استخر بادی آبپاش دار بست وی

bw 241166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آبپاش دار بست وی از سری استخر های بادی مهیج مناسب کودکان می باشد که قادر است کودکان شما را ساعت ها سرگرم نماید. جنس این محصول از پی وی سی رنگی در نظر گرفته شده است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مستحکم بوده و شما می توانید آن را در هر مکانی از جمله در فضای باز استفاده نمایید و از آن لذت ببرید. همچنین این محصول با استفاده از انواع پمپ های بادی در اندک زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد. این استخر بادی دارای چند آبپاش بوده که در حین تفریح، هیجان را دوچندان افزایش می دهد. در قسمت کناری آن یک عدد جیب توری تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید اشیاء مورد نیاز خود را همراه داشته باشید. این محصول با توجه به کارایی فراوان، از وزن اندکی در حدود 5 کیلو گرم برخوردار بوده که این ویژگی موجب شده به راحتی بتوانید آن را حمل نموده و در محل مورد نظر مورد استفاده قرار دهید. برای خریداری این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

استخر بادی آبپاش دار بست وی در واقع از بزرگترین استخر های بادی این برند به شمار می رود. بست وی در طرح های جدید خود پارک های آبی بزرگی را به صورت قلعه بادی طراحی کرده است که علاوه بر داشتن بخش هایی شبیه به قلعه، دارای استخر نیز می باشد تا کودکان بتوانند تفریحات مختلفی را در قابل یک محصول داشته باشند . برای این استخر بادی یک سرسره بسیار بزرگ در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند از آن سر خورده و به داخل استخر بیوفتند . ارتفاع این سرسره زیاد است ، ولی ایمنی لازم در آن اجرا شده تا کودکان در هنگام بازی کردن و سر خوردن از سرسره آسیبی نبینند . دیواره های کناری سرسره را همانطور که مشاهده می کنید ، نقش حفاظ را دارند که ارتفاع مناسبی داشته و می تواند به خوبی از پرت شدن کودکان حتی در سرعت های بالا جلوگیری کند . شاید از خود بپرسید که چرا به این استخر بادی آبپاش دار گفته می شود. 

اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که در لبه استخر چیزی شبیه به توپ جنگی وجود دارد که به جای پرتاب توپ می تواند آب را به اطراف بپاشد . از آنجایی که این آبپاش متحرک است، کودکان می توانند به اطراف خود شلیک کنند . این استخر بادی به واسطه بزرگ بودنش می تواند برای استفاده چند کودک مناسب باشد . در ضمن برای راه اندازی استخر بادی حتما به جای بزرگی نیاز خواهید داشت . معمولا نمی توانید از این استخر بادی در فضای سرپوشیده استفاده کنید ، برای همین آن را در فضای باز استفاده کنید و نگران این موضوع نباشید که نور خورشید به آن صدمه ای وارد کند . استفاده از زیرانداز می تواند از آسیب رسیدن به استخر بادی جلوگیری کند .

استخر بادی آبپاش دار بست وی از سری استخر های بادی جذاب و کاربردی می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب نماید. این محصول دارای دو استخر تقریبا مجزا بوده که این امکان را فراهم می آورد که چند کودک به صورت همزمان قادر به استفاده از آن باشند. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

یکی از اولین مواردی که در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید، طراحی و زیبایی محصول مورد نظر می باشد. این استخر بادی با دارا بودن دو استخر مجزا با ابعاد متفاوت، استخری جذاب و کاربردی برای کودکان می باشد. برای این استخر بادی یک سرسره در نظر گرفته شده، که هیجان و شادی را بیش از پیش برای کودک شما به ارمغان می آورد. همچنین به منظور سهولت در استفاده از این سرسره برای آن پله و دستگیره در نظر گرفته شده که کودک با استفاده از آن به راحتی قادر به بالا رفتن و رسیدن به سرسره خواهد بود. در قسمت بالا و پایین سرسره بادی یک عدد آبپاش تعبیه شده که همواره استخر بادی را مملو از آب نگه خواهد داشت و در حین تفریح، شادی و هیجان را برای کودکدشما به ارمغان خواهد آورد. همچنین در این محصول چند محفظه باد تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در اندک زمان، آن را راه اندازی نمایید. همچنین می توانید با استفاده از خروجی های هوا، هوای داخل آن را به سرعت تخلیه نمایید. بدنه این استخر بادی تشکیل شده از چندین رنگ زیبا و شاد بوده که برای تمامی کودکان مورد پسند واقع خواهد شد. 

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی، جنس و کیفیت محصول نیز بر کارایی آن موثر خواهد بود. زیرا محصولی با کیفیت قابل قبول را در هر مکانی می توان مورد استفاده قرار داد. رویه این استخر از پی وی سی در نظر گرفته شده که در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. همچنین قسمت های کناری و کف آن از پی وی سی دو لایه تهیه شده که در حین استفاده و یا جا به جایی دچار ساییدگی و آسیب دیدگی نخواهد شد و شما می توانید آن را با خیالی آسوده در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. 

ابعاد و وزن و ظرفیت آب

این استخر بادی علاوه بر دارا بودن طراحی و کیفیت عالی، از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و دارای طول 249 سانتی متر، عرض 191 سانتی متر و ارتفاع 109 سانتی محیط مناسبی برای تفریخ و سرگرمی چند کودک به طور همزمان می باشد. همچنین دارای ظرفیت آب 216 لیتر بوده که برای استخری با این ابعاد مناسب به نظر می رسد. علاوه بر این وزن این استخر بادی بسیار اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

با توجه به مطالب عنوان شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی نیز می توانید آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

استخر بادی آبپاش دار بست وی محصولی مهیج و جذاب برای تمامی گروه های سنی کودکان بوده و تفریحی بی خطر و سرگرم کننده می باشد. این محصول دارای برچسب تعمیرات بوده که با استفاده از آن می توانید در صورت آسیب دیدگی، آن را تعمیر نمایید. برای تهیه این محصول جالب و جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی اینتکسدریافت نمایید.

نوع خانگی
 طول 249 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 ظرفیت آب 216 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...