استخر پیش ساخته 3 در 2

intex 28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته برای بیمار

استخر پیش ساخته برای بیمار محصولی با ابعاد استاندارد است که می توان آن را با آب گرم پر کرد و یا از آبگرمکن های اینتکس برای گرم کردن آب آن استفاده کرد. این استخر برای احیاء مفاصل و نرم شدن بخش های مختلف بدن بیمار قابل استفاده بوده و به دلیل ابعاد و عمق مناسب آن می توان در آن نشست یا دراز کشید. وزن این استخر تنها 24 کیلو گرم بوده و حمل آن نیز بسیار آسان است. بدنه بیرونی از ترکیب برزنت و PVC ساخته شده و پایه های اصلی استخر نیز از آلومنیوم ضد زنگ ساخه شده که با جدا سازی آنها می توان این استخر را حمل کرد. 

افرادی که از بیماریهای استخوانی و کمر درد و درد مفاصل رنج میبرند قطعا یکی از مواردی که بایستی انجام دهند تا بیماریشان بهبود یابد البته طبق توصیه پزشک راه رفتن و حرکت کردن در داخل استخر است که میتواند بهترین راهکار برای درمان خانگی باشد از این رو استخر های بیمار جزو یکی از محصولات ضروری و واجب جهت درمان انواع بیماریهای روماتیسم و سیاتیک و همچنین بیمار هایی از این قبیل است که تهران اینتکس آنرا با قیمت ارزان و نصب راحت و آسان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

در بخش بالایی سعی کردیم تا به صورت تقریبا جامع شما را با ویژگی های این استخر آشنا کنیم. در این قسمت نیز قصد داریم تا به صورت کلی در مورد ویژگی های طراحی ، ساختار ، ابعاد ، موارد مورد استفاده ، شیوه راه اندازی محصول و هم چنین موارد صحیح استفاده از این استخر با شما بیشتر صحبت کنیم تا قبل از انتخاب و خرید این استخر با علم به ویژگی های این محصول سعی کنید خریدی مفید و جذاب را بسته به نیاز خود انتخاب کنید.

در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول دارای یک ساختار فوق العاده دیدنی و مهیج است که در واقع همین ساختار سبب شده تا افرادی که قصد خرید و انتخاب یک محصول را دارند با خیال راحت بتوانند این محصول را در سبد خرید خود جای دهند. در همین رابطه نیز پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را دنبال نمایید تا با جزئیات بیشتری از این محصول آشنا شوید....

نوع و شیوه ساخت محصول

اولین نکته ای که باید در خصوص ویژگی های این محصول به آن اشاره کنیم بحث شیوه ساخت و نوع طراحی این محصول می باشد. در قسمت نقد و بررسی این محصول سعی کردیم تا به صورت تقریبا کامل در این رابطه با شما صحبت کنیم. این بخش نیز مکمل و تکمیل کننده مباحث عنوان شده در بخش نقد و بررسی این استخر پیش ساخته آب درمانی خواهد بود. در اولین نگاه شما می توانید یک ساختار مستطیلی را در طراحی این محصول مشاهده کنید. در واقع این ساختار مستطیلی سبب شده تا شما یک فضای مناسب و ایده آل را برای استفاده از این محصول در اختیار داشته باشید. همین امر نیز قطعا در هنگام استفاده های پزشکی از این استخر هم به شما بسیار کمک خواهد کرد. ویژگی دیگری که باید در خصوص این استخر به آن اشاره کنیم بحث رنگ آن است.

اگر به صورت کامل به این استخر پیش ساخته نگاه کنید متوجه خواهید شد که بدنه اصلی این محصول به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و تولید شده است. در واقع این رنگ آبی به صورت کاملا جذاب و شیک تمام فضای موجود بر روی بدنه اصلی این استخر را شکل داده است. مسئله بعدی فضای داخلی این استخر می باشد. این فضا به صورت شطرنجی و از کنار هم قرار گرفتن رنگ های آبی و سفید تشکیل شده که باعث جلوه بیشتر این محصول گردیده است. نحوه ساختار گوشه های این محصول هم بحث دیگری است که قطعا از ویژگی های مهم این محصول به شمار می رود. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که کناره های خود استخر به صورت گرد و با ساختاری جذاب شکل گرفته که قطعا باعث عدم آسیب دیدن شما در هنگام برخورد با این بخش می شود. هم چنین لبه های بالایی این محصول نیز دارای گوشه های گرد است که از برخورد مستقیم به پایه ها شما را در امان نگه می دارد.

در بخش بیرونی این استخر پیش ساخته نیز شما می توانید پایه های این محصول را به صورت کامل مشاهده کنید. در واقع در هر سمت از این محصول یک سری پایه با رنگ های سفید موجود می باشد که با اتصال به بخش های بالایی بدنه و هم چنین قرار گیری با فاصله از بدنه اصلی این محصول به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. این پایه ها ساختاری استوانه ای شکل دارند و دارای رنگ سفید می باشند که در بخش پایینی آن ها می توانید یک سری پایه و نگهدارنده پلاستیکی را هم مشاهده کنید که از حرکت و تکان خوردن این محصول بر روی زمین هم جلوگیری نموده و باعث می شود تا این استخر به صورت ثابت بر روی زمین قرار بگیرد. تمامی این موارد در کنار حک شدن نام تجاری شرکت اینتکس بر روی بدنه اصلی این محصول باعث شده تا خیال شما از بابت داشتن یک استخر پیش ساخته فوق العاده تا حدود زیادی راحت شود. در ادامه نیز می توانید ویژگی های کامل تری از این محصول را مشاهده کنید که با علم به ویژگی های این محصول دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

ابعاد ، وزن و ظرفیت ها

در این بخش نیز قصد داریم تا به صورت دقیق تری بحث ابعاد این محصول را مطرح کنیم. در واقع شما باید با علم به یک سری از موارد نظیر ابعاد این محصول قصد به خرید و انتخاب این محصول بزنید. رعایت این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که شما چه مقدار فضایی را در اختیار دارید. در واقع معمولا افراد با علم به این موضوع که چه مقدار فضا را در اختیار دارند و قصد دارند ان فضا را در اختیار استخر پیش ساخته قرار دهند ، دست به انتخاب یک محصول می زنند. همان طور که در بخش جدول توضیحات این محصول و هم چنین نقد و بررسی این کالا به آن اشاره کردیم ، این محصول دارای طول 300 و عرض 200 سانتی متری می باشد. در واقع شما یک استخر سه در دو را در اختیار خواهید داشت که می بایست قبل از خرید این محصول فضای مورد نیاز برای قرار دادن این استخر را فراهم کنید.

پس از فراهم کردن فضا برای قرار گیری این محصول حال می بایست به این نکته دقت کنید که این استخر پیش ساخته برای بیمار دارای ارتفاع 75 سانتی متری است. در واقع این ارتفاع به گونه ای شکل گرفته است که قطعا برای شنا کردن و یا شیرجه زدن مناسب نخواهد بود. از این محصول شما می توانید بیشتر برای قدم زدن در داخل آب ، انجام تفریحات آبی و همین طور موارد پزشکی در داخل منزل استفاده نمایید. بحث بعدی در خصوص این استخر نیز به ظرفیت آب داخلی آن تعلق می گیرد. این محصول دارای ظرفیت 3834 لیتری خواهد بود که تقریبا یک مقدار قابل توجه و زیاد به شمار می رود. در کنار بسته بندی این محصول نیز هیچ پمپ تصفیه آبی وجود ندارد که اگر به این وسیله هم شما نیاز داشته باشید باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید که شاید برای خیلی از افراد با توجه به نوع این محصول ، پمپ تصفیه نیاز نشود.

موارد مورد استفاده

در بخش های قبلی به اختصار در ارتباط با موارد استفاده از استخر پیش ساخته برای بیمار برای شما صحبت کردیم. حال قصد داریم تا به صورت کامل و جامع تر از شیوه های استفاده صحیح از این محصول و هم چنین مواردی که به درستی می توانند از این استخر استفاده کنند با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را از دست ندهید...

استفاده درمانی و پزشکی

اولین نکته ای که قطعا در خصوص استفاده از این محصول پیشنهاد می شود ، بحث استفاده درمانی و همین طور پزشکی است که با در نظر گرفتن این نکته خیلی از افراد دست به خرید این محصول می زنند. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که ساختار و شیوه طراحی استخر پیش ساخته برای بیمار و هم چنین دلیل نامگذاری این محصول به این نام دقیقا به خاطر فروش بالای این محصول برای بیماران می باشد. اگر بخواهیم به صورت کامل در این مورد با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که استخر پیش ساخته برای بیمار مناسب برای یک سری از ورزش های آبی می باشد که قطعا برای سلامتی شما مفید خواهد بود.

اولین ویژگی خوب این استخر برای افرادی است که از درد مفاصل رنج می برند. در واقع خیلی از افراد وجود دارند که یا به دلیل کهولت سن و یا با ورزش های سنگینی که انجام داده اند دارای درد های مفصلی و عضلانی شده اند. این افراد می توانند با دارا بودن و استفاده از این محصول در بهترین حالت ممکن می توانند یک سری ورزش ها را در داخل این استخر تمرین کنند. اولین ویژگی این محصول بهره مندی از قابلیت راه رفتن و ایجاد یک فضای مناسب برای قدم زدن می باشد. این کار باعث می شود تا عضلات شما در داخل آب بیش از پیش تقویت شده و تا حدود بسیار زیادی از درد شما بکاهد. بحث بعدی در خصوص این محصول نیز دویدن در داخل این استخر می باشد. شما می توانید با توجه به ابعادی که این استخر دارد به سادگی دور تا دور این محصول دویده و تقویت عضلات پاها را در این محصول به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

درمان بیماری های دیگری نظیر سیاتیک ، روماتیسم و ... نیز از مواردی است که به سادگی در داخل این محصول امکان پذیر خواهد بود. هم چنین شما می توانید پس از خرید استخر پیش ساخته برای بیمار به سادگی با تهیه تجهیزات آب درمانی ، وسایل درمانی و پزشکی را در داخل این استخر قرار داده و از آن ها نیز در جهت حفظ سلامتی خود بهره مند شوید.

استفاده تفریحی

یکی از موارد استفاده از این محصول ، استفاده تفریحی می باشد. در کنار موارد پزشکی که به صورت کامل به آن اشاره کردیم ، شما قادر خواهید بود تا از این استخر در جهت استفاده های تفریحی هم بهره مند شوید. در واقع می توانید تا به سادگی هم به صورت فردی و هم به صورت خانوادگی از این استخر در داخل منزل و یا ویلا و دیگر فضاها به راحتی استفاده نموده و لذت داشتن یک تفریح آبی را در داخل منزل تجربه کنید. این تفریح حال می توانید بازی های توپی نظیر والیبال باشد که در داخل آب قطعا هیجان فوق العاده ای دارد و یا می توانید به صورت آب تنی در داخل فصول گرم سال انجام شود که در هر دو صورت قطعا لذتی وصف نشدنی را خواهد داشت.

 شیوه راه اندازی

در مورد راه اندازی این محصول نیز می توانید در این بخش به صورت کامل آشنا شوید. شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چه مقدار زمان برای نصب و راه اندازی این محصول مورد نیاز است؟ در واقع با توجه به این نکته که استخر های پیش ساخته معمولا زمان زیادی را برای راه اندازی نیاز دارند ، شاید این دغدغه برای خریداران این محصول هم وجود داشته باشد. نکته مهم در این رابطه این است که بر خلاف استخر های پیش ساخته دیگر ، این کالا به صورت فریمی طراحی و تولید شده است. در واقع همین نکته هم باعث شده تا نصب و راه اندازی این استخر در کمتر از سی دقیقه به صورت کامل قابل اجرا باشد.

شما قادر خواهید بود تا پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی در ابتدا پایه های این محصول و همین طور بدنه اصلی این استخر را بر روی زمین قرار دهید. پس از آن نیز باید به این مسئله دقت کنید که با رد کردن صحیح و اصولی پایه ها و ستون های این استخر از داخل بخش های بالایی این محصول و هم چنین مستحکم کردن بخش ها و فریم های این کالا در بهترین حالت ممکن ، می توانید ساختار اصلی این محصول را شکل دهید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که در کنار این محصول یک عدد DVD آموزشی هم قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به صورت تصویری آموزش کاملی از شیوه راه اندازی این محصول را مشاهده کرده و سپس به راحتی اقدام به راه اندازی این محصول نمایید.

جمع آوری این محصول هم قطعا کاری آسان خواهد بود به این صورت که شما می توانید با خالی کردن و تخلیه کامل آب داخلی این استخر ، شرایط را برای باز کردن فریم های این محصول هموار کنید. پس از آن نیز تنها می بایست سعی کنید تا با باز کردن این فریم ها و جدا کردن این بخش ها از محصول به بهترین شکل ممکن محصول را جمع آوری نموده و در داخل باکس بسته بندی مربوطه قرار دهید تا در دفعات بعد بتوانید مجدد از آن استفاده کنید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته برای بیمار

استخر پیش ساخته برای بیمار می تواند یکی از برترین وبا کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته مورد استفاده در محیط های خانگی و یا باغ ها و حیاط های شخصی باشد . این محصول در ابعاد دو متر در سه متر روانه بازارهای جهانی شده است که از کیفیت ساخت بالا و شرایط ایده آلی برای استفاده در محیط های خانگی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد دارم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته برای بیمار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار و طراحی استخر های پیش ساخته یکی از اولین معیارها در انتخاب استخر ها می باشد که مورد توجه خریداران قرار می گیرد . این استخر پیش ساخته نیز دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد که بدنه آن از جنس آلیاف شمعی همراه با روکش پی وی سی است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . رنگبندی دیواره های این محصول آبی می باشد که پایه های آن به رنگ سفید است و ظاهر زیبایی را به این استخر پیش ساخته بخشیده است . در چهار گوشه این استخر پیش ساخته بخش هایی سینی مانند وجود دارد که می توانید از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود به هنگام آب تنی استفاده نمایید . استخر های پیش ساخته می توانند بهترین گزینه برای جایگزینی استخر های بتنی با دردسرهای فراوان باشند و از راه اندازی بسیار ساده تری نیز برخودار هستند .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عوامل در تعیین طول عمر استخر های پیش ساخته می باشد . جنس بدنه این استخر پیش ساخته از الیاف شمعی ساخته شده است که بر روی دیواره های آن از پوشش پی وی سی مقاوم استفاده شده است که کیفیت و استحکام فوق العاده ای را در برابر کنترل فشار آب به این محصول داده است . لازم به ذکر است که دیواره های این استخر پیش ساخته از مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و شرجی می باشد و از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در محیط های باز باشد . همچنین پایه های نگهدارنده این محصول از جنس آلومنیوم می باشد که دارای خصوصیت ضد زنگ است و از این رو خیال شما را از بابت استفاده از استخر پیش ساخته در شرایط آب و هوایی شرجی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد استخر پیش ساخته برای بیمار به مشخصات ( طول : 300 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 75 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آل و استانداردی را برای استفاده توسط بیمار فراهم می آورد . با توجه به ارتفاع استانداردی که این استخر پیش ساخته دارد می تواند بهترین گزینه برای آب درمانی باشد . همچنین ظرفیت آب این استخر پیش ساخته بالغ بر 3834 لیتر و وزن آن برابر با 24 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی در هنگامی که خالی از آب می باشد قابل جا به جایی است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این استخر پیش ساخته تا حدی سخت و تا حدی آسان می باشد ، برای راه اندازی این محصول کافیست محیط صاف و به دور از اشیاء تیز و سنگ ریزه را مهیا کنید . فریم های موجود در این استخر پیش ساخته به دو دسته فریم های خارجی و فریم های داخلی تقسیم می شوند که با توجه به ساختار استخر نصب می شوند . البته برای نصب می توانید از نصب کننده های مجرب شرکت اینتکس نیز استفاده کنید تا در مدت زمان کوتاه و به سادگی این محصول را راه اندازی کنند. برای جمع کردن آن هم کافیست ابتدا از فریم ها شروع کرده و سپس اقدام به تا کردن صحیح بدنه نمایید . 

استخر پیش ساخته برای بیمار اینتکس یکی از سری استخر های پیش ساخته با کیفیت در ابعاد ایده آل و استاندارد می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی رسمی محصولات اینتکس موجود می باشد و پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3834 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع75 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ----
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان نیم ساعت
دارای گارانتی
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...