استخر آب درمانی کوچک 2×3

irtex 1030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آب درمانی کوچک 2×3

استخر آب درمانی کوچک 2×3 از مدل استخر های پیش ساخته پرتابل و قابل حمل است که به واسطه طراحی ایده آل و استانداردی که دارد ، کیفیت و دوامی بسیار عالی داشته که به راحتی می تواند در برابر وزن های بالا و همچنین ضربه ها مقاوم باشد ، استخر آب درمانی کوچک 2×3 قابل استفاده در ویلا و منازل شخصی بوده که به واسطه ابعادی که دارد به سهولت قابل استفاده است .

استخر پیش ساخته آب درمانی فوق از ساختار فریمی برخوردار بوده و همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، پایه های مقاوم فلزی برای استخر در نظر گرفته شده است که به خوبی می تواند وزن بالای آب را تحمل کند . شما می توانید به دلخواه خود داخل استخر را با آب گرم و یا معمولی پر کنید . با پر کردن استخر با آب گرم می توانید یک استخر مناسب تر برای آب درمانی داشته باشید . با عمق ایده آل و بسیار خوب محصول شما می توانید در داخل آب راه رفته و مشکلات و درد های مفصلی و دیسکی را بهبود ببخشید .

البته برای بهتر گرم کردن آب استخر می توانید از هیتر ها و گرمکن های آب استخری که فروشگاه استخر اینتکس ارائه کرده است استفاده نمایید . از ویژگی های بسیار عالی استخر آب درمانی کوچک 2×3 می توان به راه اندازی ساده و سریع آن اشاره کرد که می توانید به دفعات محصول را باز کرده و یا آن را جمع آوری کنید تا فضای اشغال شده توسط استخر آزاد شود . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سفارشی استخر پیش ساخته آب درمانی در ابعاد دلخواه خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

راهنمای خرید استخر آب درمانی کوچک

استخر های طراحی شده پیش ساخته که برای استفاده به عنوان استخر آب درمانی از تنوع سایز برخوردار هستند که این ویژگی بسیار عالی می تواند به شما اجازه دهد تا با در نظر داشتن ابعاد و مساحتی که در دسترس دارید ، استخر خود را انتخاب کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز تمامی ابعاد استخر های پیش ساخته را در فروشگاه موجود کرده است که می توانید به راحتی مدل خود را سفارش دهید .

شما می توانید حتی بدون اطلاع از سایزبندی استخر های پیش ساخته آب درمانی با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کنید تا با راهنمایی های لازم و مشاوره ، بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری کنید . در خرید استخر آب درمانی کوچک خود نیاز است به جنس استخر پیش ساخته ، نوع طراحی و ساختار استخر ، لوازم جانبی همراه و ... توجه داشته باشید که در این بخش و در بخش نقد و بررسی به این موارد پرداخته و توضیحاتی ارائه شده است .

لوازم و تجهیزات استخر آب درمانی

در کنار بیشتر استخر های آب درمانی لوازم و تجهیزاتی قرار داده شده است که می توانید با بررسی بیشتر مدل خود را انتخاب کنید . یکی از این لوازم مورد نیاز پمپ تصفیه آب استخر است که می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل آب استخر را مرتبا تصفیه نمایید . استخر های کوچکی مانند استخر آب درمانی کوچک 2×3 که ظرفیت نسبتا کمتری دارند را می توانید به دلخواه از پمپ استفاده کرده و یا از آن استفاده نکنید .

کسانی که دسترسی به منبع آب فراوان مانند آب رودخانه یا موتور خانه دارند می توانند بدون نیاز به پمپ تصفیه آب استخر را کاملا تعویض کنید . در کنار استخر آب درمانی کوچک 2×3 همچنین نردبانی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به راحتی داخل استخر رفته یا از آن خارج شوید. زیرانداز نیز از دیگر لوازم همراه استخر آب درمانی به شمار می رود که با استفاده از آن می توانید از کف استخر مراقبت کرده و از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید . 

خدمات پس از فروش استخر آب درمانی

استخر آب درمانی کوچک 2×3 دارای خدمات پس از فروشی از جانب فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید از آن خدمات بهره مند شوید . از جمله خدمات ارائه شده می توان به تعمیرات ، نصب و راه اندازی استخر آب درمانی در محل و شهر مورد نظر شما اشاره کرد که می توانید به راحتی روند ارسال و نصب استخر را به فروشگاه اینتکس سپرده و یا در صورت آسیب دیدگی محصول را برای تعمیرات تحویل فروشگاه بدهید .

نقد و بررسی استخر آب درمانی کوچک 2×3

استخر آب درمانی کوچک 2×3 به همراه استخر های 2 در 2 از کوچک ترین استخر های طراحی شده شرکت ایرتکس می باشد که به دلیل ابعاد مناسب خود ، بیشتر به عنوان استخر آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا راه اندازی ساده و سریعی داشته و می توانید به سادگی از آن در خانه ، حیاط منزل یا ویلا و حتی در آپارتمان ها استفاده کنید . ویژگی های ساختاری ، مزایا و خصوصیات این محصول ، آن را یکی از بهترین استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی کرده است که می توانید با آن علاوه بر تفریحات آبی و بازی ها ، به ورزش کردن ، آب درمانی و تسکین درد ها و ... بپردازید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول ، راهنمای خرید استخر آب درمانی شما خواهیم بود .

طراحی و ساختار استخر آب درمانی کوچک 2×3

استخر آب درمانی کوچک 2×3 همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت مستطیلی طراحی شده است که طول آن 300 سانتی متر و عرض آن 200 سانتی متر می باشد که با عمق 130 سانتی متری خود به یکی از موفق ترین و مناسب ترین استخر های ویلایی و خانگی به جهت آب درمانی تبدیل شده است ، البته شما می توانید استخر های آب درمانی خود را در ابعاد مختلف سفارش داده و خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس نیز این نوع از استخر ها را تا ابعاد بسیار بزرگ 10 متری نیز موجود کرده است که می توانید براساس نیاز خود آن ها را خریداری کرده و استفاده کنید .

نوع طراحی و ساختار استخر آب درمانی کوچک 2×3 به صورت فریمی می باشد ، این طراحی از موفق ترین طراحی هایی است که شرکت های بزرگ تولید کننده استخر های پیش ساخته از آن استفاده می کنند ، زیرا این ساختار سبب شده است تا استخر های فریمی مقاوم ترین استخر های آماده شرکتی باشند . استخر های فریمی در مقایسه با سایر استخر های شرکتی و آماده مقاوم تر بوده و دوام آن ها بسیار نزدیک به استخر های بتنی می باشد ، بنابراین اگر قصد دارید که از استخر های پیش ساخته به صورت دائمی استفاده کنید ، استخر های فریمی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود ، به خصوص اگر استخر از ابعاد بزرگتری برخوردار باشد .

مزایا و ویژگی های استخر آب درمانی کوچک 2×3

با توجه به ساختار استخر آب درمانی کوچک 2×3 شما می توانید استخر پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی کنید که می توان آن را از بزرگ ترین مزایا استخر آب درمانی پیش ساخته دانست ، البته تمامی استخر های پیش ساخته فریمی قابل استفاده بر روی زمین هستند که شما می توانید به دلخواه خود آن را روی زمین و یا در داخل زمین راه اندازی کنید . راه اندازی این استخر همچنین در کمترین زمان انجام می شود ، بنابراین بسته به تجربه می توانید حتی استخر را در کمتر از 1 ساعت نصب و راه اندازی کنید ، بنابراین سرعت خرید تا راه اندازی استخر آب درمانی کوچک بسیار کمتر از احداث استخر های بتنی و سیمانی می باشد .

همچنین قیمت استخر آب درمانی بسیار ارزان تر بوده که بسیاری از علاقه مندان به استخر های شخصی و خانگی با توجه به این مزایا و ویژگی ها ، به استخر های پیش ساخته و آماده روی آورده اند . زیرا با یک حساب سرانگشتی و با در نظر داشتن قیمت مصالح و همچنین نیرو کار می توانید هزینه های ساخت استخر های بتنی را برآورد کرده و با قیمت استخر پیش ساخته آب درمانی مقایسه کنید تا ببینید که خرید استخر آب درمانی در ابعاد مشابه استخر های بتنی می تواند خریدی مقرون به صرفه باشد .

جنس بدنه استخر آب درمانی کوچک 2×3

جنس بدنه استخر آب درمانی کوچک 2×3 از پارچه برزنت ساخته شده است که بسیاری از شرکت های سازنده استخر های پیش ساخته مطرح نیز از همین جنس برای تولیدات خود استفاده می کنند ، زیرا این جنس کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و می تواند به خوبی در برابر وزن بالای آب ، رطوبت موجود ، نور آفتاب ، سرما یا گرمای آب و هوا مقاوم باشد . پارچه برزنتی در واقع از لایه های مختلفی تشکیل شده است که می توان به اجناسی چون پی وی سی و پلی استر اشاره کرد . پی وی سی از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده است که برخلاف مواد پلاستیکی دیگر از مواد شیمیایی ساخته نشده و کاملا مقاوم در برابر رطوبت ، وزن های بالا و عوامل محیطی دیگر می باشد .

پی وی سی هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمیکند . انعطاف پذیری این جنس نیز بسیار بالاست ، اما تنها عیب آن ، عدم استحکام لازم در برابر وزن های بسیار بالا می باشد که به همین دلیل از الیاف شمعی همچون پلی استر برای ساخت بدنه استخر استفاده شده است تا اینچنین بدنه استخر بتواند وزن های بیشتر آب را به خوبی تحمل کند . پارچه های شمعی نیز کاملا ضد آب بوده و در برابر رطوبت ، عوامل محیطی همچون سرما یا گرما ، نور خورشید و ... نیز مقاوم است . 

از سوی دیگر این پارچه بر روی فریم آلومینیومی قرار گرفته است که این فریم نیز دوام بسیار خوبی را به استخر بخشیده است . پایه های استخر بخشی مجزا از بدنه بوده که جنس آن نیز به همان میزان جنس بدنه استخر بسیار مهم و حائز اهمیت است ، چرا که فشار زیاد بر روی پایه ها متحمل شده و در صورت آسیب پذیر بودن پایه ها ، استخر با مشکل مواجه خواهد شد . برای ساخت استخر آب درمانی کوچک 2×3 نیز از فلز آلومینیوم استفاده شده است که دلایل استفاده از آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد .

آلومینیوم برخلاف سایر فلزات مقاوم همچون آهن ، در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم تر بوده و از این نظر می تواند طول عمر بیشتری را داشته باشد . همچنین در ابتدای مطلب و در بخش توضیحات ارائه شد که استخر آب درمانی کوچک 2×3 در واقع استخری پرتابل و قابل حمل است که علت آن نیز سبک بودن استخر و همچنین حجم کم آن می باشد ، مهم ترین دلیل سبک بودن استخر آب درمانی کوچک 2×3 استفاده از آلومینیوم می باشد ، زیرا فلز آلومینیوم از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و جابجایی آن نیز بسیار ساده و آسان خواهد بود . 

نحوه راه اندازی استخر آب درمانی کوچک 2×3

راه اندازی این استخر با توجه به ابعاد کوچکی که دارد نسبتا ساده تر از مدل های بزرگتر می باشد ، با این حال فروشگاه تهران اینتکس برای این نوع از محصولات خود ، از نصاب های ماهری استفاده می کند تا در صورت نیاز به راهنمایی و نصب استخر توسط نصاب می توانید موضوع را با فروشگاه در میان گذاشته و از این خدمات ویژه بهره مند شوید . برای راه اندازی نیاز به نصب پایه ها به صورت اصولی اشاره کرد تا در دراز مدت استخر دچار آسیب نشود . انتخاب زمین مسطح و صاف نیز از مهم ترین نکات راه اندازی استخر به شمار می رود ، زیرا داشتن شیب در زمین می تواند به پایه ها آسیب وارد کند .

برای راه اندازی در ابتدا نیاز است تا بدنه و پایه ها را از داخل کارتن خارج کرده و بدنه را بر روی زمین پهن کنید ، سپس با راه اندازی پایه ها ، آن را به بدنه متصل نمایید ، پس از اتصال تمامی پایه ها ، نوبت به نصب پمپ تصفیه آب خواهد رسید ، همچنین پس از بستن دریچه های تخلیه آب می توانید استخر را با آب پر کنید . استفاده از زیرانداز های ضخیم و حتی تاتامی ها می تواند از آسیب دیدن بخش کف استخر جلوگیری کند .

مراقبت ها و نگهداری از استخر آب درمانی کوچک 2×3

با توجه به اینکه استخر آب درمانی کوچک 2×3 بیشتر بر روی زمین راه اندازی و استفاده می شود نیاز است تا از آن نگهداری و مراقبت شود . برای نگهداری بهتر توصیه می شود که قبل از راه اندازی بر روی زمین زیرانداز پهن کنید و استخر را روی آن قرار دهید . از سوی دیگر توصیه می شود که از برخورد اجسام تیز و برنده آسیب پذیر می باشد .  زمینی که قصد قرار دادن استخر بر روی آن را دارید بایستی صاف و مسطح باشد . زمین های خاکی و چمن بهترین محل برای راه اندازی می باشند .

  • استخر آب درمانی کوچک 2×3
  • طول : ۳۰۰ سانتی متر
  • عرض : ۲۰۰ سانتی متر
  • عمق : ۱۳۰ سانتی متر
  • جنس بدنه : برزنت
  • قابلیت حمل و جابجایی
  • مناسب آب درمانی
  • راه اندازی سریع
  • دارای نردبان
ناشناس

سلام ی نفردچارضایعه نخاعی شده ایا کسیهست که بتونه تو خرید استخر کمکش کنه؟؟؟

312 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...