، در دسته استخر های پرتابل و قابل حمل قرار گرفته است تا بتوانید به سهولت آن را جابجا کنید ، این ویژگی بسیار عالی می تواند به شما این اجازه را بدهد تا به صورت موقتی و فصلی یا دائمی از استخر استفاده کنید و در صورت عدم نیاز به آن ، استخر را جمع آوری کنید تا فضایی اشغال نشود .

راهنمای خرید استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

استخر های پیش ساخته آب درمانی فروشگاه تهران اینتکس در ابعاد مختلفی طراحی شده اند به همین دلیل دستان شما در خرید استخر آب درمانی ایرتکس بسیار باز است . برای خرید استخر آب درمانی قبل از اقدام به خرید ، نیاز است تا ابعاد و مساحتی که در اختیار دارید را مد نظر قرار داده و به نسبت آن خرید خود را انجام دهید . شما می توانید حتی به صورت حضوری و یا تلفنی با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری با کارشناسان فروش مشورت کرده و بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید .

بهتر است استخری را انتخاب کنید که با راه اندازی آن نیز ، فضایی بیشتر از 1 متر از هر طرف فاصله باشد . جنس بیشتر استخر های پیش ساخته آب درمانی ایرتکس مشابه بوده و از بهترین مواد برای ساخت آن استفاده شده است و از این نظر کاملا تضمین شده است . شما می توانید در بخش نقد و بررسی در رابطه با جنس استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس اطلاعاتی را کسب کنید . 

کیفیت و دوام استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

کیفیت و دوام استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس بسیار عالی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است ، زیرا از جنس بسیار خوبی ساخته شده است که در بخش های قبلی نیز به آن اشاره شد . اما تنها این نکته برای دوام استخر کافی نبوده و بلکه نوع ساختار این استخر سبب محبوبیت و دوام بسیار عالی آن شده است .

ساختار فریمی در استخر های پیش ساخته کیفیت بسیار خوبی را به این محصولات بخشیده اند که می توانید با اطمینان برای مدت طولانی از آن استفاده کنید ، بدون اینکه آسیب ببینند . بنابراین توصیه ما این است که نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید استخر پیش ساخته خارجی و یا ساخت استخر های بتنی وجود ندارد چرا که استخر آب درمانی پرتابل ایرتکس می تواند خواسته شما را برطرف کند .

مراقبت و نگهداری از استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

هر استخری فارغ از نوع ساختاری که دارد نیازمند مراقبت و نگهداری است که استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس از آن مستثنی نبوده و نیاز به مراقبت و نگهداری دارد . البته این نگهداری بیشتر مرتبط با نحوه راه اندازی و همچنین مراقبت از آب و تصفیه آن می باشد که به منظور تصفیه آب استخر ، پمپ تصفیه آبی در کنار استخر قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده کنید .

همچنین با راه اندازی صحیح آسیبی استخر را تهدید نخواهد کرد . استفاده از زیرانداز می تواند از کف استخر مراقبت کرده و همچنین عدم برخورد اجسام تیز و یا ضربه زدن و تحت فشار قرار دادن بدنه استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس می تواند بهترین راه برای نگهداری از استخر آب درمانی باشد .

نقد و بررسی استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس در واقع از کوچک ترین استخر های آب درمانی تولید شده در بازار می باشد که شرکت ایرتکس با توجه به سلایق و نیاز های مشتریان به استخر های آب درمانی ، این محصولات پیش ساخته را در ابعاد متنوعی تولید کرده است که در استخر های 2 در 2 از کوچک ترین استخر های طراحی شده است که به سهولت می توانید از آن حتی در آپارتمان نیز استفاده کنید . با توجه به دردسر بسیار کم و همچنین قیمت ارزان تری که استخر آب درمانی پرتابل نسبت به استخر های بتنی دارد ، سبب شده است تا مشتریان علاقه زیادی به استفاده از استخر آب درمانی داشته باشند و بتوانند در هر ساعت و در هر لحظه با استفاده از این استخر به تفریحات و همچنین آب درمانی های خود بپردازند . بنابراین اگر مشکلات و درد هایی در مفاصل ، عضلات یا کمر به خصوص دیسک کمر داشته و پزشک به شما آب درمانی را توصیه کرده است ، می توانید از استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس استفاده کنید و با تهیه برخی از لوازم ورزشی آبی در جهت آب درمانی بهتر خود در خانه استفاده و کمک بگیرید .

ساختار و طراحی استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

استخر های پیش ساخته به جهت طراحی مختلف خود به دو دسته استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست تقسیم می شوند که استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس با توجه به ساختار فریمی خود در دسته استخر فریمی قرار می گیرد . این نوع از محصولات به دلیل داشتن سازه و فریم ، از دوام و استحکام بیشتری برخوردار بوده به طوریکه می توانید از آن برای مدت طولانی و به صورت فصلی استفاده کنید . در کنار پایه های مقاوم این استخر از بدنه پارچه ای نیز برخوردار بوده که هر دو آن ها ضد آب بوده و از بهترین مواد ساخته شده است . شما می توانید برای این استخر نیز از پمپ های تصفیه آب و همچنین هیتر ها و گرمکن های آب استخر استفاده کنید. در بدنه چندین دریچه به منظور تخلیه آب و نصب پمپ وجود دارد . 

ویژگی ها و مزایا استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

از ویژگی ها و مزایا استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس می توان به سهولت در استفاده و راه اندازی آن در هر محل و مکانی اشاره کرد . با توجه به کوچک بودن آن شما می توانید به صورت موقت نیز از استخر استفاده کنید و در صورت عدم نیاز به آن ، محصول را جمع آوری کنید ، با توجه به جمع آوری استخر در ابعاد کوچک و داشتن وزن کم ، می توانید به سادگی استخر آب درمانی را جابجا کنید ، به همین دلیل نیز به این محصول ، استخر آب درمانی پرتابل می گویند . همچنین با توجه به ساختار فریمی این نوع از استخر ها شما می توانید آن را بر روی زمین راه اندازی کرده که با این ویژگی و مزیت خوب شما می توانید در طبقات نیز از استخر استفاده نمایید .

جنس ساخت استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

برای ساخت بدنه استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس از پارچه برزنت استفاده شده است ، پارچه برزنت همانطور که با آن آشنا هستید ، پارچه ای ضد آب بوده که در صورت مجاورت طولانی با آب نیز آسیبی ندیده و تضعیف نمی شود ، همچنین اشعه های مضر خورشیدی نیز صدمه ای به استخر نمیزند . الیاف با دوام این پارچه همچنین سبب افزایش دوام استخر در برابر وزن بالای آب باشد ، البته داشتن پایه های فلزی آلومینیومی در دوام استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس بی تاثیر نبوده و استحکام بالایی را به آن بخشیده است .

خدمات پس از فروش استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس

لازم به ذکر است که نمایندگی مرکزی فروش استخر آب درمانی پرتابل ایرتکس یعنی فروشگاه تهران اینتکس محصولات پیش ساخته خود را با ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش ارائه کرده است که می توانید از این خدمات بسیار عالی بهره مند شوید ، از جمله این خدمات می توان به نصب و راه اندازی استخر آب درمانی در محل و شهر مورد نظر شما ، سرویس دهی ، جابجایی و جمع آوری استخر ، تعمیرات و رفع آسیب دیدگی ها اشاره کنیم .

هیتر و گرمکن آب استخر آب درمانی

استخر های آب درمانی به مانند استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس در بدنه خود ، دریچه هایی به منظور نصب انواع تجهیزات و لوازم جانبی همچون پمپ تصفیه آب را دارند ، همچنین این امکان برای استخر اب درمانی پرتابل ایرتکس وجود دارد که شما از هیتر یا گرمکن آب استخر استفاده کنید تا آب موجود در استخر را افزایش دهید . همواره توصیه شده است که آب درمانی در دماهای بالا تر می تواند موثر تر واقع گردد تا اینچنین بتوانید سطح کیفیتی تمرینات و ورزش های آب درمانی خود را افزایش دهید ، بدین منظور استفاده از هیتر یا گرمکن آب استخر آب درمانی بسیار توصیه می شود .

با توجه به ابعاد کوچکی که استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس دارد ، شما می توانید از هیتر های کوچکتر و با توان کمتری نیز استفاده کنید ، زیرا حجم آب این استخر بالا نبوده و به سرعت می توانید آب استخر را تغییر دهید . هیتر ها قلبیت تنظیم آب در یک دمای خاص را داشته و شما می توانید به خوبی میزان دمای آب استخر را کنترل کنید . بهترین دما برای آب درمانی ، دمای 35 درجه سانتی گراد می باشد که دمای بیشتر توصیه نمی شود . اما با توجه به فیزیک و توان جسمی خود می توانید این دما را بین 33 تا 36 درجه متغیر در نظر بگیرید . 

مزایا و فواید آب درمانی در استخر

آب درمانی همانطور که از نامش مشخص است ، به منظور درمان برخی از عارضه ها با استفاده از آب می باشد که می تواند بیشتر عارضه ها همچون بیماری های التهابی مفصل و روماتیسم را درمان کند . توجه داشته باشید که آب درمانی با ورزش شنا و تمرینات اینچنینی متفاوت بوده و عمدتا با تمرینات خاصی می تواند برای انجام حرکات اصلاحی بسیار مناسب باشد . توجه داشته باشید که حرکات آب درمانی برای هر فردی می تواند متفاوت باشد که بهتر است در صورت توصیه پزشک تمرینات انجام شود .

عمدتا ورزش و تمرینات درمانی در آب توسط متخصصین ارتوپدیک و فیزیوتراپی ارائه می شود که دامنه انجام حرکات نیز توسط پزشک مشخص می شود . عمدتا حرکات آب درمانی نسبت به حرکات ایروبیکی در آب کند تر و کنترل شده می باشد و از این نظر کاملا متفاوت است ، بنابراین اگر مشکی در اندام ها و عضلات یا مفصل دارید ، بهتر است سرخود تمرین نکنید . یکی از ساده ترین تمرینات که عمدتا نیز از آن برای ورزش و آب درمانی استفاده می شود ، پیاده روی در آب است که آموزش خاصی نداشته و بایستی به آهستگی انجام شود .

این امر می تواند موجب افزایش قوای جسمی به خصوص در کمر شود . پیاده روی در آب به دلیل کم وزنی و بی وزنی افراد می تواند فشار کمتری را برای افرادی که مشکلات مفصلی داشته و پیاده روی بر روی زمین برای آن ها خوب نیست استفاده کنند . آب درمانی می تواند برای انواع آرتروز به خصوص آرتروز زانو نیز بسیار مفید باشد . انجام حرکات کششی در آب می تواند تا چندین برابر کشش بهتری را برای بدن ایجاد کرده و باعث تقویت جسم شود .

تجهیزات آب درمانی داخل استخر

فروشگاه تهران اینتکس با ارائه انواع استخر های پیش ساخته آب درمانی ، برخی از لوازم و تجهیزات جانبی به منظور آب درمانی را در دسته بندی مجزا با عنوان تجهیزات آب درمانی داخل استخر قرار داده است که می توانید با مراجعه به این دسته بندی انواع تجهیزات آب درمانی را مشاهده کرده و با توجه به نوع تمرین خود ، آن ها را تهیه کنید . از جمله لوازم و تجهیزات آب درمانی داخل استخر می توان به مواردی همچون استپ آبی ، بارفیکس آبی ، دوچرخه ثابت و نشسته آبی ، مسگری آبی ، واکر آبی ، هیدورجامپ ، اسکی فضایی آبی ، تردمیل آبی و انواع دمبل و هالتر های آبی در وزن های سبک ، سنگین و فوق سنگین اشاره کرد که می توانید با استفاده از آنها در داخل آب ورزش کرده و تمرینات بدنسازی را انجام دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس حاصل فرمایید و مشاوره بگیرید .

  • استخر آب درمانی پرتابل 2×2 ایرتکس
  • طول : ۲ متر
  • عرض : ۲ متر
  • عمق : ۱۳۰ سانتیمتر
  • جنس بدنه : برزنت
  • جنس پایه : آلومینیوم
  • مناسب آب درمانی و ورزش در آب
  • راه اندازی ساده و سریع
  • پرتابل و قابل حمل
  • قابل استفاده در فضای کوچک در ویلا و آپارتمان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...