استخر آب درمانی متوسط 3×5

irtex 1032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
57,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آب درمانی متوسط 3×5

استخر آب درمانی متوسط 3×5 ، استخری با امکانات کامل و در ابعاد متوسط و بسیار ایده آل برای مصارف شخصی و خانگی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کرده و استفاده کنید . خرید استخر آب درمانی آماده می تواند از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از احداث استخر های بتنی باشد که علاوه بر آن از مزایای بسیار عالی استخر پیش ساخته آب درمانی نیز بهره مند خواهید شد . از مزایا و ویژگی های خوب استخر آب درمانی متوسط 3×5 می توان به سهولت در راه اندازی و سریع بودن روند آن اشاره کرد که می توانید در کمتر از 2 ساعت محصول را نصب و از آن استفاده کنید . همچنین استخر آب درمانی متوسط 3×5 قابل جمع آوری مجدد بوده و به جهت ابعاد و حجم کم بسته بندی به راحتی می توانید آن را جابجا و حمل کرده و حتی به صورت فصلی از استخر استفاده کنید .

عمق مناسب و استاندارد استخر ، به شما اجازه شنا کردن ، راه رفتن داخل آب ، آب درمانی ، ورزش و ریکاوری را خواهد داد . شما می توانید حتی برای این استخر از آب گرم نیز استفاده کنید تا در صورت داشتن مشکلات مفصلی و نیاز به آب درمانی ، بتوانید روند بهتری را طی کنید . شما می توانید برای استخر از لوازم های جانبی همچون هیتر یا آبگرمکن ، پمپ تصفیه آب و ... استفاده کنید . دوام و کیفیت ساخت استخر آب درمانی متوسط 3×5 بسیار بالا بوده و می توانید با خیال راحت از آن برای مدت طولانی استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی ببیند ، چرا که بدنه استخر از پارچه برزنت و پایه های آن آلومینیومی می باشد که البته استفاده از این اجناس علاوه بر افزایش دوام استخر ، سبب کاهش وزن آن نیز شده است .

ویژگی ها و مزایا استخر آب درمانی متوسط 3×5

شاید بسیاری از مشتریان استخر های پیش ساخته آب درمانی از ویژگی ها و مزایا این محصولات آشنایی نداشته باشند ، به همین دلیل نیز در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و مزایا استخر آب درمانی متوسط 3×5 را مورد بررسی قرار دهیم . از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های پیش ساخته دارند می توان به مقایسه قیمت استخر پیش ساخته آب درمانی با استخر های بتنی اشاره کرد که بسیار ارزان است . استخر های آب درمانی فروشگاه تهران اینتکس دارای پمپ تصفیه آب هستند و دارای لوازم جانبی همراه می باشد که در بخش نقد و بررسی به آن ها اشاره کرده ایم . همچنین استخر آب درمانی پرتابل و قابل جابجایی است .

چگونه با استخر پیش ساخته آب درمانی کنیم ؟

آب درمانی یکی از بهترین روش های درمان هر فردی است که از قدیم الایام توصیه هایی توسط پزشکان ارتوپدیک شده است که می توان از مهم ترین آن ها به درمان درد های عضلانی و استخوانی ، درمان آسیب های مختلف مفاصل ، ریلکسیشن و ریکاوری پس از ورزش ، تقویت عضلات و قوای جسمی ، درمان کمر درد و ... استفاده کرد . یکی از ساده ترین راه های تمرین در داخل آب به منزله آب درمانی پیاده روی در داخل آب است که عمق 130 سانتی متری این استخر به شما اجازه پیاده روی بسیار خوبی را خواهد داد .

خرید سفارشی استخر آب درمانی

فروشگاه تهران اینتکس امکان خرید استخر آب درمانی را به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه شما فراهم کرده است که می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و حتی تلفنی ، استخر آب درمانی خود را سفارش داده و آن را با قیمت ارزان و مناسبی خریداری کنید . استخر های آب درمانی پیش ساخته از ابعاد 2 متر ساخته و تولید شده است و بزرگترین آن ها نیز دارای طولی بیش از 10 متر می باشد . همچنین عمق استخر ها نیز متفاوت است که در دسته بندی مربوطه نیز می توانید مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده کنید .

نقد و بررسی استخر آب درمانی متوسط 3×5

استخر آب درمانی متوسط 3×5 از استخر های پیش ساخته طراحی شده جدید و محبوب فروشگاه تهران اینتکس می باشد که در سایز و ابعاد متوسط ساخته شده است تا بتوانید به راحتی از آن آن در محیط خانه ، ویلا و آپارتمان استفاده کنید . ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی استخر های پیش ساخته سبب شده است تا دیگر بسیاری از دوست داران استخر های خانگی به خصوص استخر آب درمانی کوچک از استخر های پیش ساخته استفاده کنند ، زیرا قیمت آن ها ارزان تر و همچنین راه اندازی و استفاده از آن ها ساده تر است .

شما می توانید با خرید استخر آب درمانی متوسط 3×5 ، بستر آبی را برای تفریحات و همچنین آب درمانی های خود داشته باشید و در داخل آن به تمرینات و ورزش ها به جهت بازگشت توان جسمی و همچنین بهبود درد ها و مشکلات مفصلی و ... بپردازید . در ادامه مطلب نیز قصد داریم تا شما را بیشتر با استخر آب درمانی متوسط 3×5 آشنا کرده و به بررسی کامل محصول بپردازیم تا با راهنمایی های بیشتر مدل مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید .

طراحی و ساختار استخر آب درمانی متوسط 3×5

استخر آب درمانی متوسط 3×5 در واقع استخری مستطیلی شکل است که از طول 5 متر و عرض 3 متر ساخته شده است که در مقایسه با استخر های دیگر می توان گفت که ابعادی متوسط و میانه دارد . قبل از خرید استخر آب درمانی ، نیاز است تا به محیط قابل دسترس خود به جهت استفاده و راه اندازی استخر توجه داشته باشید ، اگر فضای کافی دارید می توانید اقدام به خرید استخر آب درمانی متوسط 3×5 کنید ، اما اگر فضای بیشتر و یا کمتری دارید می توانید همین مدل را در ابعاد دیگر نیز سفارش دهید .

طراحی و ساختار استخر آب درمانی متوسط 3×5 به صورت فریمی بوده که در واقع متشکل از تعدادی پایه مقاوم فلزی می باشد که بدنه بر روی آن سوار بوده و می تواند وزن های بالا را تحمل کند . شما می توانید برای استخر آب درمانی خود از هیتر ها یا پمپ های تصفیه آب استفاده کنید . نوع ساختار این استخر آب درمانی می تواند به شما اجازه دهد تا استخر خود را بدون دردسر بر روی زمین راه اندازی کنید .

جنس استخر آب درمانی متوسط 3×5

استخر آب درمانی متوسط 3×5 در واقع از دو بخش کلی بدنه و پایه ها تشکیل شده است که جنس هر یک از آن ها متفاوت است . برای ساخت بدنه اصلی استخر آب درمانی از پارچه مقاوم و با دوام برزنت استفاده شده است ، این پارچه برزنتی در واقع در لایه های خود از مواد بسیار عالی پی وی سی نیز استفاده شده است که بدنه را کاملا مقاوم در برابر رطوبت و همچنین نور خورشید مقاوم ساخته است ، از سوی دیگر الیاف مقاوم این پارچه سبب شده است تا استخر بتواند وزن های بالای آب را به خوبی تحمل کند . برای ساخت سازه و فریم استخر آب درمانی نیز از آلومینیوم مقاوم استفاده شده است که دوام بسیار خوب آن موجب شده است تا نیازی به هیچگونه از پایه های دیگری نباشد .

راه اندازی استخر آب درمانی متوسط 3×5

راه اندازی استخر آب درمانی بسیار سریع بوده و می توان آن را در مدت زمان کمتر از 1 تا 2 ساعت راه اندازی کنید ، اما با توجه به اینکه راه اندازی این استخر ها حساس بوده و نیاز است که اتصالات به درستی انجام شود ، شما می توانید از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس کمک گرفته و نصب و راه اندازی استخر آب درمانی متوسط 3×5 را به نصاب های فروشگاه بسپارید .

خدمات پس از فروش استخر آب درمانی متوسط 3×5

فروشگاه تهران اینتکس علاوه بر فروش استخر آب درمانی ، خدمات پس از فروشی را برای این محصولات پیش ساخته ارائه کرده است که می توانید از آن ها برخوردار شوید ، یکی از این خدمات ، انجام عملیات نصب و راه اندازی استخر در محل مورد نظر توسط نمایندگی می باشد که پیش از این ، اشاراتی به آن شد ، از سوی دیگر شما می توانید برای جابجایی ، جمع آوری ، سرویس دهی ، تعمیرات بدنه و ... نیز از فروشگاه کمک بگیرید .

مهم ترین فوائد آب درمانی

آب درمانی فواید بسیاری را برای بدن دارد که شاید از آن ها بی اطلاع باشید ، اما مهم ترین فوائد آب درمانی در استخر های آب درمانی پیش ساخته را در این بخش معرفی خواهیم کرد . در استخر های پیش ساخته آب درمانی شما امکان انجام حرکات اصلاحی متنوعی را خواهید داشت تا اینچنین برخی از اسیب ها و همچنین نامتقارنی های بدن و ... را بهبود ببخشید ، به عنوان مثال شما می توانید انجام حرکت های اصلاحی را برای گودی کمر و حرکت های مشابه آن به منظور قرار گیری آناتومی بدن در بهترین حالت استفاده کنید .

آب درمانی برای تمامی سنین و هر نوع جنسیتی قابل استفاده بوده و محدودیتی از این بابت نخواهد بود . شما می توانید با آب درمانی عضلات سطحی و عمقی را تقویت کرده و قوای جسمی خوبی را داشته باشید . شما می توانید در آب درمانی دامنه های حرکتی اندام ها را حفظ و حتی افزایش دهید و اینچنین بازدهی بیشتری را حتی در انجام حرکات کششی داشته باشید . یکی از فوائد بسیار خوب آب درمانی می توان به کاهش درد های مفصلی و درد ها و گرفتگی های عضلانی اشاره کرد که در بخش های قبلی نیز به این نکته اشاره شد .

گاهی برخی از حرکات برای انجام دادن در خشکی با توجه به آسیب دیدگی شما ، میسر نخواهد بود و تنها انجام حرکات و ورزش در آب میسر خواهد بود . توجه داشته باشید که بهتر است حرکات و ورزش های لازم را از متخصص دریافت کنید چرا که در صورت انجام دادن اشتباه حرکت امکان تشدید آسیب وجود دارد . با استفاده از استخر پیش ساخته آب درمانی تلاطمی در آب در هنگام استفاده ایجاد نخواهد شد ، چرا که استخر شخصی بوده و آب آرام تر است و شما می توانید تنها به ورزش و آبدرمانی بپردازید .

بهترین درجه آب برای استخر آب درمانی

عمدتا شنیده ایم که برای آب درمانی بهتر است که دمای آب استخر بیشتر از حد معمول باشد ، اما بهترین درجه آب برای استخر آب درمانی چه درجه ای است ؟ با توجه به تحقیقات انجام شده بهترین درجه آب برای استخر آب درمانی ، دمای 34 تا 35 درجه سانتی گراد می باشد و می تواند بهترین شرایط را برای آب درمانی شما فراهم کند تا اینچنین بازدهی بیشتر و بهتری را داشته باشید . لازم به ذکر است که شما می توانید برای گرم کردن آب استخر از هیتر های طراحی شده برای استخر استفاده کنید . فروشگاه تهران اینتکس مدل های متنوعی از استخر های آب درمانی را در بخش لوازم جانبی استخر قرار داده است که می توانید با مشاوره ، بهترین و مناسب ترین هیتر و گرمکن آب استخر را با در نظر گرفتن ابعاد محصول ، انتخاب و خریداری کنید .

هیتر ها با استفاده از انرژی برق می توانند دمای آب را افزایش دهند و حتی آب را کاملا داغ و گرم کنند . این دستگاه های محبوب قابلیت تنظیم درجه را دارا هستند و شما این امکان را خواهید داشت تا دمای استخر را آنگونه که نیاز دارید ، تنظیم کنید . بنابراین در زمان  انجام حرکات آب درمانی می توانید دمای اب را افزایش دهید و زمان هایی که قصد شنا کردن دارید ، هیتر را خاموش کرده و یا درجه آب را کمی خنک تر کنید . بهتر است برای شنا استقامتی از آب گرم استفاده نکنید .

  • استخر آب درمانی متوسط 3×5
  • طول : 500 سانتی متر
  • عرض : 300 سانتی متر
  • عمق : ۱۳۰ سانتیمتر
  • جنس بدنه : پارچه برزنتی و pvc
  • قابل استفاده در ویلا و آپارتمان
  • راه اندازی در کمترین زمان
  • دارای خدمات پس از فروش و ضمانت
  • مناسب ریکاوری ، شنا و آب درمانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...