استخر بادی آکواریوم

intex 57471

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی آکواریوم

استخر بادی مربعی با طرح آکواریمی از دیگر استخر های بادی مخصوص کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول با داشتن طراحی زیباو کودک پسند خود می تواند یکی از جالب ترین محصولات تفریحات آبی فرزندان شما باشد. از این استخر می تواند در هر مکانی از جمله فضای بسته و یا باز استفاده کرد.

استخر آکواریوم عمق: 50 سانتیمتر طول 159 عرض 159 توضيحات محصول دارای دریچه تخلیه آب - دیواره رنگی و شفاف - کف قابل بادشدن جهت راحتی بیشتر - ظرفیت آب 80%( معادل 1177 لیتر) - دارای بسته مخصوص تعمیرات. همراه با پمپ باد ، و برچسب تعمیرات ، این استخر بادی را در حمام ، حیاط منزل ، و یا حتی به عنوان استخر توپ نیز میتوان استفاده کرد. قیمت این استخر بادی بسیار ارزان و مناسب بوده ، حجم آن بسیار کم ، و وزن آن حدود 2 کیلو گرم میباشد.تهران اینتکس نمایندگی فروش استخر بادی در ایران.

دلیل اینکه این محصول با نام استخر بادی آکواریوم شناخته می شود، طرح بامزه و زیبای آن است که آبزیان متنوعی در آن نقش بسته است و شبیه به یک آکواریوم ماهی تبدیل شده. این طراحی می تواند آن را در نظر کودکان بسیار جذاب کند . ساختار این استخر به صورت مربعی است ولی طراحی آن برگرفته از استخر های گرد بوده و به صورت سه لایه ساخته شده است . این طراحی می تواند باعث شود که استخر بادی به خوبی هرچه تمام بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاومت بهتری را از خود نشان دهد. تمامی لایه ها به خوبی به یکدیگر متصل شده اند و شرکت اینتکس پس از تولید، محصولات خود را تست کرده و سپس به تولید انبوه میرساند. به همین دلیل است که فروشگاه مرکزی اینتکس نیز به صورت انحصاری محصولات این برند را به فروش می رساند.

با توجه به اینکه در کنار استخر بادی یک پمپ باد قرار داده شده است، شما می توانید با استفاده از آن به سرعت استخر را باد کنید. راه اندازی این محصولات بادی اصلا زمانبر نیست و شما می توانید با استفاده از پمپ باد از طریق دریچه های بادی که در هر سه لایه قرار دارد، محصول را راه اندازی کنید. سپس یک شلنگ آب را داخل استخر بیاندازید و شیر آب را باز کنید تا پر شود . شما می توانید برای پر کردن استخر بادی از آب گرم استفاده نمایید . این محصولات بادی مقاوم هستند و حتی قابل استفاده در فضاهای باز می باشند. بنابراین به سختی دچار آسیب دیدگی شده و حتی در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن را تعمیر نمایید. این محصولات بادی قابل استفاده در سفر هستند و در صورت علاقه کودکان و داشتن وسیله می توانید استخر بادی آکواریوم را به همراه خود ببرید.

استخر بادی آکواریوم

استخر بادی آکواریم مصحولی پر طرفدار و پر فروش از شرکت اینتکس یکی از مناسب ترین استخر های بادی برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان می باشد. این استخر بادی دارای طراحی کودک پسندانه ای بوده که می تواند حتی به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. محصولی که در دو نوع سایه بان دار و بدون سایه بان عرضه شده این مدل در نوع بدون سایه بان عرضه شده است. گرچه مدل سایه بان دار استخر های آکواریمی نیز تفاوتی با مدل ساده خود نداشته و از قابلیت جدا شدن سایه بان از بدنه خواهند داشت. اما این نوع استخر بادی با وجود طراحی کم حجم خود امکان استفاده در هر مکانی را نیز به مصرف کننده خود خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این استخر در ادامه به بررسی بیشتر این کالا می پردازیم...


طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت این استخر بادی به صورت مربعی شکل بوده که از ساختار بدنه سه لایه برخوردار می باشد. قسمت بیرونی بدنه آن به شکل آکواریم طراحی شده تا در زیبایی این محصول تاثیر خوبی بگذارد. قسکت کف آن نیز طراحی ساده داشته و یک دریچه مخصوص تخلیه آب برای خالی کردن سریع تر و راحت آب درون استخر تعبیه شده است. این استخر بادی به گونه ای طراحی شده که به دلیل حجم مناسب خود جایگیری کمتری را نیز خواهد داشت. زمانی که استخر را از آب پر می کنید ثبات آن روی زمین بیشتر شده و باعث جلوگیری از حرکت های اضافی خواهد شد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر بادی از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. بدنه ای که قسمت بیرونی آن از حالت شفاف بهره برده و قسمت داخلی آن نیز به صورت مات می باشد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب داشته به همین دلیل به راحتی امکان استفاده در فضای باز فراهم خواهد شد. از ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول داشضتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا شود. همچنین در صورت آسیب وارد شدن به بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر بادی آکواریمی کودک دارای ابعاد (طول: 159 سانتی متر ، عرض: 159 سانتی متر ، ارتفاع: 50 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات عادی کودکان و خردسالان می باشد. ابعاد این استخر شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد. علاوه بر این ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا نیز برای تفریحات توپی و یا استفاده به عنوان وان بادی برای استحکام کودکان را نیز فراهم خواهد کرد. زمانی که این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر از حالت باد شده خواهد شد تا امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. این محصول دارای ظرفیت آب 424 لیتری بوده که حجم 90 درصدی بدنه را تشکیل می دهد. وزن بسته بندی آن نیز به 3.5 کیلوگرم رسیده که وزنی متناسب و سبک برای این استخر محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی استخر بادی آکواریمی به دلیل داشتن حجم کم بسیار آسوده بوده و تنها کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. برای این کار می بایست از فروشگاه اینتکس یک پمپ باد متناسب با محصولات بادی تهیه نمایید. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه دهید که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورت باد زدن بیش از حد به این کالا به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن این محصول می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی آن داشته باشد. علاوه بر این باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری نمود.

جمع بندی

خرید استخر بادی آکواریمی کودک با طراحی بدنه مربعی یکی از سبک ترین و مناسب ترین استخر های بادی تفریحی آبی و حتی توپی بوده که دارای قیمتی مقرون به صرفه نسبت به کیفیت و طراحی مناسب بدنه خود می باشد. این کالا دارای کیفیت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را برای فرزندان شما فراهم می سازد. این استخر از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 424 لیتر
طول 159 سانتی متر
عرض 159 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...