استخر پیش ساخته برای آب گرم

irtex 1035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برای آب گرم

استخر پیش ساخته برای آب گرم از بهترین و مناسب ترین استخر های طراحی شده آماده و شرکتی می باشد که در بالاترین سطح کیفی تولید شده و از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته آب گرم پرتابل فروشگاه تهران اینتکس می باشد . استخر پیش ساخته فوق برای آب گرم طراحی شده است که جنس آن قادر به تحمل دماهای مختلف بوده که می توانید با پر کردن داخل آن با آب گرم ، به آب درمانی پرداخته و برای ریکاوری ها ، بهبود درد مفاصل و عضلات ، آسیب های مهره ای ، درمان کمر درد ، تقویت قوای جسمانی و ... از آن استفاده کنید . استخر پیش ساخته از نظر هزینه و قیمت ، ارزان تر از سایر استخر ها بوده که می توانید آن را به صورت حضوری و اینترنتی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

راه اندازی استخر پیش ساخته برای آب گرم بسیار سریع بوده و در صورت بزرگ بودن ابعاد استخر خریداری شده خود ، می توانید به جهت راه اندازی ، از نصاب های حرفه ای فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . نمایندگی استخر پیش ساخته تهران اینتکس ، محصولات خود را با خدمات پس از فروش ارائه داده است که می توانید به جهت تعمیرات ، نصب و راه اندازی استخر ، پمپ تصفیه و سرویس دهی از فروشگاه کمک بگیرید . شما می توانید استخر پیش ساخته برای آب گرم را به صورت سفارشی در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید .برای پاسخگویی به سوالات می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید .

راهنمای خرید استخر پیش ساخته برای آب گرم

شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید به سه روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری استخر پیش ساخته برای آب گرم را از فروشگاه با ضمانت و قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . شما می توانید با مشاوره ، بهترین مدل و گزینه را برای استفاده انتخاب کنید . در خرید استخر پیش ساخته بهتر است به مواردی همچون جنس بدنه و پایه های استخر ، لوازم و تجهیزات جانبی همراه ، ابعاد ، مساحت در دسترس خود در خانه و حیاط و همچنین برند تولیدی و کیفیت ساخت محصولات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . استخر پیش ساخته برای آب گرم همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، دارای جنسی بسیار عالی بوده که می توانید به واسطه ویژگی های بسیار عالی آن ، به عنوان استخر خانگی به جهت آب درمانی و تفریحات آبی استفاده کنید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته برای آب گرم

فروشگاه تهران اینتکس استخر پیش ساخته برای آب گرم را با ضمانت برای فروش گذاشته و همچنین خدمات پس از فروشی را برای مشتریان خود ارائه کرده است که می توانید از آن بهره مند شوید . از جمله خدمات ارائه شده می توان به نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته برای آب گرم در محل مورد نظر شما توسط نصاب های فروشگاه استفاده کنید . بدین ترتیب دردسری از بابت حمل و نقل یا راه اندازی استخر نداشته و می توانید محصول خود را با اطمینان بیشتری استفاده کنید . همچنین شما می توانید برای تعمیرات استخر پیش ساخته ، سرویس کردن و نصب پمپ تصفیه آب و سایر موارد مرتبط با استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس کمک و راهنمایی بگیرید .

قیمت استخر پیش ساخته برای آب گرم

قیمت استخر پیش ساخته برای آب گرم در مقایسه با ساخت استخر های بتنی در ابعاد یکسان ارزان بوده و از این نظر بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر برای کسانی خواهد بود که بودجه کمی را برای داشتن استخر های خانگی با امکانات کامل در نظر گرفته اند . استخر های پیش ساخته نیز محصولاتی کامل و ایده آل هستند که بسیاری از ویژگی ها و لوازم جانبی استخر های خانگی را داشته و همچنین به مانند آن ها زیبا هستند . بخش داخلی و کف استخر به صورت طراحی سرامیکی می باشد که استفاده از آن را خوشایند و دوست داشتنی کرده است . 

آب درمانی با استخر پیش ساخته

استخر های پیش ساخته همانطور که اشاره شد یک استخر کامل و با دوام هستند و به واسطه ابعاد بزرگی که دارند ، مناسب برای تفریحات آبی و همچنین آب درمانی می باشند ، شما می توانید داخل این استخر را با آب گرم نیز پر کنید تا آبدرمانی بهتری نیز داشته باشید . قدم زدن در آب ، انجام حرکات تمرینی و ... در استخر و داخل آب می تواند بسیار مفید واقع شده و بسیاری از آسیب های جسمی را بهبود ببخشد .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برای آب گرم

استخر پیش ساخته برای آب گرم از نمونه استخر های پیش ساخته شرکت ایرتکس می باشد که برای مصارف خانگی و ویلایی طراحی شده است که می توانید از آن به عنوان استخر آب گرم نیز اسفاده کنید . با توجه به اینکه استخر های پیش ساخته ابعاد نسبتا کوچک تری داشته و از نظر قیمتی نیز ارزان تر هستند ، از مناسب ترین استخر ها به جهت مصارف شخصی می باشد تا به سهولت بتوانید آن را خریداری کرده و در مدت زمان کمی نیز راه اندازی و استفاده کنید . سایر ویژگی های بسیار خوب این نوع از استخر ها که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد ، سبب شده است تا محبوبیت استخر پیش ساخته برای آب گرم بسیار بیشتر شود .

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته برای آب گرم

ساختار استخر پیش ساخته برای آب گرم در مقایسه با استخر های سیمانی و بتنی داخل زمین بسیار متفاوت است . با توجه به اینکه روند ساخت این محصولات در شرکت ها انجام می شود و تنها نیاز است تا آن را پس از خرید در محل مورد نظر مونتاژ کنید ، به آن ها استخر های پیش ساخته و از قبل آماده گفته می شود . طراحی و ساختار استخر پیش ساخته برای آب گرم در واقع از یک فریم کلی که متشکل از پایه های متعددی است که امکان اتصال به یکدیگر را دارند ساخته شده است ، تا بدین ترتیب توانید بدنه را به پایه ها متصل کرده و استخر را راه اندازی کنید .

در بدنه استخر چندین دریچه به منظور تخلیه آب و همچنین نصب پمپ تصفیه یا هیتر ها می باشد که می توانید با استفاده از هیتر ها ، آب استخر را به صورت دلخواه و در دمای مورد نظر تنظیم کنید . ساختار فریمی در استخر های پیش ساخته سبب شده اند تا این محصولات از دوام بسیار عالی برخوردار باشند و بتوانند وزن های بالا را به خوبی تحمل کنند . با توجه به دوام بسیار خوب استخر های پیش ساخته فریمی ، عمدتا از این ساختار برای تولید استخر های پیش ساخته بزرگ استفاده می شود ، زیرا حجم استخر ها نیز به نسبت ابعاد آن ها بیشتر شده و می تواند فشار بیشتری را به دیواره های استخر وارد کند .

چگونگی قرار گیری پایه ها نیز بسیار مهم است که شرکت تولیدی آن یعنی شرکت ایرتکس به خوبی این طراحی عالی را ایجاد کرده است تا با ظاهری ساده نیز توانایی تحمل وزن بالا را داشته باشند . توجه داشته باشید که راه اندازی استخر پیش ساخته برای آب گرم نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی به صورت کامل اصولی انجام گیرد .

خصوصیات و ویژگی های استخر پیش ساخته برای آب گرم

خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد استخر پیش ساخته برای آب گرم سبب شده است تا اینچنین محبوبیت این نوع از محصولات افزایش یابد . از جمله خصوصیات این استخر ها می توان به امکان استفاده فصلی و موقتی آن ها اشاره کرد . استخر های پیش ساخته استخر هایی پرتابل و قابل حمل هستند که می توانید از آن ها به صورت دائمی و حتی موقتی استفاده کنید ، به همین دلیل نیز می توانید به دلخواه در هر زمانی که دوست دارید از استخر استفاده کرده و در صورت عدم نیاز به آن ، استخر را جمع آوری کنید تا فضایی هم اشغال نشود . این ویژگی بسیار عالی را تنها می توانید در استخر های پیش ساخته مشاهده کنید ، بنابراین اگر به دنبال استخری هستید که امکان جابجایی داشته باشد ، مدل های پیش ساخته بهترین گزینه برای خرید خواهد بود .

همچنین هزینه خرید استخر پیش ساخته آب درمانی در مقایسه با ساخت استخر های بتنی می تواند بسیار ارزان تر باشد و بودجه کمی را نیاز داشته باشد چرا که شما نیازی به مصالح و حتی نیرو کار نخواهید داشت و می توانید با تنها یکبار هزینه مشخص ، استخر پیش ساخته خود را هریدرای کنید . همچنین برای راه اندازی نیازی به حفاری زمین نخواهید داشت چرا که ساختار فریمی استخر به شما این اجازه را خواهد داد تا به دلخواه خود ، استخر را بر روی زمین راه اندازی کرده و استفاده کنید . این ویژگی عالی می تواند به شما اجازه دهد تا از استخر پیش ساخته آب گرم خود در زیرزمین ، همکف و حتی در طبقات بالاتر یا پشت بام نیز استفاده کنید .

راه اندازی روکار استخر پیش ساخته آب گرم بدین معنا نیست که شما نمی توانید استخر را به صورت توکار راه اندازی کنید ، شما می توانید با حفاری زمین و گود برداری ، استخر را در زمین قرار داده و راه اندازی کنید . امکان نصب هر گونه تجهیزات و لوازم جانبی برای استخر پیش ساخته نیز میسر است که بدین منظور در بدنه استخر دریچه هایی قرار داده شده است که این رابطه نیز توضیحاتی در بخش های ابتدایی ارائه گردید .

بخش داخلی این استخر ها به صورت طرح دار بوده که بخش داخلی آن را زیبا تر کرده است . این طراحی در واقع همان طراحی موزائیکی استخر است که البته به صورت چاپی کف استخر را مزین کرده است و از سرامیک استفاده نشده است ، این طراحی چاپی کیفیت بالایی داشته و در صورت استفاده مداوم نیز پوسیده یا کمرنگ نیز نخواهد شد . 

جنس استخر پیش ساخته برای آب گرم

بخش فریم و پایه های این استخر ساخته شده از فلز با دوام و با کیفیت آلومینیوم می باشد که یکی از بهترین اجناس می باشد . آلومینیوم در برابر رطوبت مقاوم بوده و از آهن بهتر است ، بنابراین در مجاورت با آب زنگ نمی زند . آلومینیوم وزن سبکی داشته و جابجایی استخر را راحت تر کرده است تا اینچنین بتوانید به ساده ترین روش استخر را برای استفاده موقتی و یا راه اندازی در محل جدید جابجا و حمل کنید .

برای ساخت بدنه استخر پیش ساخته برای آب گرم نیز شرکت ایرتکس از پارچه برزنتی ضخیم استفاده کرده است که به خوبی می تواند در برابر وزن بالای آب مقاوم باشد ، برزنت در برابر عوامل محیطی بسیار با دوام بوده و طول عمر بالایی نیز خواهد داشت ، از این رو برای ساخت استخر پیش ساخته برای آب گرم از برزنت استفاده شده است . برزنت را می توان نوعی پارچه به شمار آورد زیرا در بدنه آن از الیاف شمعی و پلی استری در کنار pvc استفاده شده است که ضخامت و دوام بسیار عالی را به استخر بخشیده است . لازم به ذکر است که تمامی مواد نام برده کاملا ضد آب هستند و در طول زمان و استفاده طولانی مدت آسیبی نخواهند دید . 

راهنمای راه اندازی استخر پیش ساخته برای آب گرم

برای راه اندازی در ابتدا بایستی یک زمین صاف ، مسطح و تمیز را برای راه اندازی در نظر بگیرید ، زمین های ناهموار می تواند به مرور زمان به استخر آسیب وارد کند . به طور مثال اگر زمین ناهموار و دارای شیب باشد ، قسمتی از استخر که در پایین شیب قرار دارد متحمل وزن بیشتری خواهد شد ، زیرا آب به آن سمت سرازیر شده و پایه هایی که در آن قسمت قرار دارند ، بیشتر از سایر پایه ها تحت فشار قرار گرفته و ممکن است خم شود . در صورت راه اندازی اصولی پس از گذشت سال ها نیز اینچنین آسیب هایی را استخر های پیش ساخته آب گرم نخواهند دید  .

برای راه اندازی این استخر نیاز به مساحتی 4 در 5 متر خواهید داشت تا به راحتی بتوانید استخر را نصب کنید . برای راه اندازی توصیه می شود از زیرانداز ها و تاتامی ها استفاده کنید تا آسیبی به کف استخر نرسد . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر و راحت تر از نصاب های فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید تا در محل مورد نظر شما استخر را راه اندازی کنند . زیرا نصاب های به کار گرفته شده باتجربه بوده و بهترین نوع راه اندازی را خواهند داشت تا اینچنین بتوانید استخر خود را تضمین کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید .

  • طول ۴ متر
  • عرض ۳ متر
  • عمق ۱۳۰ سانتی متر
  • استخر پیش ساخته برای آب گرم
  • طراحی شده در ابعاد مختلف
  • خرید سفارشی استخر آب گرم
  • دارای بدنه برزنتی مقاوم
  • پایه های آلومینیومی و فلزی با دوام
  • دارای لوازم و تجهیزات همراه
  • قابلیت راه اندازی در کمترین زمان
  • امکان جابجایی و حمل آسان
  • مناسب برای راه اندازی بر روی زمین
  • قابل استفاده به صورت فصلی و موقتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...